Мережа аптек Космо наростила продажі на 25-30%
Зміна оргструктури, бізнес-процесів і комунікацій мережі Космо сприяли зростанню продажів в аптеках на 25-30%.
Як повідомляє портал Retailers, про це заявив голова наглядової ради мережі Космо Сергій Бартощук на форумі LevelUpUkraine 2018.
«Кілька років тому більшість гравців вели аптечний бізнес в традиційних підходах. Аптеки вважалися особливими місцями, де обслуговують потреби хворих людей. А фармацевти – такими ж значущими в житті людини професіоналами, як лікар, вчитель чи поліцейський. Трансформація мережі аптек Космо почалася з об’єктивізації: ми прибрали «ауру особливості» і стали розглядати аптечний бізнес як звичайний роздріб», – пояснив Сергій Бартощук.
За його словами, компанія стала аналізувати причини вибору певної аптеки покупцями і моделювати поведінку клієнтів.
В результаті менеджменту мережі аптек довелося змінити бізнес-процеси, оргструктуру і комунікацію з покупцем. «Ми стали боротися за те, щоб клієнт з тієї частини особистого бюджету, який передбачений на ліки, максимум залишав у нас в компанії. В результаті в 2017-2018 рр аптеки виросли від 25% до 30% в продажах», – уточнив Бартощук.
Відзначимо, не так давно Космо також відкрила drogerie-магазин нового формату на Майдані Незалежності в Києві.
Довідка. Космо – це національна мережа магазинів краси та здоров’я, заснована в 2000 році. Зараз мережа торгових точок компанії налічує 106 магазинів і 28 аптек у 28 містах України.
Читайте також –
Велика угода: Prostor веде переговори про покупку Космо – ЗМІ