
У Дніпрі відкрився магазин Територія мінімальних цін


Одна з наймасштабніших виставок у Європі – Marketing at retail – проходить в Парижі кожні два роки. На трейд-шоу рітейлери зі всього світу демонструють унікальні маркетингові рішення, ознайомлюються зі світовими трендами та обмінюються досвідом.
Цей матеріал доступний російською мовою
У жовтні цього року в івенті взяло участь 150 компаній-учасників, серед яких і українська компанія MARKQUEN, що спеціалізується в сфері in-store маркетингу. На виставці команда показала свої Expo, Technology і Displays-проекти: розроблений та виготовлений виставковий стенд, абсолютно нову систему збору аналітики Out-of-stock, кращі POS-рішення. Загалом, близько 14 000 професіоналів з різних країн відвідали подію.
На MPV (Marketing Point de Vente – франц.) 2021 можна було помітити декілька яскравих трендів:
На конкурсі POPAI Awards, що пройшов в рамках MPV, журі оцінювали вироби з точки зору їх дизайну, естетики, оригінальності та інноваційності. Іншими важливими критеріями стали: якість і екологічність використаних матеріалів, технологічність та загальна ефективність рішення.
За результатами оцінки прикасовий дисплей, розроблений і виготовлений компанією MARKQUEN для бренда Optimeal, отримав номінацію у категорії Alimentation – Comptoir. Офіційна церемонія нагородження відбудеться вже через декілька тижнів.
Зараз у планах компанії ще більше міжнародних проектів, запуск нового напрямку по стандартизованих рішеннях (стартує вже цими днями) та розробка нових технологічних рішень.
З питань співпраці, будь ласка, звертайтесь за контактами, вказаними на сайті https://markquen.com/uk/
MARKQUEN у соціальних мережах:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/markquengroup
Facebook: https://www.facebook.com/markquengroup
Читайте також –