Меми літа: про що жартували рітейлери останні три місяці

Меми літа: про що жартували рітейлери останні три місяці

10.09.2022 09:00
  3828
Микола Маранчак

“Атомна знижка”, народний супутник, нерішучість McDonald’s, “хімарси” та інше – про що жартували Сільпо, АТБ, Kasta, Нова пошта, Varus та інші рітейлери, та як діставалося їм самим від користувачів.

Сміх крізь сльози – так можна охарактеризувати жарти українських рітейлерів останніх місяців, якщо зважати на їх втрати та постійну роботу над відновленням зруйнованого окупантами. Війна вдарила по всім, але замість безмірної журби реакцією на стрес став гумор. Вдачі та невдачі, військова допомога, збір на байрактари, супутники, ядерна війна… Але чи не іронія придає багатьом сил продовжувати працювати далі. Цей день настав – RAU зібрала ключові жарти літа від рітейлерів та про них. 

Одною з ключових тем сезону став звичайно ж McDonald’s. Повертається на український ринок/не повертається. До сих пір мало кому що зрозуміло. Нерішучість мережі ресторанів швидкого харчування вже закарбована в окремій літній добірці RAU. Уже після її виходу Сільпо запропонувало свою альтернативу.

В одному зі столичних McDonald’s вже навіть вікна помили, а жодних офіційних оголошень все ще немає.

Через відсутність заяв з боку Мака, в Театрі на Подолі почали нервувати.

В Пузатій Хаті, у свою чергу, чітко пояснили, чому McDonald’s не повертається до роботи в Україні.

Тренд продовжують користувачі, й, схоже, це може затягнутися ще надовго.

Якщо Мак – це ресторанна мережа, про яку навіть колеги за цехом роблять меми, то Twitter “Пузатки” – той рідкісний випадок, коли у SMM є карт-бланш писати досхочу жартів на самі різні теми.

Ще одним героєм мемів цього літа був уже колишній глава британського уряду Борис Джонсон. Кожне нове фото прем’єра, кожний приїзд до Києва супроводжувався безкінечним потоком кепкувань та добрих жартів. Рітейлери старалися не відставати від звичайних користувачів і підтримували всезагальний кураж, як могли. Велика добірка, присвячена “Джонсонюку”, також зібрана в окремому огляді RAU. Ось ще жарт від Robota.ua, який не встиг потрапити у добірку.

АТБ хіба що трішечки жартував цього літа, зате сам він – вже постійний героїв підначувань з боку користувачів. Як, наприклад, у випадку із прибиранням радянської символіки з Родини-матері у Києві (що тут взагалі можна оговорювати), або з мемним фото місії МАГАТЕ, яке тільки збиралася відвідати Запорізьку АЕС в Енергодарі.

Підвищення цін у супермаркетах – теж як вічна актуалочка для українців. Володимир Попов зафіксував, що моніторити ціни в АТБ прийшов сам Квентін Тарантіно (насправді, ні).

Сільпо також буває героєм народних мемів. Особливо увагу креативників привернув Сільпо у стилі гри S.T.A.L.K.E.R., відкритий у Києві в серпні.

В Kasta підсумували літо двома найкращими покупками сезону. Супутник, на який збирали усім народом, звичайно, це топ.

Ще Kasta ціле літо підбирала луки знакових фігур і знаменитостей, які були у новинній стрічці українців. Тут і акторки Анджеліна Джолі у Львівських круасанах з Джесікою Честейн у Києві, і прем’єр-міністр Фінляндії Санна Марін, і екс-прем’єр Великобританії Борис Джонсон. Вийшла цікава і хайпова рубрика.

Тема з народним супутником у чомусь повторила мем із Ластівчиним гніздом у Криму, який з’явився після першої “бавовни” на окупованому півострові. Сьогодні колажами з поверненям українського рітейлу в Крим уже нікого не здивуєш, а от знайомі бренди на супутнику – це потужно.

Нова пошта також скинулася на байрактари супутник Притулі, про що із задоволенням похизувалися.

В іншій публікацій Нова пошта відмітила Епіцентр. І ніби бренд не часто жартує, і коллаба цікава, але ніякого продовження не віральності не мала.

Навряд в історії були ще випадки, коли зброя ставала мемом і джерелом для мі-мі-мішних картонок, але в Україні цей вид мистецтва винайшли. Так, спочатку були джавеліни, потім байрактари, а останній хіт – хімарси, які виявилися не лише ефективними на озброєнні українського війська, але й припали до душі українцям. Тему підхопили Varus.

Коли українці кепкують над темою ядерної війни – це одночасно і моторошно, і інколи смішно. Мережа магазинів Книгарня Є вирішила також відмітитись у темі і запустила акцію “атомна знижка на книжки”. Найцікавішою вийшла реакція соцмереж на неї.

Не Маком єдиним. На повернення H&M також дуже чекають, особливо на їх скидки. Колективна дегуманізація окупантів за допомогою мемів лягла на тему пречудово.

Читайте також

Меми війни: як і про що жартують українські рітейлери під час воєнного стану


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку