Кращі меми українських рітейлерів у березні
Про що і з яких приводів жартували українські рітейлери і ТРЦ у перший місяць весни, які жарти публіка сприйняла прихильно і з гумором, а які викликали неприйняття і негатив.
Тривалий прихід весни, мем “Скажи що-небудь на своїй мові”, H&M в Зміїві, ще раз про “три білборди”, а також жарти про обшуки Нова пошта від українських користувачів і інші приклади ситуативної маркетингу за місяць від АТБ, ТРЦ Караван Дніпро, Ельдорадо, Rechi.ua, Star Burger, Domino’s Pizza, LeBoutique, Укрпошта та інших.
Почнемо наш другий огляд з однієї з самих свіжих тем. Після інциденту з отруєнням британського шпигуна Сергія Скрипаля, міжнародні новини навколо Великобританії і російських дипломатів стали на порядку денному практично всіх ЗМІ. Інтернет-користувачі також не залишилися осторонь, однак підійшли до теми з притаманним їм безглуздим і нещадним гумором. У поняття «Новачок» мемо-кріейтори не стали вкладати сенс про секретну отруту, чи будь-який інший сенс, а просто влаштували мемо-батл навколо самого слова “новачок”. Перепост такого жарту вже зробили в українській мережі бургерних Star Burger.
https://www.facebook.com/StarBurgerua/posts/798621356992542
Також відзначилися з тонкою гостротою Укрпошта, звернувшись до теми висилки дипломатів.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1730778173635581&set=a.524811220898955.1073741824.100001102458199&type=3&theater
Взагалі роботу відділень Укрпошти можна критикувати скільки завгодно, однак почуття гумору у цієї держструктури не відняти. Принаймні у її інтернет-маркетологів.
Мем “Скажи що-небудь на своїй мові” став популярним в мережі зовсім недавно і висміює різні стереотипи про людей. Але сама фраза з’явилася давно і була взята з роману Кена Кізі «Часом примха велика» 1964 року. Дісталася вона і до Укрпошти.
https://www.facebook.com/ukrposhta/posts/1652816164765031
Відмінний приклад мема є також зі світу українських SMM:
https://www.facebook.com/AlBorsuk/posts/1709214519140671
АТБ продовжив дотримуватися SMM-тактики “меми наше все” і зайшов в березні в цілий ряд обговорюваних тем від фільмів “Три білборда” і “Форма води” до холодної весни 2018.
https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/photos/a.260254747405480.55605.256528401111448/1593736130723995/?type=3&theater
https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/photos/a.260254747405480.55605.256528401111448/1578501988914076/?type=3&theater
https://www.facebook.com/ATB.Market.tm/photos/a.260254747405480.55605.256528401111448/1579260435504898/?type=3&theater
Про “три білборди” згадали також в Domino’s Pizza, яка спочатку попросила порекомендувати їй фільм для перегляду а, отримавши 35 коментарів, сама мемошутканула на кіно-тему. Причому використовувала мем з фільму “Три білборди” для реклами того ж фільму “Три білборди”.
https://www.facebook.com/DominosPizzaUkraine/photos/p.1813985058620898/1813985058620898/?type=3&theater
“Зиму перезимували, залишилося перезимувати весну!” – підписали пост на офіційній Facebook-сторінці ТРЦ Караван Дніпро. У березні ніщо так не псувало настрій більшості українців, як погода. І на це не могли не звернути увагу маркетологи, намагаючись видавити у фоловерів посмішку хоча б за допомогою жартів на тему. У деяких, в цілому, вийшло непогано, зокрема у вже згаданого ТРЦ Караван, а також Ельдорадо, LeBoutique, GARA та інші.
https://www.facebook.com/karavandnipro/photos/a.1861372144074780.1073741828.1861368920741769/1982598018618858/?type=3&theater
https://www.facebook.com/eldorado.ua/photos/a.157144300984785.35974.156897877676094/1878071415558723/?type=3&theater
https://www.facebook.com/StarBurgerua/posts/786889068165771
“На банані ми крутили таку погоду”, – написали GARA.
https://www.facebook.com/GARA.com.ua/photos/a.1658501981088388.1073741829.1562768990661688/2017466488525267/?type=3&theater
https://www.facebook.com/leboutiquecom/photos/a.250251248355892.57671.112163978831287/1817606641620337/?type=3&theater
“Йшов 33-й день лютого))”, – написали на сторінці Rechi.ua і якось ще більш сумно і холодно стало на душі.
https://www.facebook.com/rechi.ua/photos/a.195610250457395.49181.109812779037143/1832576543427416/?type=3
Ощадбанк тролить НБУ, ми точно живемо в цій реальності? Головний держбанк країни раптово звернувся до вельми олдскульного мему “Розширюється мозок”, що блукає просторами інтернету вже не один рік. Однак своєчасний жарт про Нацбанк, що випускає нові монети номіналом в 1, 2, 5 та 10 гривень подарував, банку один з найуспішніших постів місяця. Ще б пак, несподіваний тролінг НБУ від Ощаду – таке не кожен день побачиш.
https://www.facebook.com/oschadbank/photos/a.478656085491796.114874.478273325530072/1873687259321998/?type=3&theater
І звичайно ж не можна обійти стороною тему обшуків у Нова пошта. За місяць стрічки соцмереж заполонили як конструктивні огляди ситуації і думки, так і просто іронічний гумор. Нас у цій рубриці цікавить звичайно ж останній.
https://www.facebook.com/libertarian.view/photos/a.1407820372772265.1073741828.1406842702870032/2048581418696154/?type=3&theater
https://www.facebook.com/anton.ohaiogodzaimas/posts/10208271397422446
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=991232164369441&set=p.991232164369441&type=3&theater
https://www.facebook.com/chechotkin/posts/1864407110299591
І контрольний хіт місяця – прихід H&M Зміїв.
https://www.facebook.com/Zhabotyuk/photos/a.161057317825030.1073741828.160838827846879/198378714092890/?type=3&theater
Читайте також –