Головна > вебінар > 8 травня RAU-вебінар “Маркетингова стратегія після карантину”
8 травня RAU-вебінар “Маркетингова стратегія після карантину”

8 травня RAU-вебінар “Маркетингова стратегія після карантину”

8 травня Асоціація рітейлерів України проведе онлайн-зустріч, спікерами якої виступлять Валерія Толочіна – директор по маркетингу Intertop Ukraine, Віолета Титаренко – директор по маркетингу Люксоптика, Олена Обухівська – менеджер з комунікацій Arricano, Ганна Корягіна – операційний лідер Ceetrus Ukraine. Модератором виступить Олена Яковенко – керуючий партнер незалежного агентства prcom.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо взяти участь в ZOOM-конференції “Маркетингова стратегія після карантину”.

  • Дата: 8 травня
  • Час: 11:00 – 12:30

* Участь безкоштовна.

Теми онлайн-зустрічі:

1. Споживач. Що з ним відбувається зараз и що буде далі:

– Споживчі настрої та тренди поведінки під час карантину і після
– Чи змінилися звички та цінності українця
– На що звернути увагу рітейлеру

2. ТРЦ – стратегія з повернення відвідувачів:

Як довго буде відновлюватися трафік у ТРЦ
– Стратегії ТРЦ після карантину
– Зміни в маркетинговій стратегії у 2020 році
– Що рітейлер очікує від ТРЦ і які спільні ініціативи можуть допомогти повернути відвідувачів

3. Маркетинг. Онлайн і SMM-комунікації

– Які промо та комунікації необхідні, щоб компенсувати ситуацію першої половини року
– Якої корпоративної соціальної відповідальності чекають споживачі
– Онлайн-івенти: наскільки вони будуть затребувані після завершення карантину
– Тренди та тенденції в соцмережах
– Робота з інфлюенсерами в умовах карантину

Спікери:

Валерія Толочіна – директор по маркетингу Intertop Ukraine, що входить до складу групи компаній MTI

Станом на жовтень 2019 року під управлінням компанії в 27-ми містах України діють 136 магазинів 14 мульти– і монобрендових мереж: Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face, дитяча мережа Intertop kids, аутлети Intertop outlet і Birka.

У портфелі компанії більше 200 брендів і власна торгова марка Braska. Крім офлайн-роздробу, компанія розвиває напрямок електронної комерції, а сайт онлайн-магазину intertop.ua підтримує всі сценарії омніканальності.

Віолета Титаренко – директор по маркетингу Люксоптика

Мережа оптик Люксоптика – лідер оптичного ринку України. Перший магазин відкрився в Харкові в 1994 році, а зараз в мережі понад 170 оптик в 36-ти містах України.

У кожній оптиці працює професійний лікар-офтальмолог, функціонує 17 центрів корекції зору з апаратним лікуванням та іншими процедурами по корекції зору. Компанія регулярно впроваджує нові сервіси для своїх клієнтів, щоб кожен оцінив зручність відвідування оптик і завжди зберігав здоров’я своїх очей.

Олена Обухівська – менеджер з комунікацій Arricano

Arricano – провідний девелопер торговельних центрів в Україні із європейськими інвестиціями. Акції компанії розміщені на Альтернативному ринку інвестицій (AIM) Лондонської фондової біржі.

Сьогодні компанія Arricano володіє та управляє збудованими ТРЦ та земельними ділянками для подальшого будівництва об’єктів, які знаходяться на стадії проектування.

Ганна Корягіна – операційний лідер Ceetrus Ukraine

Заснована в 1976 році, Ceetrus є міжнародним гравцем у сфері нерухомості, до червня 2018 року була відома під назвою Immochan. Девелопер комерційної нерухомості, Ceetrus трансформується у 2016 році у девелопера мультинаправленої нерухомості. Керуючи 295-ма торговельними центрами по всьому світу, Ceetrus будує у міцному партнерстві з громадянами і територіями місця для життя, що інтегрують у собі комерційні площі, житло, офіси та міську інфраструктуру.

Присутність в 10 країнах / 295 торгових галерей / 10 700 комерційних партнерів /1 млрд відвідувачів на рік / 2,6 млн кв. м торгових галерей і 1,5 млн кв. м рітейл-парків / 39 000 кв. м житлових площ та 89 000 кв. м офісів у 2018 році / 900 співробітників.

Модератор:

Олена Яковенко – керуючий партнер незалежного агентства prcom, заснованого в 2012 році. Консультант з питань комплексних комунікаційних стратегій, антикризового реагування, digital PR та формування репутації перших осіб.

Агентство prcom спеціалізується на комунікаціях і має глибоку експертизу в сфері рітейлу і девелопменту. У портфоліо агентства співпраця з провідними міжнародними та українськими компаніями даної сфери: Ceetrus, City Capital Group, КЮЗ, Leroy Merlin, ТЦ Піраміда та іншими.

 

  • Дата: 8 травня
  • Час: 11:00 – 12:30

* Участь безкоштовна.

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)

Про автора