
Втрати Епіцентр внаслідок військової агресії перевищили $1 млрд


Як Metro Cah&Carry, McDonald’s Україна, Kasta, Люксоптика, Mikki, Star Burger, Monobank та інші обігравали в соцмережах мем з бананом.
Цей текст доступний також російською мовою
Не минуло й року після яєчного переполоху, як світ захопив новий “продуктовий мем” – банан. Причиною чергового безглуздого, але кумедного хайпу стала інсталяція італійського художника Мауріціо Каттелана. Під час художнього ярмарку “пікчер” приклеїв шматком ізоляційної стрічки до стіни банан і заявив, що працював над ідеєю інсталяції близько року. У чому великий задум відомого постмодерніста, мабуть, розбирати не будемо, а просто розглянемо ситуативний маркетинг від українських і світових брендів. RAU зібрала найяскравіші приклади.
“В Нью-Йорку один художник з’їв банан іншого художника. Точніше, не банан — арт-об’єкт. Арт-об’єкт вартістю 150 тисяч доларів. Судитися збираються. Що за маячня? У нас в METRO цих арт-об’єктів цілі ящики. І завжди гарні, смачні, свіжі. Та й коштують дешевше. Хоч щодня новий банан до стіни приклеюй. Тож якщо мистецтво потребує бананів, приїздіть до нас. Жовтих на всіх вистачить!”,- написали цілий диспут в METRO Cash & Carry Ukraine. І запропонували інтерактивчик: “А ви б з яким продуктом зробили інсталяцію?”
“Всяке буває… – пише Kasta. – На міжнародному мистецькому ярмарку Art Basel в Майямі художник Девід Датуна з’їв експонат-банан за 120 000 доларів. У Kasta немає таких арт-об’єктів, але є все для ваших наполеонівських планів і розміреного повсякденного життя…”
“Скільки б не коштувало мистецтво, зір все одно залишається безцінним!”, – написали у своїй публікації у Facebook Люксоптика.
“На хвилі сучасного мистецтва”, – підхопили тему в МІККІ і додали жартівливий смайлик.
Star Burger запустили “історію” в соцмережах, запропонувавши замість банана за $120 000, бургер за $4. Це ж скільки бургерів можна з’їсти на таку суму?
На Facebook-сторінці Honor Ukraine банану навіть рамку додали під стать знайомому багатьом мему від іншого творця – андеграундного художника стріт-арту Бенксі. “Банан можна тільки з’їсти, а з HONOR 20 — можна все!”, – написали вони.
Eldorado не стали мудрувати і запропонували в якості аналогічного твору мистецтва свій банан – діджитальний.
Comfy витримало паузу, присвятивши мем із бананом подоланню психологічного рубіжа: 300 000 фоловерів на корпоративній сторінці у Facebook. З чим їх і вітаємо!
Укрпошта взагалі не стали нічого пояснювати – і так все зрозуміло без зайвих підписів.
Без сиру Пирятин ця хайпова історія була б не повною.
McDonald’s Україна теж вдарився в мистецтво, тільки його особистим шедевром стала картопля фрі. “Цікаво, а за скільки б забрали картопельку фрі? Ми думаємо, що дорожче”, – написали у Facebook мережі ресторанів.
І навіть банківський сектор не залишився осторонь. Ось такий креатив від Credit Agricole Ukraine.
“Сучасне мистецтво або Куди поділися всі банани з кухні Monobank?, – написали Monobank на Facebook-сторінці Monobank. Так і напрошується написати “Mono-ba-na-na-nk”.
А ось і “злочинець”, який з’їв знаменитий банан. Теж увічнений в мистецтві.
І на десерт – чиясь приватна думка :)
Читайте також
Яєчний переполох: як рітейлери підхопили хайп про найпопулярніше фото в Instagram