Ефект Джолі: продажі мережі Lviv Croissants зросли на 20%. Компанія вже планує експансію у ЄС і США

Ефект Джолі: продажі мережі Lviv Croissants зросли на 20%. Компанія вже планує експансію у ЄС і США

03.05.2022 11:15
  3773
Дарія Осіїк

Два круасани та капучино, які замовила Анджеліна Джолі у львівській кав’ярні, пригорнули значний інтерес до франшизи в Україні та світі: підвищилися продажі, збільшилася вірогідність успішного виходу на польський та американський ринки.

Читати російською мовою 

Як пише журнал Forbes Ukraine, в суботу, 30 квітня, на житловому масиві Сихів у Львові сталася сенсація. До пекарні мережі Lviv Croissants раптом зайшла Анджеліна Джолі. «Це було спонтанне рішення Джолі, цього не було в програмі», — каже радник голови Офісу президента Сергій Лещенко, який займався організацією візиту. Голлівудська зірка замовила два круасани й капучино та залишила автограф. Фото та відео ланча з сихівського закладу облетіло не лише українські, а й світові медіа.

“Візит акторки, яка приїхала в Україну з гуманітарною місією, підняв продажі в мережі фаст-фуду”, – каже власник Lviv Croissants Андрій Галицький. Зокрема, в цьому самому закладі, в суботу та неділю вони виросли на 20%. Бізнесмен дізнався про відвідини акторки з дзвінка менеджера, і встиг приїхати на Сихів, побачити її на власні очі та взяти автограф.

Збільшились продажі й в інших закладах мережі. Так, в іншій пекарні, якою управляє франчайзі Lviv Croissants Володимир Барановський, в неділю виторг виріс на 23%.

Відпрацювати візит на 100% 

З метою продовжити ефект від відвідування Джолі, мережа запускає по закладах зіркове комбо-меню з круасанами та капучино, які вона куштувала. “Подібні страви можуть зайняти топ-позицією в продажах по всій мережі, – каже засновниця Franchise Group Мирослава Козачук, – а оскільки це франчайзингова сітка, то всі франчайзі отримають масовий ефект лідогенерації”. Для прикладу, у бізнесів, які її компанія розвивала у Європі, після комерційного залучення зірок, продажі зростали у перші три місяці у два-три рази.

Lviv Croissants частину коштів отриманих з продажу “зіркового комбо” планують перераховувати благодійній організації, яка допомагає дітям. «Це буде львівський Охматдит, куди їздила Джолі або інша організація. Ми ще обираємо, – каже Галицький. – Ми хочемо продовжити цей кейс з дітьми, оскільки Джолі піклується про них». Мережа перерахувала понад 50 000 грн, які за один день наторгувала пекарня, де побувала голлівудська зірка.

Lviv Croissants: експансія

Зіркова клієнтка у сихівському закладі може полегшити вихід на ринок США, до якого Галицький приглядається декілька років поспіль. Він вже знайшов потенційного партнера, з яким планує відкрити спільне підприємство цього року. Однак через війну вихід може затягнутися. «В маркетингу, можливо, будемо робити акцент на факті, що Джолі обрала нас, але якщо ми й використаємо історію для активізації продажів, то прибутки знову ж спрямуємо на благодійність», – запевняє Галицький. В іншому випадку його компанії доведеться купувати права на її згадування у промо.

У 2022-му компанія планує другу спробу запуску франшизи у Польщі: Lviv Croissants зʼявляться у Варшаві, Вроцлаві, Гданську та Гдині. Вперше у Польщу мережа вийшла у 2018-му, але через рік закрила неприбутковий заклад: помилились з вибором локації та асортиментом. «Зараз хочемо відкрити декілька закладів, щоб диверсифікувати ризики, якщо десь не попадемо з локацією», – каже Галицький.

“Після візиту Джолі Lviv Croissants буде простіше на польському ринку, – каже Козачук. – Це посилить довіру до мережі, про яку не знають нові відвідувачі. Бренди Україна і Джолі — це хороша колаборація, яка дасть потрійний ефект».

Читайте також – 

Під чужими вітрилами: огляд рітейлерів, які масштабують свій бізнес за рахунок продажу франшизи


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  186
Усі новини ринку