Гжегож Хмелярскій, McDonald’s: У минулому році інвестували в Україну 330 млн грн
Плани McDonald’s Україна на цей рік: інвестувати понад 400 млн грн, відкрити чотири нових заклади, ресторани з офіціантами, впровадити автомати самообслуговування і можливість змінювати рецептуру бургерів.
Генеральний директор McDonald’s Україна Гжегож Хмелярскій розповів про результати роботи мережі в 2017 році, плани на 2018 й і нової концепції ресторану. Якщо за підсумками 2016 року компанія займала 11% в сфері громадського харчування, то в 2017 році вона наростила оборот і займає вже 12% українського ринку (згідно з дослідженням TNS France, проведеного в 2017 році на замовлення McDonald’s). Ресторани мережі в 2017 році відвідало близько 100 млн клієнтів, що майже на 9% більше, ніж в роком раніше, було продано 68 млн бургерів і 25 млн чашок кави.
Нові формати McDonald’s
У минулому році було відкрито три точки в Києві і одна в Запоріжжі. Крім цього компанія реконструювала п’ять ресторанів: два в Харкові, два в Одесі і один в Дніпрі. Інвестиції у відкриття одного ресторану становлять від 60 до 80 млн грн, в оновлення – від 25 млн грн. Сумарні вкладення в українську мережу світового лідера громадського харчування в минулому році склали 330 млн грн.
З огляду на заявлені топ-менеджером плани на цей рік відкрити ще чотири ресторани і вісім оновити, інвестиції складуть мінімум 440 млн грн.
Відмінними результатами можуть похвалитися не тільки нові заклади, а й реконструйовані: заклад в Запоріжжі, який було оновлено і розширено в кінці 2016 року, в 2017 році відвідало на 25% більше людей, відзначають в компанії.
Нові ресторани мережі будуть працювати в концепті “досвід майбутнього”. Першим подібним McDonald’s стане ресторан в Києві на Кільцевій дорозі, 14в. У таких закладах працюватимуть автомати самообслуговування, які встановлені неподалік від входу, по шляху до кас.
Чек автоматів містить інформацію про порядковий номер користувача в черзі, і виводиться на великий екран з позначкою про статус замовлення. Оплатити покупку можна або відразу в автоматі – карткою або готівкою – або ж на касі.
Зараз працює шість ресторанів з автоматами самообслуговування. За словами Гжегожа Хмелярского, інвестиції в такі заклади не вище, ніж в звичайні, оскільки зменшується кількість стаціонарних кас.
У ресторанах з “досвідом майбутнього” істотно змінилася лінія видачі замовлень: тепер вона відокремлена від кас і має зверху екран, на якому відвідувачі можуть стежити за готовністю замовлення.
Касова зона
Це дозволить відвідувачам, які очікують замовлення, і відвідувачам, які роблять замовлення, не заважати один одному.
У McDonald’s на Кільцевій всі елементи нового формату будуть представлені вже цього літа. Наприклад, принцип «Приготовлено для тебе» дозволить відвідувачеві додати або прибрати інгредієнти в бургер – додати в “Дабл Чізбургер” ще один біфштекс або замовити бургер “Маестро” з чотирма доповненнями.
У 2017-му компанія вже експериментувала з залученням аудиторії в процес приготування: учасники програми «Мій Бургер» запропонували майже 150 000 рецептів їжі.
Крім того, здивують клієнтів і новим, “ресторанним” стандартом обслуговування. Якщо відвідувач хоче, щоб замовлення йому принесли, то говорить про це працівнику або позначає при замовленні в автоматі, бере спеціальну табличку і чекає за столиком, поки йому принесуть замовлення.
“Це новація – революція в McDonald’s, оскільки ми завжди були закладом самообслуговування”, – зазначає Хмелярскій.
Співробітник ідентифікує користувача за допомогою спеціального пристрою і приносить йому замовлення. До кінця 2018 року 12 закладів McDonald’s запропонують “досвід майбутнього”, з них чотири – нові ресторани, які відразу будуть мати новий формат. Решта вісім – заклади, які вже працюють і будуть переобладнані.
Читайте також –
Шлях до вершини: як Дмитро Борисов став одним з найвідоміших рестораторів України