Маркетинг-директором Mеtro Cash & Carry Україна призначено колишнього топ-менеджера ЦУМ Київ

Маркетинг-директором Mеtro Cash & Carry Україна призначено колишнього топ-менеджера ЦУМ Київ

13.02.2019 05:00
  690
Виктор Нагорский

Також Антон Жорін раніше обіймав керівні посади в Укртелеком, Lifecell, SUN InBev, Київстар, THINK! McCann Erickson.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, він призначений начальником управління маркетингу Mеtro Cash & Carry Україна з 8 січня цього року. До команди Metro спеціаліст перейшов зі столичного ЦУМ. Там він працював протягом 2018 року на посаді директора з маркетингу та PR, відповідаючи за впровадження та реалізацію маркетингової стратегії компанії та стратегії продуктів компанії для B2C клієнтів, а також за проекти розробки ефективного позиціонування бренду та маркетингову і PR-комунікацію.

Загалом Антон має значний досвід роботи на керівних посадах у сфері рітейлу, телекому, FMCG та креативу, зокрема в компаніях Укртелеком, Lifecell, SUN InBev, Київстар, THINK! McCann Erickson. «Я дуже радий приєднатися до команди Metro Україна. Вже багато років я є лояльним клієнтом Metro і тепер із задоволенням буду робити свій фаховий внесок в успішний розвиток компанії в Україні», – прокоментував призначення Антон Жорін.

В компанії впевнені, що завдяки своєму досвіду Антон очолить та посилить експертизу управління з маркетингу в Mеtro Cash & Carry Україна та відповідатиме за подальше успішне впровадження стратегії компанії. Зокрема, подальшу розробку функціональних можливостей мобільних додатків, кампанії з цифрових комунікацій, створення ефективної платформи електронної комерції B2C і digital медіа-каналів.

Відзначимо, що попередні чотири роки пост директора з маркетингу Mеtro Cash & Carry Україна займала Оксана Кулікова.

Це вже не перше кадрове призначення в компанії в поточному році. Так, на початку 2019-го до складу Ради директорів українського підрозділу Mеtro приєднався Всеволод Стьопін, який обійняв посаду директора з продажів компанії.

Довідка. Німецька мережа гіпермаркетів Mеtro Cash & Carry вийшла на український ринок в 2003 році. Зараз компанія управляє 23 класичними центрами оптової торгівлі Mеtro Cash & Carry в Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі, а також двома магазинами оптової торгівлі «Бери-Вези» в Тернополі та Луцьку. Обсяг продажів компанії в Україні за 2017/2018 фінансовий рік (жовтень 2017 р. – вересень 2018 р.) склав 523 млн євро.

Читайте також –

Кадрові зміни року в рітейлі: Цитрус, Metro, Lavina, Алло, ЦУМ, 27.ua та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку