Новини логістики та e-commerce: закриття Rocket та поява PayPal в Україні, втрати Rozetka, оплата Binance Pay у Фокстрот та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: закриття Rocket та поява PayPal в Україні, втрати Rozetka, оплата Binance Pay у Фокстрот та багато іншого

02.06.2022 08:45
  3019
Костянтин Симоненко

Фокстрот анонсував оплату за допомогою сервіcу Binance Pay, сервіс Rocket припинив операції в Україні, а найбільша платіжна електронна система у світі PayPal, навпаки, – прийшла в Україну, зміни попиту на ключових маркетплейсах, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа Фокстрот спільно з Binance підключає новий спосіб розрахунку – за допомогою сервіcу Binance Pay

В травні Binance та Фокстрот анонсували можливість розрахунку за електроніку, побутову техніку та будь-які інші товари в мережі магазинів всеукраїнського рітейлера із використанням технології Binance Pay. Фокстрот став першим й ексклюзивним партнером серед рітейлерів побутової та електронної техніки в Україні, що інтегрувався зі світовим лідером Binance у цьому напрямку. Оплата за допомогою Binance Pay доступна на сайті foxtrot.ua та у роздрібних магазинах мережі.

Литовський інтернет-магазин меблів Furniture1 вклав $300 000 в український проект Mebelok

У травні 2022 року сторони дійшли згоди про інвестиції. Furniture1.eu не буде активно втручатися в операційну діяльність магазину, доручивши її українській команді під керівництвом Святослава Амеліна. Як повідомляється на сайті InVenture, CEO литовського e-commerce у сфері меблів Furniture1.eu Піус Макаревичус інвестував до $300 000 в український аналог – проект Mebelok. У 2021 році вони «робили невелику інвестицію у розвиток, увійшли до капіталу керівної компанії». До початку повномасштабної війни у ​​Mebelok було вісім магазинів: у Києві, Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі. Наразі працюють магазини у Львові, Дніпрі, частково у Києві та Одесі. У Харкові магазин повністю зачинено. Близько 50% постачальників відновили співпрацю. У той самий час поступово відновлюється попит. У березні 2022 року він просів на 95%, у квітні – на 85%, у травні планується 75%. Зростання є, але воно поки що повільне.

IKEA інвестує 3 млрд євро у створення в магазинах складів для виконання онлайн-замовлень

Третина цих витрат буде здійснена в Лондоні, який все частіше розглядають як тестовий майданчик для нових форматів магазинів і логістичних операцій у всьому світі для IKEA. Про це повідомляє Retail Gazette, відзначаючи, що IKEA планує інвестувати в створення міні-центрів дистрибуції у своїх великих заміських магазинах для виконання онлайн-замовлень. Гігант з торгівлі товарами для дому IKEA витратить 3 млрд євро (2,6 млрд фунтів стерлінгів) на свої магазини, причому велика частина інвестицій буде спрямована на перетворення частини закордонних магазинів у центри розповсюдження товарів електронної комерції. В компанії хочуть надолужити відставання у забезпеченні back-end, зрозумівши, що включення магазинів в ланцюжок доставки “останної милі” та фулфілменту – це технологія win-win. IKEA також прагне скоротити витрати та час доставки, виконуючи онлайн-замовлення зі складських відділів магазинів поблизу великих міст, а не з центральних розподільних центрів.

Надійність доставки стала одним з ключових факторів задоволення клієнтів – дослідження Amazon

В часи тривалої турбулентності електронної комерції та збоїв ланцюгів поставок вкрай важливо дати впевненість своїм клієнтам, що їхнє замовлення буде доставлено вчасно і в зручний їм спосіб. У своєму звіті «The e-сommerce delivery manager’s guide 2022» підрозділ найбільшого онлайн-рітейлера світу Amazon Shipping підсумував результати опитування 114 представників сектору e–commerce за І квартал 2022 року. Зокрема з’ясувалося, що 90% рітейлерів, опитаних у березні, вважають підвищення надійності онлайн-доставки ключовою метою цього року, а 94% називають прозорість процесу подорожі посилки як важливу складову для досягнення цієї мети. Дослідники показали: як вплив різних швидкостей доставки, різноманіття варіантів доставки та можливості відстежувати процес доставки допомагають досягти надійності. RAU пропонує основні тези цього звіту тут.

