Один тиждень до головної європейської виставки рітейлу та девелопменту – MAPIC-2018
Вже через тиждень, 14-16 листопада, у французьких Каннах пройде MAPIC-2018: головна європейська виставка сфер роздрібної торгівлі та девелопменту торговельної нерухомості.
MAPIC – головна подія для презентації та пошуку кращих рішень на міжнародному ринку нерухомості. На виставці можна встановити зв’язки та укласти угоди з більш ніж 8600 учасниками з 80 країн, більш ніж 2100 представниками роздрібної торгівлі, 2500+ девелоперами, 1000+ інвестиційних компаній та іншими великими представниками галузі. У програмі заходу: обмін досвідом на workshop, понад 100 конференцій за участю 200 світових експертів для створення і зміцнення ділових зв’язків.
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018
Цього року ключова тема заходу: як розвиток цифрових технологій і діджіталізація рітейлу вплине на традиційний «цегляний» роздріб. Цифрова революція надзвичайно сильно вплинула на роздрібну торгівлю в її традиційному розумінні. Customer experience сьогодні – ключове явище, яке трансформує індустрію та веде до появи нових моделей споживання й бізнесу. Фізична складова індустрії змінюється, та вступає в нову епоху.
Свою участь в MAPIC вже підтвердили понад 1000 компаній з 80 країн світу. Серед них: рітейлери, власники ТРЦ, інвестори, консультанти, брокерські компанії, а також фірми, що представляють новітні рішення для бізнесу.
- Повний список рітейлерів на MAPIC-2018
- Повний список експонентів MAPIC-2018
- Повний список інвесторів на MAPIC-2018
На MAPIC-2018 рітейлерів і девелоперів чекають три дні надихаючих дебатів і обговорень на конференціях і спеціалізованих мережевих заходах про останні тенденції в сфері роздрібної нерухомості. Особливо активно обговорюватиметься: як нові моделі споживання та мінливі споживчі уподобання змінюють роздрібну торгівлю.
Офіційний трейлер MAPIC-2018
В окрему програму на виставці будуть виділені сесії, присвячені останнім тенденціям в споживчому досвіді для ТРЦ: «Leisure – Join the Leisure Revolution». Зараз в девелопменті торгової нерухомості відбувається своєрідна «Революція Дозвілля». У всьому світі девелопери відзначають, що для залучення відвідувачів в shopping malls необхідно кардинально переглядати наповнення торгово-розважальних центрів, і робити наголос саме на індустрію дозвілля та розваг. Тільки формування якісного tenant-mix, де представлені як основні торгові бренди, так і оператори сфер leisure і entertainment здатне забезпечити успіх ТРЦ.
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018
У спеціалізованих сесіях будуть розглянуті всі можливі шляхи долучитися до «Революції Розваг». Зокрема, буде організована спеціальна виставкова зона, де будуть представлені останні інноваційні рішення індустрії розваг. Також пройде окремий саміт, присвячений виключно правильній організації та використанню leisure-zone в торговій нерухомості. І, нарешті, в рамках MAPIC-2018 пройдуть сесії «Leisure Talks», що включають в себе майстер-класи, мотивуючі семінари та конференції. Експерти в організації зон дозвілля та розваг поділяться секретами й інсайтами про головні виклики, проблеми та шляхи їх вирішення в зв’язку зі зміною поведінки споживачів.
Відео MAPIC-2017
- Повна програма конференцій MAPIC-2018
- Список експонентів MAPIC-2018
- Плануйте зустрічі та переговори на выставці
- Дізнатися більше про церемонію нагородження MAPIC Awards
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018
Читайте також –
Українці в Каннах: що українська делегація представить на MAPIC – 2018