Литовський журналіст про GoodWine: Розкішні автомобілі з бандитами і дівчата, які шукають багатих чоловіків
Литовське видання Delfi опублікувало матеріал про київський GoodWine повний штампів, домислів і упереджень. У ньому описують магазин як закритий клуб для багатих і бандитів, охоронці тут зустрічають відвідувачів як царів, самотні дівчата шукають чоловіків, а яловичині роблять масаж.
Цей матеріал доступний російською мовою
Журналіст Оріюс Гасановас пише, що оскільки українці масово їдуть на заробітки в Литву, багато хто думає, що в Україні всі люди живуть бідно. Але тут же спростовує ці домисли, стверджуючи, що в Києві є місця, де зубожінням і не пахне.
«В центрі Києва, на вулиці Мечникова є магазин Good Wine, до якого під’їжджають розкішні автомобілі з елітою – бандитами і зірками. В руках у них – товсті гаманці. У магазина чергують охоронці. Кожного гостя вони зустрічають, як царя. Здається, що з кожним вони добре знайомі», – пише Гасановас.
За його словами, в магазині Good Wine молода дівчина з рожевим волоссям купує набір сирів з цвіллю, хитромудрий хліб з маслинами і шавлією і ще на додачу устриць. За все це вона запросто віддає 3000 гривень (більше 100 євро) і ще залишає чайові працівнику, який доніс її пакет до Porsche.
Журналіст також дивується акваріумам з устрицями, широкому асортименту елітних сирів, професійному сомельє в алкогольному відділі та свіжим овочам і фруктам. «Вам не треба замислюватися, який з перців більше підійде для рагу, консультант вибере для вас найбільш підходящий варіант. Те ж саме і з м’ясом – там продають не просто м’ясо, там яловичину масажують. Якщо ви хочете щось особливе, то треба зробити замовлення заздалегідь. Його підготують конкретно для вас», – стверджує автор видання Delfi.
Ще одне цікаве спостереження журналіст робить у «відділі туалетного паперу», де за словами Гасонаса товар купують не за акційною ціною, а за кольором і запахом – «важливо, щоб колір поєднувався з плиткою у вбиральні».
У той же час, він визнає, що незважаючи на свою «елітність» і «закритий клуб», вхід у Good Wine безкоштовний і ніякі дозволи не потрібні. «Сюди може прийти кожен і купити, що душа забажає. Важливо тільки знати, що усі товари там значно дорожчі, ніж в звичайних магазинах Києва. В два, в три і навіть більше разів. Правда, дещо коштує майже як той же товар в Литві», – визнає Гасонас.
Автор зазначає, що в магазин також часто заходять дівчата, які сподіваються познайомитися з багатими і впливовими джентльменами. Що його розчарувало, так це «відсутність стилю і незвичайного одягу» української еліти. «Вирушаючи в магазин, українці не особливо чепуряться. Якщо не знаєш, що перебуваєш в дорогому магазині, то можна подумати, що це пересічні мешканці країни», – дивується журналіст.
Реакція українських ЗМІ та соцмереж
Низка українських ЗМІ вже проаналізував матеріал. Як пише портал Новое время, серед клієнтів мережі Good Wine дійсно є чимало заможних українців і політиків, проте магазини мережі популярні і серед представників середнього класу. Тому погляд литовського журналіста на мережу Good Wine став приводом для багатьох іронічних коментарів в українському сегменті соціальних мереж. Особливо серед тих киян, хто звик купувати там не тільки «устриці та ікру».
А от покупці кефіру впізнали себе відразу.
Також неясно, що робити тим, хто ходить за покупками в Good Wine без «товстого гаманця» і «розкішного автомобіля».
Багато хто окремо відзначає неповторний стиль репортажу.
А ще литовському журналісту нагадали, що Good Wine – далеко не останнє «злачне» місце в Києві.
Дівчата оцінили описаний журналістом варіант знайомитися в Good Wine.
А дехто з користувачів навіть припустив, що такий текст міг би бути відмінною прихованою рекламою Good Wine.
Однак, як пише портал MC Today, в самому Good Wine це спростували. Як відзначили в компанії в коментарі виданню, «матеріал грунтується на суб’єктивній думці журналіста. Оріюс Гасановас не спілкувався ні з ким з представників магазину».
Що відомо про портал і журналіста
В MC Today також відзначають, що DELFI – мережа найбільших новинних інтернет-видань в Прибалтиці. Входить в медіагрупу Ekspress Grupp, яка займається розвитком онлайн-медіа, видавничого та газетного бізнесу. До 2014 року видання було і в Україні. Портали DELFI публікують інформацію російською, латиською, литовською, естонською та польською мовами.
Російськомовний сайт DELFI, на якому розмістили статтю, публікує новини з усього світу. Серед тем – політика, суспільство, бізнес, зіркове життя та інше.
А ось журналіст-мандрівник Гасановас веде свою передачу «Подорожі Оріюса», в якій розповідає і демонструє те, що зазвичай нібито приховано від очей іноземців. Він показує не пам’ятки, а «злачні» і екстремальні місця.
Читайте також –
Коронавірус, Джокер та інші: кращі жарти і меми рітейлерів за місяць