Український ринок доставки їжі обвалився після початку війни

Засновані під час пандемії сервіси Cooker, Goodex, OVO поставили бізнес на паузу – невідомо, тимчасово чи назавжди. Старіші конкуренти палять ресурси, волонтерять та чекають перемоги. За даними опитування Опендатабот, на третій місяць російського вторгнення, роботу відновили 44% українських бізнесів. Для розквітлих у пандемію сервісів доставки їжі найтяжчим виявився березень. З трійки Glovo, Bolt Food та Rocket, що змагалися за доставку з ресторанів, уціліли тільки двоє. Останній в середині березня остаточно припинив роботу після давно назрілих проблем із фінансуванням. Докладніше читайте тут.

Rocket заморожує діяльність в Україні

Сервіс доставки Rocket заморожує діяльність в Україні. Про це повідомляє медіа «Реве та стогне ресторатор» з посиланням на лист одного із засновників компанії Олексія Юхимчука до своїх співробітників. У листі до співробітників Юхимчук зазначив, що інвестори намагалися знайти покупця для проєкту, але їм це не вдалося. Через це будуть заморожені й виплати заробітної плати. А також не будуть виплачені заборгованості. У якості компенсації Rocket дозволяють залишити у себе техніку, яку видала компанія. Нагадаємо, що 23 лютого, за день до початку російського вторгнення в Україну, компанія закрила свій сервіс у Європі з мотивацією сконцентруватися на бізнесі в Україні.

Novus запустив можливість замовлення продуктів онлайн

В травні в мережі магазинів Novus з’явилась можливість замовлення необхідних продуктів онлайн по лівому берегу та центру Києва. Невдовзі планують запуск на всі райони столиці. Вартість доставки – 50 грн. Безкоштовна доставка при замовленні товарів від 1000 грн. Замовити товари можна на сайті: https://novus.online/. В компанії наголошують, ціни на сайті повністю відповідають цінам в магазині.

В Україні зросла втричі кількість замовлень на доставку — Uklon

З початку російського вторгнення в Україну кількість замовлень на доставку у службі Uklon зросла втричі – пише портал  НВ. Як повідомили в онлайн-сервісі виклику авто Uklon, українці стали частіше не лише надсилати необхідне одержувачу, а й замовляти доставку з магазину, аптеки, поштового відділення тощо. Клієнти керують посилкою за допомогою коментарів для водія, наприклад, залишаючи номер замовлення в аптеці або необхідну інформацію для консьєржа. Крім того, користувачі можуть управляти ціною доставки. «Ми помітили, що водії стали більш лояльні до прохань клієнтів і стали відгукуватися на них швидше, ніж звичайно», — розповів співзасновник і операційний директор Uklon Сергій Смусь. У квітні 2022 року Uklon відновив B2B доставку, яка з початку війни була припинена. Доставка B2B замовлень дозволяє спростити та автоматизувати логістику для рітейлу, кафе, ресторанів, аптек тощо.

Zakaz.ua запустив доставку товарів з супермаркетів Таврія В в Одесі

Українській сервіс доставки не тільки відновив роботу під час військового стану, але й продовжує запускати доставку з абсолютно нових локацій партнерів. Відтепер одесити мають можливість замовляти продукти ще з однієї мережі маркетів – Таврія В в Одесі. Мінімальна вартість доставки складає 69 грн і здійснюється у всі райони міста. Доставка здійснюється в рамках 2-годинних слотів. «Наразі для клієнтів сервісу вже доступна доставка у 9-ти великих містах України з 15-ти, де ми були присутні до війни», – розповідає CEO сервісу Zakaz.ua Андрій Курський. Зазначимо, що компанія на короткий час була змушена призупинити роботу з початком бойових дій та агресивного вторгнення росії до України. Проте, 7 березня сервіс відновив діяльність та доставку у деяких містах, зокрема, в Одесі.

Українці на Rozetka найчастіше шукають товари для ЗСУ

Найбільший український онлайн-рітейлер Rozetka оприлюднив список товарів, які найчастіше купують українці станом на квітень. З кінця березня на rozetka.com.ua зросли продажі в категоріях побутової хімії та косметики. Абсолютні рекордсмени продажів в категорії побутової техніки — електрочайники та пилососи. «Люди намагаються повернути собі хоча б частину свого звичного життя», — говорить співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін.

