Мережа Будинок іграшок запустила франчайзинговий проект
У жовтні 2021 року Будинок іграшок презентував новий проект із франчайзингу. Відтепер партнери компанії зможуть відкрити магазин мережі у своєму місті.
Будинок іграшок – найбільша в Україні мережа магазинів іграшок для дітей і дорослих, на українському ринку працює вже 23 роки. Зараз діє 64 магазини мережі в усіх регіонах України, які за рік обслуговують 25 млн відвідувачів. Цього року Будинок іграшок отримав нагороду «Рітейлер року в сегменті товарів для дітей» за версією RAU. Місія компанії – допомогти батькам стати героями для своїх дітей.
«Ми хочемо дозволити людям, які розділяють наші цінності, самостійно розвивати ці ідеї на своїй території. На себе ми беремо всі складні процеси – управління асортиментом, поповнення полиці, ризики. А нашим партнерам пропонуємо зайнятись найцікавішим: будувати стосунки з клієнтами, впроваджувати супер-сервіс, дивувати», – говорить Вадим Хоменко, член наглядової ради мережі Будинок іграшок.
В асортименті мережі близько 30 000 позицій, всі товари мають сертифікати якості. Середній чек у магазинах компанії – 600 грн. Покупцями є переважно батьки, діти складають до 25 % у долі продажів.
«Це «добрий бізнес», він про стосунки. За допомогою франшизи його можна масштабувати – відкривати два магазина і більше. До нашої мережі у клієнтів дуже висока лояльність», – додає Вадим Хоменко.
Для відкриття магазину франчайзі мають сплатити $40 000 паушального внеску, інші стартові інвестиції складуть ще $115 000 Рентабельність магазину за прогнозами складе 10% вже у перший рік, вихід на точку беззбитковості за планом – за три місяці. Відповідно, інвестиції окупляться за період від 28 місяців. Середній прибуток магазину Будинок іграшок – від 136 000 грн на місяць.
«Ми вважаємо оптимальною площею магазину 200-300 метрів. Хоча все дуже залежить і від трафіку. Ми маємо всю експертизу і будемо індивідуально допомагати нашим партнерам обирати площу під той трафік, який очікується на локації», – обіцяють у керівництві Будинок іграшок.
Цього року компанія планує відкрити лише кілька франчайзингових магазинів, адже до вибору партнерів ставляться дуже відповідально. Вадим Хоменко вважає, що найкращим сезоном для швидкої окупності є осінь, адже попереду – новорічні свята, коли традиційною є велика потреба у подарунках.
«Сезон додає успіху рентабельності магазину, тому треба влучно спланувати дату відкриття. Ми – магазин подарунків для дітей, а наш рожевий пакет – символ днів народжень і дитячих свят, – запевняє Вадим Хоменко. – Ми дуже дорожимо своїм брендом. Наші партнери мають розуміти який сенс і цінність ми несемо. Слоган нашої компанії: «Даруй, дивуй, дурій». Ми хочемо, щоб наші партнери відчували задоволення від співпраці».
Нині у компанії Будинок іграшок побудовані міцні стосунки з близько 400-ма постачальниками, централізовані ключові бізнес-процеси, розвинена логістика, корпоративна структура, впроваджені стандарти роботи, навчання персоналу. Франчайзі надаватиметься також маркетиногова допомога, аналітика, консультації з розвитку тощо.
«Цей бізнес можна зробити сімейним, лишити у спадок. Управляти ним можуть як чоловіки, так і жінки. У нашій мережі є магазини з десятилітньою історією успішного розвитку, адже магазин іграшок – це lifestyle-бізнес. Якщо здійснювати хороший сервіс – покупці будуть лояльними і часто повертатимуться. А свята у дітей також будуть завжди», – додає Вадим Хоменко.
Фахівці Будинок іграшок обіцяють надавати всебічну підтримку франчайзингових магазинів, допомагати просувати бренд і продукцію як за допомогою традиційної реклами, так і digital-маркетинга, а також проводити BTL-акції на місцях.
Читайте також –
Огляд дитячих магазинів і ДРЦ: Disney, Akvarel Art Republic, Comfy Kids, LEGO, Антошка та інші