Польська група LPP планує відкрити до 30-ти нових магазинів в Україні в 2020 році
У групі LPP, яка розвиває fashion-бренди Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay, розповіли про зростання продажів та подальші плани розвитку в Україні.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як відзначили у прес-службі LPP у відповідь на запит RAU, Україна є третім за величиною закордонним ринком для компанії і в той же час – одним з найдинамічніших в портфелі групи. «У 2018 році продажі наших колекцій тут зросли майже на 30%. Тому Україна залишається для нас ринком з високим потенціалом продажів. З цієї причини ми постійно розвиваємо нашу роздрібну мережу, яка зараз налічує 100 магазинів», – зазначили в прес-службі.
У компанії уточнили, що на початку 2019 року група LPP керувала 93-ма магазинами в Україні (23 – Reserved, 23 – Cropp, 19 – House, 12 – Mohito, 14 – Sinsay і 2 аутлет-магазину). За рік компанія розширила мережу до 100 точок, відкривши нові магазини Reserved, House і Sinsay.
Уже в 2020 році рітейлер планує збільшити кількість власних магазинів в Україні майже на 30%.
«Це стосується всіх наших брендів. В даний час ми будуємо наші магазини в Києві та Полтаві, знаходимося в процесі проектування об’ектів в Харкові та Одесі. Окрім вищезазначених міст, в наступному році ми хочемо розширити свою присутність в Чернівцях, Кривому Розі, Луцьку, Житомирі, Дніпрі та Вінниці. Як бачите, наш розвиток стосуватиметься всіх частин країни з півночі на південь, зі сходу на захід. Це демонструє, наскільки важлива для нас Україна», – підкреслили в компанії.
Відзначимо, що крім розширення мережі магазинів, в поточному році LPP в Україні також експериментувала з форматами. Наприклад, в столичному ТРЦ Cosmopolite Multimall рітейлер відкрив магазин Sinsay в новій концепції. Крім традиційних для мережі товарів, в цьому торговому об’єкті площею 1800 кв. м присутня зона товарів для дому, яка раніше не була представлена в магазинах бренду.
Довідка. Польська LРP S.A. була створена в 1995 році, а перший магазин (Reserved) відкрила в 2000 році. Станом на лютий 2018 року компанія управляла більше 1700 магазинами в 18 країнах Центральної та Східної Європи, Близького Сходу.
В Україні мережі LРP розвиває дочірнє підприємство «ЛПП Україна». Перший магазин рітейлера в країні відкрився в 2003 році, а зараз це одна з найбільших fashion-компаній в Україні за кількістю магазинів і товарообігом. Вона об’єднує вже близько 100 торгових точок в країні сумарною площею більше 50 000 кв. м.
Читайте також –
Група LPP орендувала більше 3000 кв. м в ТРЦ Retroville під три магазини