Краща українська реклама-2019: Comfy, АТБ, Моршинська, EVA, Планета кіно та інші

Краща українська реклама-2019: Comfy, АТБ, Моршинська, EVA, Планета кіно та інші

29.12.2019 09:00
  10130
Микола Маранчак

Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У цьому огляді ми обрали найцікавіше, що представили в 2019 році українські компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

Традиційна розвага під кінець року – підведення підсумків. Ми вирішили, що не можна так просто взяти і опублікувати кращі рекламні ролики року без родзинки. Тому RAU знову придумала для них жартівливі номінації. Вашій увазі добірка цікавої реклами року.

В номінації головний музичний рітейл-хіт року перемагає свіженька рекламна робота команди АТБ. Уявну статуетку у вигляді пакета АТБ з рук Потапа отримує Оля Полякова. У зйомках кліпу “Нічна жриця”, знятого безпосередньо в супермаркеті, взяли участь також учасники п’яти сезонів “Ліги сміху” на “1+1”. Як підсумок, півтора мільйона переглядів на Youtube за тиждень. Нічні жриці, ви тут?

У номінації “Це щось” перемагає мережа кінотеатрів Планета Кіно. Блискуче перевтілення бренду успішно підкреслили кумедними відео, де то єдинороги на машині роз’їжджають, то гімнастки щось незвичайне “гімнастять”. Випробування меж свого «щось» мережа кінотеатрів влаштувала для демонстрації конкурентних переваг залів Cinetech+.

Київська студія Radioaktive Film отримує від нас умовний приз, як “Краща продакшн-студія”. Кількість відео, знятих для світових брендів в Україні, вже й важко порахувати. Останньою їх роботою для європейського ринку в Києві стала реклама для бренду Hugo Boss, розроблена спільно з паризькою студією Stink. Відео називається «Не можу дочекатися Різдва» і рекламує лінійку парфумів бренду.

Головною рекламною зіркою року стає Alyona Alyona. Реп-виконавиця не лише поставила на конвеєр нові сингли, але й знімається в рекламі різних брендів і, особливо активно, в соціальній рекламі.  Можна тільки резюмувати словами Олени з її “колаби” з rabota.ua “Мавка у морі, робота у лісі, потрібні русалки в потрібному місці”.

Умовну статуетку за найбільш доброзичливу рекламу в рітейлі від нас отримує EVA. Здавалося б, простий меседж – “тепер EVA завжди поруч, незалежно від того, де ви живете”. Але все зроблено досить мило – той випадок, коли проста ідея з перекиданням ящика реалізована від душі.

У номінації “омолодження без ботоксу” перемагає Фокстрот. У 2019 році рітейлер взяв приціл на молодіжність. Щоб змахнути з бренду потерть звично-консервативного іміджу, компанія, слідом за поверненням лисиці та оновленням магазинів, зайнялась своїм позиціонуванням. І одним з кроків в цьому напрямку стала рекламна кампанія з цілим набором божевілля, технологій і підліткового чаду. Треба ж якось до покоління Z достукатися.

Ми довго думали (насправді ні), яка номінація найкраще підійде Comfy за його вже впізнаваний “комфійний” треш-стиль і навіть придумали номінацію “Comfy року”. Але потім згадали ролик про доставку, “який зняв Володя”. І умовна перемога “Реклама доставки року”…. тут барабанний дріб… дістається Comfy! Чи намагалися Uber Eats або Glovo залучити Володю до себе – історія замовчує. Чого точно не варто намагатися, так це шукати логіку у всьому, що робить banda для Comfy – суцільне контрольоване божевілля.

Їм же дістається нагорода за “кращу декомунізацію 8 березня року”.

Українські бренди не надто активно вправлялися в цьому році в тролінгу, тому пальмова гілка “Троль року”, незважаючи на всі потуги Burger King в знущаннях над Mcdonald’s , отримує Samsung. Рекламщики навіть не намагаються підійти до питання тонко, а використовують найбільш ломовий прийом з можливих: в одному з відео покупець просто приходить у магазин Apple і переконує співробітника, що Samsung Galaxy краще. Пізніше цю серію рекламних відео Samsung видалив, але випустив нову — і знову з тролінгом «яблучного» бренду. Чергове відео південнокорейської компанії, представлене нижче, показує можливість Galaxy Note 10 налаштовувати ефект боке (художнє розмиття фону) прямо в процесі Live-зйомки. Все б нічого, але ролик підкреслює, що у Apple такого немає.

