Людмила Севрюк, Brocard: Ми перетворили онлайн-майданчики в аналог фізичних магазинів за рівнем сервісу
Директор Brocard в Україні про те, як вдається дарувати покупцям задоволення від покупки парфумерії через інтернет.
Цей матеріал доступний російською мовою
Людмила Севрюк, директор Brocard в Україні, в інтерв’ю порталу Delo.ua розповіла про роботу компанії під час і після жорсткого карантину, а також поділилася планами на майбутнє. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цього бліц-інтерв’ю.
Про досягнення компанії
Brocard – найбільший рітейлер країни в сегменті преміальної косметики й парфумерії з 97-ю офлайн-магазинами і двома інтернет-майданчиками. Ми даруємо емоції: радість, щастя, задоволення.
Це один з перших гравців на українському ринку преміальної косметики та парфумерії. Більш ніж за 20 років історії компанії ми пройшли всі кризи, збудували велику мережу магазинів, розвиваємо три бренди (Brocard, M.A.C. і Kiehl’s). У більшості напрямків цього ринку ми були піонерами: першими впровадили магазини без прилавків, відкрили косметичні магазини великої площі і зробили вхідні групи без дверей у всю ширину магазинів.
Про роботу з персоналом
Ми навчили співробітників бути не просто продавцями, а консультантами і друзями наших клієнтів, вибудували систему мотивації. У нас єдиний в країні власний тренінг-центр, який проводить навчальні заходи практично щодня.
Продавці-консультанти в першу чергу відповідальні за прибутковість бізнесу, тому розвиток “фронту” – пріоритет для компанії. Це і мотиваційні програми з різними заохоченнями, і постійне навчання з щорічними поїздками на тренінги в Париж. У комплексі це дає результат: часто наші постійні клієнти звертаються саме до “свого” консультанта. Для співробітників офісу у нас також передбачені навчальні програми, тренінги та семінари.
Про роботу в карантин
У перші дні карантину закрилися всі магазини мережі. До цього часу вже було два інтернет-магазини brocard.ua і letu.ua, які працюють з 2020 і 2013 року відповідно. Кинувши всі сили на посилення e-commerce, домоглися прекрасного результату: на brocard.ua трафік виріс в 4,5 рази. Карантин став прискорювачем багатьох процесів. Фактично ми перетворили онлайн-майданчики в аналог фізичних магазинів за рівнем сервісу, для чого перекинули на цей напрям наших продавців і збільшили штат консультантів на гарячій лінії. В онлайн прийшли і наші клієнти з офлайн, і нові покупці, що допомогло компанії вистояти при закритих магазинах.
Ще одна зміна – перехід на віддалену роботу. Даний формат довів свою ефективність, тому ми не скасували його навіть після ослаблення карантину. До того ж це дозволяє убезпечити співробітників, адже епідемія коронавируса ще не закінчилася.
Про подальші плани
Глобальних змін бізнес-моделі не передбачається, будемо йти прокладеним курсом: посилення онлайн-продажів, акцент на омніканальність, відкриття нових магазинів, розвиток напрямку нішевої парфумерії. Глибину кризи поки неможливо спрогнозувати, тому до кінця року бюджети по ряду напрямків діяльності компанії скорочені. Але основні наші цінності – оригінальна якісна косметика і парфумерія, першокласний сервіс, фокус на співробітниках – залишаються незмінними.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –
Юрій Гаткін, Brocard: Якщо девелопери не знизять ставки – будемо закривати магазини