Магазин чи арт-галерея? Новий тренд в оформленні торгових просторів

Магазин чи арт-галерея? Новий тренд в оформленні торгових просторів

13.04.2021 08:15
  226
Дарія Осіїк

Навіщо рітейлери оформляють свої магазини в стилі арт-галереї.

Читати російською

Пандемія коронавірусу призвела до закриття магазинів у всьому світі. Однак тренди ніхто не відміняв, і, почавши зароджуватися в докарантінні часи, вони продовжать проявлятися в торгових просторах, які почнуть відкриватися в найближчому майбутньому. Портал New Retail в своєму матеріалі розповів про один з таких цікавих мінімалістичних трендів – створення інтер’єру магазину в стилі арт-галереї, де товари – це нечисленні об’єкти, які розставлені і розвішані таким чином, що нагадують твори мистецтва.

Головними користувачами такого дизайнерського прийому є преміальні і люксові марки, які не прагнуть до гігантських оборотів, знаходячи головний сенс в особливому діалозі з аудиторією і різноманітних активностях.

UNITED CYCLING в Данії

Студія Йоханнеса Торпа перетворила промислову будівлю 90-х років в Лінге (Данія) в футуристичний простір, де абсолютно все створює повне відчуття модної арт-галереї. Перед дизайнерами було поставлене завдання створити відчуття лабораторії, в якій поєднуються технології, машинобудування і механіка.

Такий магазин покликаний задовольнити високі очікування досвідчених велосипедистів, які хочуть купити висококласну машину, і готові витратити на неї значну частину бюджету. У такому просторі кожна деталь говорить про технологічність представлених велосипедів, а «галерейність» викликає відчуття приналежності до особливого співтовариства людей, для яких велоспорт – важлива частина життя.

Boon the Shop в Південній Кореї

Boon the Shop – корейська мережа магазинів, де акцент робиться на невеликі нішеві бренди і на одяг, аксесуари, створені молодими, поки маловідомими дизайнерами. Важливою частиною життя магазинів є просвітницька діяльність, – тут не тільки продається одяг, але і регулярно проводяться лекції про моду, мистецтво, сучасне кіно, таким чином, об’єднуючи в співтовариство людей, в коло інтересів яких входить сучасне мистецтво і мода.

Багато корейських селебріті є шанувальниками роздрібної мережі, і охоче беруть участь в фестивалях і культурних подіях, які влаштовує магазин.

З самого ппочатку магазинам Boon the Shop був властивий мінімалізм. Гладкі стіни, хромовані стійки, багато світла, – увага тільки на одязі. Останні магазини мережі, відкриті в Сеулі, більше нагадують модні арт-галереї.

Кожен об’єкт, кожна стійка і вітрина стоять на чітко обраних місцях, а нечисленні елементи одягу виставлені як дорогі твори мистецтва. У магазині повністю відсутні стелажі, завдяки чому оформлення наводить на думку про ексклюзивність тих кількох експонатів, які яскравими плямами розбавляють монохром інтер’єру і заломлюють його виняткову перпендикулярність.

Виникає питання – «А де тут, власне, торгівля?», адже для торгівлі потрібен товар. Можна припустити, що в Boon the Shop виділяють особливі простори під активнішу event-діяльність, і стратегічно це цілком правильний підхід. Для того щоб продавати одяг маловідомих дизайнерів, потрібно зробити їх більш відомими, а для цього необхідний ідеальний антураж, з ідеально рівними вітринами, на тлі яких відбуваються ідеальні зустрічі з потенційними покупцями і виходять ідеальні фото для Instagram.

Читайте також –

Креатив на продаж: 10 найбільш концептуальних магазинів світу 2020 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  57
Усі новини ринку