Маркетинг-директором Varus призначено колишнього топ-менеджера мережі АЗК WOG
Директором з маркетингу мережі магазинів Varus призначена Ольга Капустіна. Раніше вона 4,5 років займала аналогічну посаду в мережі АЗК WOG.
Компанію WOG Ольга покинула ще в лютому 2019 року, про що повідомила на своїй сторінці у в соціальній мережі Facebook. Загалом вона очолювала маркетинг паливного рітейлера з березня 2017 року, після звільнення з компанії Віталія Ткаченка. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД.
В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group.
В 2006 році Ольга закінчила Київський політехнічний інститут, де отримала вищу освіту за напрямком менеджмент.
Нагадаємо, що з 8 квітня 2020 року до 22 січня 2021 року департамент маркетингу мережі Varus очолював Володимир Соболев, який до цього три роки займав пост директора з digital-маркетингу ПриватБанку, відповідаючи за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на січень 2021 року торгова мережа налічує 103 супермаркети.
Читайте також –
Перший після свят: мережа Varus відкрила новий магазин в Києві (фотоогляд)