Але найкраще силу та характер українців описує найпопулярніший запит: попри те, що в дуже багатьох скрутне фінансове становище, у пошуковому топі все одно бронежилети, форма, генератори — усе, що може знадобитися армії та ТрО.  Попит на Rozetka також мають:  дитяче харчування та підгузки; корм для котів і собак; харчові продукти; алкоголь, стіки, звичайні та електронні цигарки; спортивний одяг і взуття; мобільні телефони, повербанки, ноутбуки та планшети.

У травні Rozetka відновила роботу 228 точок видачі товарів у 66 регіонах України. Отримати замовлення можна у будь-якій точці видачі (з безплатним доставленням на неї) та у точках Нова Пошта та Укрпошта. Компанія відновила адресне доставлення замовлень кур’єром у Києві та частині населених пунктів на Київщині, Львівщині, Харківщині, Одещині, Дніпрі, Житомирщині, Чернігівщині, Черкащині. Оплата товарів доступна готівкою, банківською карткою, через сервіси єПідтримка і «Пакунок малюка», а також можлива оплата частинами для власників карток ПриватБанку і Monobank.

Нагадаємо, за перший місяць війни склади компанії поблизу Києва були заблоковані, 25 магазинів повністю знищені, а оборот за три тижні впав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн. Детальніше тут.

 

Світові маркетплейси скасовують комісію для продавців з України

Укрпошта домовилася зі світовими маркетплейсами про скасування комісії для продавців з України. Комісію вже скасували Etsy, еBay, Joom, Wish та Shopify. Як повідомляє компанія, також кожен з маркеплейсів запровадив бонуси для українців. Наприклад, Wish повернув місячну комісію за лютий всім продавцям з України та скасував всі комісії для українських мерчантів терміном на 6 місяців. Shopify виділить кошти на надання гуманітарної допомоги через партнера Flexport. Joom до настання розрахункового періоду зробив виплату усім мерчантам та запевнив, що до українських магазинів не будуть застосовуватися жодні штрафи чи песимізації. Також маркетплейс тимчасово знизив комісію для продавців з 15% до 0%. ⠀ Крім того, Etsy “обнулив” рахунки продавців за лютий та надає інструкції щодо тимчасової «відпустки магазинів», а еBay застосував політику, при якій продавці не будуть отримуватимуть негативні відгуки покупців до 20 березня. Також еBay поновили акселератор для українців й готові підтримати середній бізнес з асортиментом від 100 товарів (три місяці без комісії), та малий (200 безкоштовних лістінгів).

В Україні повноцінно запрацював PayPal

Через додаток найбільшої платіжної електронної системи у світі PayPal можна робити покупки в інтернеті, перераховувати кошти та виводити гроші на українські банківські карти. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. Повідомлення українського міністра незабаром підтвердили і в PayPal, розмістивши відповідне повідомлення на офіційній сторінці сервісу у Twitter. Нагадаємо, що платіжна компанія PayPal Holdings Inc приєдналася до низки фінансових і технологічних компаній і припинила роботу в росії. PayPal – це міжнародна електронна платіжна система, яка надає послуги в транскордонному режимі будь-якій людині у світі, в якої є банківська карта. Компанія пропонує послуги з оплати та грошових переказів через інтернет та через смартфон. PayPal має понад 246 млн активних рахунків на 203 ринках та у 56 валютах по всьому світі. Платіжна система править за посередника між продавцем і покупцем, забезпечуючи надійність оплати платіжними картками VISA, MasterCard, American Express та інших платіжних систем.

Епіцентр запустив першу мобільну точку видачі замовлень в Бучі

Новий проект компанії Епіцентр дозволить мешканцям одного з найбільш постраждалих від війни міст швидко отримати необхідний товар в мобільній точці видачі інтернет-замовлень. Вона розпочала роботу 23 квітня на Новому шосе, 48, і працюватиме щоденно з 13:00 до 16:00. Таким чином кожен бажаючий зможе зробити замовлення на сайті інтернет-магазину epicentrk.ua і отримати свою покупку в мобільній точці видачі вже на наступний день. Нагадаємо, в Бучі було знищено торгівельний центр компанії Епіцентр, що раніше працював на Новому шосе. У подальшому Епіцентр планує розширити проект і на інші українські міста, що постраждали внаслідок повномасштабної військової агресії рф.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: підсумки Rocket в Україні, нові інвестиції Нова пошта, офіційний онлайн-магазин Samsung та багато іншого


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку