Коронавірус, Джокер та інші: кращі жарти і меми рітейлерів за місяць
Коронавірус, Джокер, Один вдома, Кіану Рівз в підручнику Всесвітньої історії, а також інші жарти і факапи від Comfy, Ашан, АТБ, Укрпошта, Eldorado та інших рітейлерів.
Цей текст доступний також російською мовою
Пост-новорічний гумор, як правило, вимучений і випадковий. Адже весь креатив пішов на різдвяні листівки та привітання, а слідом вже настає свято сердечок і амурчиків. Тому крім набору банальностей і промо на Facebook-сторінках рітейлерів щось яскраве важко знайти. Більшість вибирає безпечний шлях. Але і на цій “випаленій землі” зустрічаються свої діаманти. Як креативили в січні вітчизняні SMM від рітейлу – в черговому огляді RAU.
АТБ-маркет
В мережі дискаунтерів АТБ запустили локальну версію фільму “Один вдома”.
Чудо маркет
Ніхто так пильно не розглядав жилетку Джокера, як харківська мережа супермаркетів Чудо-маркет. І, можливо, даремно.
Укрпошта
“Breaking News” про Кіану Рівза в українському підручнику Всесвітньої історії не оминув нікого, навіть Укрпошту. У державному підприємстві поштового зв’язку не розгубились і додали акторові в руки посилку зі своїм логотипом. Видавництво “Оріон”, яке надрукувало мем у шкільному підручнику, відреагувало в коментарі на знімок, але нічого, крім запрошення до себе на сторінку, так і не придумало. А шкода.
Тему коронавірусу і посилок з Китаю в Укрпошта теж не стали ігнорувати, правда, відбулися репостом публікації Уляни Супрун, яка традиційно викриває у себе в Facebook навколомедичні фейки.
Smill піцца
Якщо ви думаєте, що ніхто не став намагатися пожартувати на тему коронавірусу, то глибоко помиляєтеся. Харківська піцерія зробила пост, який звичайно ж, швидко видалила. Але Інтернет все пам’ятає!
Найбільше через вірус дісталося пиву Corona. На жаль офіційна відповідь бренду, що розійшлася соцмережами, згодом виявилася фейком. А міг би хороший “вірус” вийде.
Но шуток из-за этого меньше не стало:
Comfy
В Comfy зробили цікаве спостереження. Ну і як не використовувати тему гучного і суперечливого серіалу? Ііі: “Ведьмаку заплатите чеканной монетой, чеканной монетой, оу-о-о..”
Ашан
В Facebook Ашан зобразили приблизно те, чим займаються більшість вітчизняних SMM замість того, щоб щось яскраве креативити (насправді ні).
Ще Ашан трохи потролив стереотипну поведінку чоловіків біля телевізора.
Eldorado
Ну невже не можна взяти і про Всесвітній день слова “спасибі” без котиків написати? Не можна. И не потрібно. Коли тут таке мі-мі-мі, яка різниця – який привід.
Море Пива
У Море Пива з приводу котиків свій підхід.
Пирятин
В Пирятин усвідомили прихід справжньої зими на початку лютого і вирішили не промовчати про наболіле.
Lifecell
Забавною фізіономією гризуна скористалися також в Lifecell, але для іншої цілі – потролити конкурента. “Подарувати нам свого клієнта – це найкраща ідея до Дня народження. Спасибі, Kyivstar”, – і прикріпили посилання на пост, де обурений раптовим підняттям тарифів користувач пише про зміну мобільного оператора.
І наостанок цікавий Instagram-канал з “необов’язковими” винаходами. Його автор – продуктовий дизайнер Метт Бенедетто, який придумує речі, що вирішують неіснуючі проблеми. Відмінні ідеї для розширення асортиментної лінійки. Не дякуйте.
- Штани з однією кишенею
- Рюкзак для багета
- Окуляри для сльоз
- Нескінченно довгий дріт для зарядки телефону і багато іншого.
Читайте також