
Євген Іваниця, JYSK Україна: В компанії щомісячно оцінюється рівень сервісу на рівні регіону, дистрикту чи окремого магазину


L’Oréal розпочинає нову програму сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього» (L’Oréal for the future), в якій визначені найновіші цілі Групи до 2030 року.
Цей текст доступний також російською мовою
В умовах зростаючих екологічних та соціальних проблем L’Oréal прискорює свою трансформацію на шляху до створення моделі, що враховує планетарні межі, та посилює свої зобов’язання зі сталого розвитку та врахування індивідуальних особливостей:
Для того, щоб дати можливість своїм споживачам робити більш зважений вибір, L’Oréal розробила інструмент маркування для оцінки екологічного та соціального впливу продукції за шкалою від А до Е, затверджений незалежними науковими експертами та перевірений незалежним аудитором, який буде поступово запроваджуватись для всіх брендів та категорій.
«Революція L’Oréal у сфері сталого розвитку вступає в нову еру. Виклики, з якими стикається планета, є безпрецедентними, і важливо прискорити наші зусилля заради збереження безпечного робочого простору для людства. Ми здійснюємо це у власній операційній діяльності та робимо внесок у суспільство загалом. Ми знаємо, що найбільші виклики ще попереду, і L’Oréal залишиться вірною своїй цілі: діяти з врахуванням планетарних меж», — зазначив Жан-Поль Агон, президент і генеральний директор L’Oréal.
«Планетарні межі» — це межі, які, якщо їх перетнути, поставлять під загрозу потенціал Землі як природного середовища для розвитку людства. Вчені одностайно погоджуються з тим, що врахування безпечного робочого простору для людства повинно бути пріоритетним напрямком у наступні десятиліття, саме тому L’Oréal прагне перейти до способу ведення всього свого бізнесу з врахуванням планетарних меж.
Виходячи з цього, Група визначила нові цілі до 2030 року для боротьби зі змінами клімату, які підтримуються ініціативою «Science Based Targets», і робить крок уперед, вирішуючи три інші великі екологічні проблеми: збереження біорізноманіття, стале управління водними ресурсами та повторне використання ресурсів. Щоб довести, що її бізнес поважає планету з обмеженими ресурсами та є справедливим для спільнот, з якими вона працює, L’Oréal не тільки продовжить зменшувати прямий вплив на навколишнє середовище, але й зменшить вплив всієї своєї діяльності, включаючи своїх постачальників і споживачів.
«За останнє десятиліття ми суттєво перетворили нашу компанію, поставивши сталий розвиток в основу нашої бізнес-моделі. Завдяки новим зобов’язанням ми вступаємо в нову фазу прискорення цієї трансформації: виходимо за рамки нашого прямого впливу на навколишнє середовище, допомагаючи споживачам робити більш зважений вибір, а також роблячи позитивний соціальний та екологічний внесок. Як лідер галузі, ми вважаємо, що наша роль полягає в тому, щоб сприяти створенню інклюзивного і сталого суспільства», — відзначила Олександра Пальт, віце-президент L’Oréal з питань корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку.
Конкретний приклад того, що L’Oréal хоче досягти: до 2025 року всі виробничі, адміністративні та дослідницькі об’єкти Групи мають досягти нульових викидів вуглецю за рахунок підвищення енергоефективності та використання 100% відновлюваної енергії. Завдяки цьому зобов’язанню компанія L’Oréal хоче зробити свій внесок в енергетичний перехід в країнах, в яких вона працює.
L’Oréal вважає, що залучення учасників її бізнес-екосистеми (клієнти, постачальники та споживачі) є частиною її відповідальності.
Щоб допомогти своїм 1,5 мільярдам споживачам робити більш зважений вибір, L’Oréal розробила інструмент маркування для оцінки екологічного та соціального впливу продукту. Маркування включатиме оцінку за шкалою від А до Е, при цьому продукт з маркуванням «А» вважається «найкращим у класі» з точки зору екологічного та соціального впливу. Метод був схвалений незалежними науковими експертами, а всі дані були перевірені незалежним аудитором Bureau Veritas Certification. Маркування та оцінки будуть доступні на веб-сторінках продуктів. Першим брендом, який впровадив нову методологію станом на 2020 рік, є Garnier зі своїми засобами по догляду за волоссям, третій бренд краси у всьому світі та лідер на ринку Франції. Застосовування такого маркування буде поступово поширюватись на інші країни та категорії брендів.
Сприяння вирішенню світових проблем шляхом підтримання нагальних соціальних та екологічних потреб:
L’Oréal вже давно усвідомила необхідність реагувати на екологічні проблеми. Як промислова компанія, вона вирішила, що подолання впливу на навколишнє середовище виробничих потужностей та розподільчих центрів є найбільш очевидним першим та необхідним кроком для початку процесу трансформації. Цей перший етап майже завершений.
У 2013 році L’Oréal оголосила встановлення цілей сталого розвитку до 2020 року програми сталого розвитку «Ділячись красою з усіма» (Sharing Beauty With All). В основі програми лежить інноваційний інструмент SPOT (Інструмент оптимізації продуктів в рамках концепції сталого розвитку), створений для оцінки та покращення екологічного та соціального впливу продуктів усіх брендів. Сталий розвиток наразі повністю інтегрований у процес розробки нової продукції Групи на ранніх стадіях.
Довідка. L’Oréal понад 100 років присвячує себе служінню красі. В унікальному портфоліо компанії — 36 міжнародних взаємодоповнюючих брендів. Обсяг продажів Групи у 2019 році сягнув 29,87 млрд євро, а в її штаті по всьому світові працює 88 000 осіб. Як світовий лідер в галузі краси компанія L’Oréal представлена в усіх дистриб’юторських мережах: на ринку товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, фірмових магазинах, точках безмитної торгівлі та електронної комерції. Дослідження та інновації, яким присвячують себе 4100 відданих своїй справі наукових дослідників, згуртувавшись задля задоволення потреби у красі в усіх куточках світу, — ключовий елемент стратегії L’Oréal. Зобов’язання L’Oréal в галузі сталого розвитку до 2030 року охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку по всій Групі та мають на меті залучити усю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства. Більше інформації: https://www.loreal.ua/