https://www.youtube.com/watch?v=WbWk9lWrZqc&feature=emb_logo

Не можна так просто обійти стороною і кілька інших зарубіжних відео з цікавими номінаціями. Наприклад, більше ніж у Nike мабуть за минулий рік ні у кого не було фемінізмів в рекламі. При цьому кожне відео зроблено дійсно цікаво і якісно. Для порівняння у adidas в 2019-му з темою рівності не кожен раз виходило – їх рекламну кампанію Now Is Her Time, наприклад, назвали “вінегретом” і чимало засуджували в соцмережах. Що стосується Nike, то у них ролики з «вуменпавер» виходили ідейно і з вогником. Наприклад, в кампейні Nike Kids молоді спортсменки (різної національності ) заряджають одна одну супер-можливостями. Ось це усе, щоб надихати дівчаток бути активними. Ставимо лойс за актуальність. І дивимося також відео Stop At Nothing.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=zj6gfFoA3R0&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=qjPXEf-fpaw

А от найбільш еко-спрямована реклама у незвичайного “лауреата”, але мабуть тільки ледачий не подивився «найбрудніше порно» від Pornhub, яке він випустив заради порятунку океанів. Фінал відео може шокувати. Дивимося без реєстрації та смс.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=nskUHvjylEA&feature=emb_logo

Реклами на тему коміксів, Star Wars і, госпади-прасті, Game of Thrones, в цьому році було досить багато. Поганої і недолугої – особливо. Але “Фан-сервіс року” вручити є кому. Яскравіше інших відзначилася Coca-Cola з відсилками до Капітана Америка, Тора та бо зна кого ще. Ось тільки чому це не реклама енергетика?

Найбільш інтригуючу і пікантну рекламу року зробила компанія Dolphi Ukraine. Аудиторія осінньої кампанії бренду – люди, яким не чужі вільні стосунки та кінкі-вечірки. На одну з таких паті для дорослих в ритмі танго вривається пара, танець якої завершується вельми несподіваним па. У рекламі презервативів буває всяко-різне хвилююче, але фінальне «Дякую» у Dolphi Ukraine, мабуть, обходить всіх. Цікаво, за якими критеріями вони відфільтровували ЦА для таргетингової реклами.

У номінації “Рімейк року” перемагає Rozetka. Замість «#Охрана_отмєна» Jerry Heil раптом заспівала “Щоразу що треба” – на той же мотив. Але ролик зібрав всього 30 тисяч переглядів на Youtube проти 14 млн у оригіналу. Хороша спроба.

У номінації “Вітрина року” перемагає київський ЦУМ. Центральний універмаг не тільки вкладає масу зусиль в прикрасу фасадної частини універмагу, але і всіляко піарить це, цінуючи працю своїх працівників. Цього року ЦУМ перетворив вітрини на «Фабрику подарунків». Кожна з них відображає окремий процес казкового виробництва: дизайн-майстерню, лабораторію, розкрійний комплекс, фарбувальну майстерню, складальний цех, конвеєрну стрічку та інше. У вітрині застосована технологія «нескінченного дзеркала», яка створює магічну ілюзію глибини. Все це відобразили в рекламному ролику.

Спеціальний приз у формі Тіни Кароль отримує Укрзолото за спільну роботу з Тіною Кароль. Оточена зеленню і одягнена в зелене вбрання, поп-діва позує, закликаючи поглядом вибирати «якою ти будеш сьогодні».

Приз за “Кращий візуальний ряд” і “Кращі спецефекти” отримують американці – реклама Hennessy XO режисера Рідлі Скотта, яку було б шкода не включити в добірку. Сім чудових сюрреалістичних світів ілюструють сім смакових ноток коньяку. Над комп’ютерною графікою працювала компанія Moving Picture Company. Ну ось що Скотту заважало зробити те ж саме з двома останніми фільмами з всесвіту «Чужих»?

Найпопулярнішою рекламою на Youtube стала реклама Amazon «Not Everything Makes The Cut», яка зібрала 39,5 млн переглядів. Включаємо в добірку і її. У ролику, присвяченому голосовому помічнику Alexa, фігурують такі знаменитості, як Харрісон Форд і Форест Уайтакер.

Найбільш красивою і витонченою рекламою року стає “Голос води” Моршинської — перша симфонія, створена природою разом з Onuka, DakhaBrakha, Katya Chilly і саунд-продюсером The Maneken. Разом вони відтворили неперевершену магію і красу українських гір, річок і озер, зробивши це не тільки візуально, але і за допомогою спеціально записаних звуків. Ролик зібрав на Youtube більше 3 млн. переглядів, а частину коштів від продажу лімітованої серії мінералки направили на програми з відновлення екосистем Карпат Всесвітньому фонду природи WWF Україна. Це відео можна переглядати безкінечно.

Читайте також

Краща українська реклама-2018: Rozetka, Сільпо, Comfy, АТБ та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку