Interfax Україна: відвідуваність київських ТРЦ після карантину значно впала

Interfax Україна: відвідуваність київських ТРЦ після карантину значно впала

03.06.2020 04:00
  136
rau

За даними опитування власників і топ-менеджерів столичних торгово-розважальних центрів, у багатьох операторів кількість відвідувачів скоротилася приблизно в два рази. Деякі винятки лише підтверджують правило.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Інформаційне агентство Interfax Ukraine запитало представників найбільших столичних девелоперів торгової нерухомості про підсумки роботи ТРЦ в перші дні після зняття карантинних обмежень. Нагадаємо, з 30 травня Київрада дозволила роботу торгових і торгово-розважальних центрів столиці (крім фуд-кортів, дитячих та розважальних зон): за умови дотримання санітарних і епідеміологічних норм, контролю кількості відвідувачів, регулярної дезінфекції приміщень.

Як відзначили практично всі респонденти, кількість гостей в ТРЦ помітно скоротилося, але при цьому виросла конверсія і середній чек. Тобто візити споживачів стали набагато більш осмислені та цільові: в ТРЦ відправляються не з метою погуляти і поспілкуватися, а з чітким розумінням – що і навіщо хочуть придбати.

При цьому деякі оператори відзначили майже дворазове падіння відвідуваності, а деякі – оптимістично заявили про символічний спад, якого, нібито, могло не бути зовсім, якби в ТРЦ, крім магазинів, працювали б розважальні зони і фуд-корти.

Dragon Capital Property Management (ТРЦ Piramida, Аладдін, Smart Plaza Obolon): потік відвідувачів значно менше, ніж був до пандемії. Трафік в перші вихідні склав 53-60% від докарантинного. У той же час багато орендарів відзначають, що і коефіцієнт конверсії, і середній чек виросли, що означає, що ТЦ зараз відвідують більше цільових покупців. Компанія розраховує поступово до кінця літа вийти на докарантінний рівень відвідуваності.

Arricano (ТРЦ Проспект, РайON): динаміка по ТРЦ різна. У ТРЦ РайON, який розташований у спальному районі на Троєщині, кількість відвідувачів – вище рівня 2019 року за цей період. Рівень відвідуваності ТРК Проспект прагне до докарантинних показників. Найбільше користуються попитом взуттєві магазини і mass fashion.

ТРЦ Dream Town: в минулі суботу-неділю першим двом поверхах вдалося досягти докарантінного показника трафіку, але за рахунок практично не працюючого третього поверху відвідуваність всього ТРЦ була на рівні буденного дня, тобто склала близько 50-60% від докарантінного показника. У компанії прогнозують, що в найближчі три тижні ТРЦ матимуть непогану відвідуваність і товарообіги, так як за 2,5 місяці накопичився відкладений попит.

ТРЦ Ocean Plaza: перший уїк-енд після відкриття пройшов краще, ніж очікувалося. У суботу ТРЦ відвідали близько 30 000 людей, приблизно така ж відвідуваність була і в неділю. Якщо порівнювати з останніми вихідними травня минулого року, то відвідуваність першого уїк-енду після відкриття нижче на 40%, при прогнозних 70% падіння трафіку. При цьому близько 35% відвідувачів приїхали на автомобілях, хоча зазвичай трафік з паркінгу становить близько 17-19% від загальної кількості відвідувачів.

ТРЦ Gulliver: в перші дні роботи відвідуваність була нижче на 20-25% в порівнянні до попереднього періоду, однак показник є “стабільним і очікуваним” для ТРЦ. Gulliver не відноситься до “ТРЦ вихідного дня”, а в перші дні роботи люди більше відвідували ТРЦ поруч з домом. За спостереженнями ТРЦ Gulliver, в перші дні роботи у відвідувачів користувалися популярністю спортивні магазини, магазини для дому та одягу.

ТРЦ Lavina Mall: за підсумками перших вихідних відвідуваність знизилася на 7% в порівнянні з вихідними днями в звичайному режимі до карантину. Якби об’єкт був відкритий повністю – з кінотеатром, ресторанами, а також працювали безкоштовні шатл-баси, – то, як вважають в ТРЦ, відвідуваність навіть перевищила б минулорічний показник.

Читайте також –

Посткарантинні тренди на ринку торговельної нерухомості: аналітика Cushman&Wakefield


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку