В центрі уваги MAPIC-2018: Традиційний рітейл у час цифровых технологій

В центрі уваги MAPIC-2018: Традиційний рітейл у час цифровых технологій

19.10.2018 08:00
  537
rau

Менше місяця залишається до головної виставки року в рітейлі та девелопменті Європи: MAPIC-2018, яка пройде 14-16 листопада у французьких Каннах.

Read in English

MAPIC – головна подія для презентації та пошуку кращих рішень на міжнародному ринку нерухомості. На виставці можна встановити зв’язки і укласти угоди з більш ніж 8600 учасниками з 80 країн, більш ніж 2100 представниками роздрібної торгівлі, 2500+ девелоперами, 1000 інвестиційних компаній та іншими великими представниками галузі. У програмі заходу: обмін досвідом на workshop, понад 100 конференцій за участю 200 світових експертів для створення і зміцнення ділових зв’язків.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Цього року ключова тема заходу: як розвиток цифрових технологій і діджіталізація рітейлу вплине на традиційний «цегляний» роздріб. Цифрова революція надзвичайно сильно вплинула на роздрібну торгівлю в її традиційному розумінні. Customer experience сьогодні – ключове явище, яке трансформує індустрію та веде до появи нових моделей споживання й бізнесу. Фізична складова індустрії змінюється і вступає в нову епоху.

На MAPIC-2018 рітейлерів і девелоперів чекають 3 дні надихаючих дебатів та обговорень на конференціях і спеціалізованих мережевих заходах про останні тенденції в сфері комерційної нерухомості. Особливо активно обговорюватиметься: як нові моделі споживання і нові споживчі вподобання змінюють роздрібну торгівлю.

Офіційний трейлер MAPIC-2018

В окрему програму на виставці будуть виділені сесії, присвячені останнім тенденціям в споживчому досвіді для ТРЦ: «Leisure – Join the Leisure Revolution». Зараз в девелопменті торгової нерухомості відбувається своєрідна «Революція дозвілля». У всьому світі девелопери відзначають, що для залучення відвідувачів в shopping malls необхідно кардинально переглядати наповнення торгово-розважальних центрів, і робити наголос саме на індустрію дозвілля та розваг. Тільки формування якісного tenant-mix, де представлені як основні торгові бренди, так і оператори сфер leisure та entertainment здатне забезпечити успіх ТРЦ.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

У спеціалізованих сесіях будуть розглянуті всі можливі шляхи включитися в «Революцію розваг». Зокрема, буде організована спеціальна виставкова зона, де будуть представлені останні інноваційні рішення індустрії розваг. Також пройде окремий саміт, присвячений виключно правильної організації та використання leisure-zone в торговій нерухомості. І, нарешті, в рамках MAPIC-2018 пройдуть сесії «Leisure Talks», що включають в себе майстер-класи, які б мотивували семінари та конференції. Експерти в організації зон дозвілля та розваг поділяться секретами й інсайтами про головні виклики, проблеми та шляхи їх вирішення в зв’язку зі зміною поведінки споживачів.

Відео MAPIC-2017

Також в рамках виставки будуть організовані спеціальні тематичні павільйони, в яких свої проекти та рішення будуть презентувати підприємці з шести країн: Франції, Італії, США, Німеччини та інших. Крім того, завершиться виставка урочистою церемонією нагородження MAPIC Awards, де будуть нагороджені найуспішніші й оригінальні проекти в рітейлі та девелопменті торгової нерухомості за підсумками року.

ПРИДБАТИ КВИТКИ НА MAPIC-2018

Читайте також –

Місце зустрічі змінити неможна: що буде представлено на MAPIC-2018


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку