Гжегож Хмелярскій, McDonald’s: У минулому році інвестували в Україну 330 млн грн

Гжегож Хмелярскій, McDonald’s: У минулому році інвестували в Україну 330 млн грн

28.03.2018 08:15
  1287
Дарья Златьева

Плани McDonald’s Україна на цей рік: інвестувати понад 400 млн грн, відкрити чотири нових заклади, ресторани з офіціантами, впровадити автомати самообслуговування і можливість змінювати рецептуру бургерів.

Генеральний директор McDonald’s Україна Гжегож Хмелярскій розповів про результати роботи мережі в 2017 році, плани на 2018 й і нової концепції ресторану. Якщо за підсумками 2016 року компанія займала 11% в сфері громадського харчування, то в 2017 році вона наростила оборот і займає вже 12% українського ринку (згідно з дослідженням TNS France, проведеного в 2017 році на замовлення McDonald’s). Ресторани мережі в 2017 році відвідало близько 100 млн клієнтів, що майже на 9% більше, ніж в роком раніше, було продано 68 млн бургерів і 25 млн чашок кави.

Нові формати McDonald’s

У минулому році було відкрито три точки в Києві і одна в Запоріжжі. Крім цього компанія реконструювала п’ять ресторанів: два в Харкові, два в Одесі і один в Дніпрі. Інвестиції у відкриття одного ресторану становлять від 60 до 80 млн грн, в оновлення – від 25 млн грн. Сумарні вкладення в українську мережу світового лідера громадського харчування в минулому році склали 330 млн грн.

З огляду на заявлені топ-менеджером плани на цей рік відкрити ще чотири ресторани і вісім оновити, інвестиції складуть мінімум 440 млн грн.

Відмінними результатами можуть похвалитися не тільки нові заклади, а й реконструйовані: заклад в Запоріжжі, який було оновлено і розширено в кінці 2016 року, в 2017 році відвідало на 25% більше людей, відзначають в компанії.

Нові ресторани мережі будуть працювати в концепті “досвід майбутнього”. Першим подібним McDonald’s стане ресторан в Києві на Кільцевій дорозі, 14в. У таких закладах працюватимуть автомати самообслуговування, які встановлені неподалік від входу, по шляху до кас.

У ресторані на Кільцевій працюють три автомата самообслуговування і всього дві каси.

Чек автоматів містить інформацію про порядковий номер користувача в черзі, і виводиться на великий екран з позначкою про статус замовлення. Оплатити покупку можна або відразу в автоматі – карткою або готівкою – або ж на касі.

Зараз працює шість ресторанів з автоматами самообслуговування. За словами Гжегожа Хмелярского, інвестиції в такі заклади не вище, ніж в звичайні, оскільки зменшується кількість стаціонарних кас.

У ресторанах з “досвідом майбутнього” істотно змінилася лінія видачі замовлень: тепер вона відокремлена від кас і має зверху екран, на якому відвідувачі можуть стежити за готовністю замовлення.

Лінія видачі замовлень: екран з позицією в черзі і станом замовлення розміщено в верхній частині

Касова зона

Це дозволить відвідувачам, які очікують замовлення, і відвідувачам, які роблять замовлення, не заважати один одному.

У McDonald’s на Кільцевій всі елементи нового формату будуть представлені вже цього літа. Наприклад, принцип «Приготовлено для тебе» дозволить відвідувачеві додати або прибрати інгредієнти в бургер – додати в “Дабл Чізбургер” ще один біфштекс або замовити бургер “Маестро” з чотирма доповненнями.

У 2017-му компанія вже експериментувала з залученням аудиторії в процес приготування: учасники програми «Мій Бургер» запропонували майже 150 000 рецептів їжі.

Крім того, здивують клієнтів і новим, “ресторанним” стандартом обслуговування. Якщо відвідувач хоче, щоб замовлення йому принесли, то говорить про це працівнику або позначає при замовленні в автоматі, бере спеціальну табличку і чекає за столиком, поки йому принесуть замовлення.

“Це новація – революція в McDonald’s, оскільки ми завжди були закладом самообслуговування”, – зазначає Хмелярскій.

Співробітник ідентифікує користувача за допомогою спеціального пристрою і приносить йому замовлення. До кінця 2018 року 12 закладів McDonald’s запропонують “досвід майбутнього”, з них чотири – нові ресторани, які відразу будуть мати новий формат. Решта вісім – заклади, які вже працюють і будуть переобладнані.

Читайте також –

Шлях до вершини: як Дмитро Борисов став одним з найвідоміших рестораторів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку