Краща українська реклама 2017: Samsung, Rozetka, Comfy, METRO, VOVK та інші
Щотижня RAU збирає кращі креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. В цьому огляді ми зібрали кращі за 2017 рік від українських компаній.
Samsung Electronics Україна
Українська міфологія надихнула Samsung в цьому році на зйомки містичного відео в Карпатських лісах. Рекламна кампанія присвячена Galaxy Note8, переваги якого демонструють через зіткнення з дикою природою і таємничими істотами з народного фольклору, що населяють її. У наборі красиво промальована графіка, а також мавки, русалка, вовк і козак-характерник.
METRO Cash&Carry Ukraine
METRO представив на початку листопада рекламну кампанію “METRO тримає ціни в формі, щоб жодна не набрала зайвої”. Над відео попрацювала команда Ogilvy&Mather Ukraine, саме їм вдалося змусити співробітників мережі магазинів стрибати на гімнастичних м’ячах, крутити педалі і піднімати штангу. Якщо це справді співробітники METRO, то вони дійсно у відмінній формі.
Comfy
Чув, ТойЦей?! Цілий рік українська мережа техніки та електроніки Comfy штампувала ролики разом з полтавським реп-дуетом “Сен-Тропе”. Жека і Дімон влаштовували між собою баттли, сільській діскач, мріяли купити “геймерський комп” і зачитували в гуртожитку “рэпчину” в класичній студентській кімнатці. Судячи по сотням тисяч переглядів в соцмережах, креатив хлопців не став набридати аудиторії бренду і вже точно залучив чимало нових прихильників.
Rozetka.ua
Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka представив в 2017 році серію відеороликів, у яких доводить, наскільки зручно завжди мати під рукою його додаток на смартфоні. Основний посил кожного жартівливого відео, з представлених – не страшно, якщо все-таки забув щось купити. Креативну ідею розробила і реалізувала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=z31EWfqEYGQ
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=Nuz9Hb3J7mY
Intertop
У компанії Intertop звернулися до Facebook-лайкам та эмоджи, щоб без слів розповісти про переваги омниканального підходу бренду. Над рекламною кампанією, яка увійшла в серію сюжетів «Замовляй і забирай», потрудилося агентство Vandog.
Pizza Veterano
У переддень дня закоханих у Дніпрі відкрилася піцерія Pizza Veterano, в якій працюють ветерани АТО. Під це події хлопці зняли саму патріотичну рекламу року, яка, можливо, і залишилася б непоміченою, якби не просувалася під протекторатом особисто мера Дніпра Бориса Філатова, який також знявся в ролику. А заодно виклав у себе на особистому Youtube. Вийшло не дуже креативно та десь містечково, зате по-доброму і душевно. Цього багатьом не вистачає.
THRASH!
Fozzy Group запустила в 2016 році мережу власних дискаунтерів THRASH!, вирішила потролити, мабуть, головного Facebook-троля року АТБ. Об’єктом насмішок мережі став рекламний ролик оновленого супермаркету АТБ, який привернув до себе в соцмережах чимало уваги. Веселий тролінг “Жодних фокусів” від THRASH! натякає, що головне у дискаунтерів – це доступні ціни.
OLX
Онлайн-сервіс оголошень OLX спільно з Нова пошта запустив у минулому році акцію безкоштовної доставки. Щоб швидше донести до користувачів інформацію про неї, спільно з Banda Agency була знята серія веселих промо, героями яких стали дівчата-жокеї і сім’я, відзначає день народження дідуся.
Олейна
Не можна не згадати також про роликах, які отримали у цьому році нагороди ” Effie Awards Ukraine 2017. Гран-прі та «золото» в категорії “продукти харчування” у цьому році дісталося компанії Олейна. Над відео працював агентство MullenLowe Adventa.
https://www.youtube.com/watch?v=OoiDk4Ehqg4
Huggies
Ще одна нагорода дісталася компанії Huggies. Їй дістався приз у категорії товарів FMCG. Зворушливе відео про передчасно народжених діток зібрало близько 750 000 переглядів на Youtube за півроку.
Епіцентр К
В Епіцентрі стартувало іронічне акційні пропозиції “Чесна вигода”, яка триватиме 365 днів. Жартівливу акцію підкріпили веселим відео, в якому покупці не в змозі покинути торговий центр, адже “така вигода!” 180 000 переглядів на Facebook всього за тиждень, як найкраща оцінка креативу рітейлера.
https://www.facebook.com/epicentrkua/videos/1504068406344844/
LC Waikiki
Активно розвивається в Україні турецький рітейлер LC Waikiki зняв в цьому році в столиці запальне відео під пісню про себе коханого. Головні герої ролика – двоє закоханих студентів, які, зрештою, зустрічаються в магазині бренду. Слоган рекламної кампанії: “Найкращий спосіб передбачити майбутнє – це створити його”.
https://www.facebook.com/aleksey.gryshko/videos/vb.1360582775/10209951158319817/?type=2&theater
Vodafone
Мобільний оператор Vodafone спільно з агентством Tabasco в 2017 році придумав оригінальну історію за мотивами роману Оруелла, де панує диктатура Голоси, і занурює глядача в естетику похмурою столиці Арканар з повісті Стругацьких «Важко бути богом». Головну роль в ролику виконала солістка групи Onuka Наталія Жижченко, а відеоряд супроводжує її композиція Vidlik. Відео було присвячено запуску тарифу Unlim 3G, який повністю орієнтований на спілкування через 3G.
Укрзолото
З ювелірних брендів у цьому році можна відзначити мережа супермаркетів Укрзолото, чиє зворушливе відео змогло зібрати на Youtube добрцю сотню тисяч переглядів. Розповідає вона про роль прикрас у долі жінки з самого її дитинства. На думку бренду прикраса: це не просто аксесуар, а пам’ять про кожну важливу мить життя.
Фокстрот
Мережа магазинів техніки та електроніки раптом вирішила заглянути в 2117 рік і показати, що там. Для цього запустила серію роликів “Фокстрот. Майбутнє”, у яких розповідає різні цікаві історії про фантастичних інноваціях. Попереду всієї галактики, звичайно ж, сам Фокстрот.
Pepsi
У підтримку нового продукту, компанія Pepsi представила рекламний ролик за участю українського співака та композитора Дмитра Шурова, більш відомого як Ріапобой. Шуров разом з вуличним гітаристом виконав біля станції метро Золоті ворота свій хіт «Родимки». Слоган відео «для класного концерту тобі не потрібна сцена, головне – це бажання» говорить про новий Pepsi в чорному дизайні – для максимального смаку не потрібен цукор.
Укрпошта
Укрпошта весь рік займалася змінами всередині компанії, що підтримувала креативними роликами. Один з таких відео-натяк, чим може закінчитися спільне поїдання зефіру під балади Елвіса. У ролі лелеки – Остап Ступка. Реклама розповідає про різницю послуг «Укрпошта Експрес» і «Укрпошта Стандарт» – для тих, кому посилку потрібно отримати швидко і тих, кого влаштовує звичний темп роботи українського підприємства поштового зв’язку.
Mc’Donald’s
Мережа ресторанів швидкого харчування Mc’Donald’s представила яскраву пародію на типову рекламу парфумів. Красива дівчина в розкішному платті тікає від таємничого незнайомця з фотоапаратом, і все заради бургера. Рекламна кампанія, розроблена спільно з агентством Leo Burnett, приурочена до запуску люксової лінійки бургерів The Signature Collection, які будуть продаватися тільки в обраних ресторанах.
https://www.youtube.com/watch?v=re2Ac-jCB8w
VOVK
Український бренд VOVK представив в 2017 році яскраве промо своєї нової колекції autumn/winter ’17/18. У відео показано дивовижні пейзажі з лісом і озером, на тлі яких дівчата і демонструють нову колекцію бренду. Вийшло красиво і запально.
Київстар
Компанії Київстар у 2017-му виповнилося 20 років. Спеціально до цієї події оператор за підтримки рекламного агенства Serviceplan представив відео про те, скільки всього хорошого може статися з парою за цей час: народження почуттів, поява сім’ї, дорослішання дітей. “Разом крізь час” – говорить слоган кампанії. В якості оформлення ролика використовували пісню української групи Hardkiss, творчість яких вже не вперше звертаються креативщики Київстар.