Один тиждень до головної європейської виставки рітейлу та девелопменту – MAPIC-2018

Один тиждень до головної європейської виставки рітейлу та девелопменту – MAPIC-2018

08.11.2018 08:00
  552
rau

Вже через тиждень, 14-16 листопада, у французьких Каннах пройде MAPIC-2018: головна європейська виставка сфер роздрібної торгівлі та девелопменту торговельної нерухомості.

Read in English

MAPIC – головна подія для презентації та пошуку кращих рішень на міжнародному ринку нерухомості. На виставці можна встановити зв’язки та укласти угоди з більш ніж 8600 учасниками з 80 країн, більш ніж 2100 представниками роздрібної торгівлі, 2500+ девелоперами, 1000+ інвестиційних компаній та іншими великими представниками галузі. У програмі заходу: обмін досвідом на workshop, понад 100 конференцій за участю 200 світових експертів для створення і зміцнення ділових зв’язків.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Цього року ключова тема заходу: як розвиток цифрових технологій і діджіталізація рітейлу вплине на традиційний «цегляний» роздріб. Цифрова революція надзвичайно сильно вплинула на роздрібну торгівлю в її традиційному розумінні. Customer experience сьогодні – ключове явище, яке трансформує індустрію та веде до появи нових моделей споживання й бізнесу. Фізична складова індустрії змінюється, та вступає в нову епоху.

Свою участь в MAPIC вже підтвердили понад 1000 компаній з 80 країн світу. Серед них: рітейлери, власники ТРЦ, інвестори, консультанти, брокерські компанії, а також фірми, що представляють новітні рішення для бізнесу.

На MAPIC-2018 рітейлерів і девелоперів чекають три дні надихаючих дебатів і обговорень на конференціях і спеціалізованих мережевих заходах про останні тенденції в сфері роздрібної нерухомості. Особливо активно обговорюватиметься: як нові моделі споживання та мінливі споживчі уподобання змінюють роздрібну торгівлю.

Офіційний трейлер MAPIC-2018

В окрему програму на виставці будуть виділені сесії, присвячені останнім тенденціям в споживчому досвіді для ТРЦ: «Leisure – Join the Leisure Revolution». Зараз в девелопменті торгової нерухомості відбувається своєрідна «Революція Дозвілля». У всьому світі девелопери відзначають, що для залучення відвідувачів в shopping malls необхідно кардинально переглядати наповнення торгово-розважальних центрів, і робити наголос саме на індустрію дозвілля та розваг. Тільки формування якісного tenant-mix, де представлені як основні торгові бренди, так і оператори сфер leisure і entertainment здатне забезпечити успіх ТРЦ.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

У спеціалізованих сесіях будуть розглянуті всі можливі шляхи долучитися до «Революції Розваг». Зокрема, буде організована спеціальна виставкова зона, де будуть представлені останні інноваційні рішення індустрії розваг. Також пройде окремий саміт, присвячений виключно правильній організації та використанню leisure-zone в торговій нерухомості. І, нарешті, в рамках MAPIC-2018 пройдуть сесії «Leisure Talks», що включають в себе майстер-класи, мотивуючі семінари та конференції. Експерти в організації зон дозвілля та розваг поділяться секретами й інсайтами про головні виклики, проблеми та шляхи їх вирішення в зв’язку зі зміною поведінки споживачів.

Відео MAPIC-2017

 

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Читайте також –

Українці в Каннах: що українська делегація представить на MAPIC – 2018

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  131
Усі новини ринку