Ефективне представлення бренда: актуальні тренди в рітейлі

Ефективне представлення бренда: актуальні тренди в рітейлі

04.05.2021 02:00
  1236
rau

Економіка поступово відновлюється. Дані Deloitte говорять про досить оптимістичні прогнози ринку в 2021 році. Це означає, що рітейл невдовзі повернеться до повноцінного офлайн-формату. Що сьогодні важливо знати для ефективного представлення бренда, розповідаємо з прикладами проектів компанії MARKQUEN, спеціалістів у сфері in-store маркетингу.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Перше, що клієнт помічає, проходячи повз point of sale – візуальне оформлення торгової точки. На виставці EuroShop 2020, яка пройшла  восени в Дюссельдорфі, експерти відмітили актуальність яскравих, сміливих кольорів.

Обладнання для Hey! Joy Toy Store у США

Креативність оформлення – завжди в тренді. Особливо зараз, коли отриманий купівельний досвід стає чи не важливішим, ніж сам продукт. Занурити покупця в емоції, створити емоційний шопінг – одна з основних задач сучасних рітейлерів, і для її вирішення створюються нестандартні конструкції.

Нестандартні конструкції для Hey! Joy Toy Store

Багато хто вже чув про sustainability (українською – екологічна стабільність). Експерти називають sustainability основним трендом 2020 року, який все ще є важливим критерієм вибору споживачів. Багаторазове використання матеріалів допоможе не лише залишатися в тренді, але й зменшити свої витрати.

Багаторазовий смарт-дисплей Proteus для Goose Island

Щодо стилю оформлення, індустріальний дизайн, комбінування темного металу зі старими деревами – однозначно актуально. Але, звичайно, все залежить від направленості конкретного бренда.

Ще одна яскрава тенденція останніх років – вибір на користь самообслуговування. Покупці все частіше надають перевагу самостійно здійснювати покупки, управляти процесом купівлі.

Кавовий модуль для ОККО

В умовах пандемії люди в більшості звикли до придбання товарів онлайн, тому рітейлерам зараз так важливо використовувати фізичні магазини більш стратегічно. Необхідно створювати можливість відчути бренд, взаємодіяти з ним, запропонувати досвід, який неможливо відтворити в Інтернеті. Справитись з цим завданням допоможе команда in-store експертів MARKQUEN.

Запит на консультацію можна оформити на сайті https://markquen.com/uk/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

Володимир Матвійчук: У своєму новому проєкті GABAR я бачу великий потенціал, мережу Галя Балувана розвиваємо з діючими партнерами

Співзасновник мережі Галя Балувана та власник бренду Multi Cook розповідає про концепцію свого нового проєкту – мережі...
time icon  
  454
Усі новини ринку