
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Хто з рітейлерів і торгово-розважальних центрів номінований на премію Retail & Development Business Awards і в яких номінаціях.
Цей текст доступний також російською мовою
Третя урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери рітейлу та торговельної нерухомості Retail & Development Business Awards пройде 20 вересня 2019 року в КВЦ Парковий (Київ, Паркова дорога, 16).
Цього року кращі з кращих нагороджуються в 30-ти номінаціях, з них 15 нагород отримають рітейлери, 7 — представники e-commerce і 8 – девелопери. Переможців визначать два голосування: Експертної ради і Відкрите голосування учасників ринку. Після чого їх результати будуть підсумовані, і Асоціація рітейлерів України назве переможців.
Експертна рада та учасники ринку визначать переможців у наступних номінаціях:
Рітейлер року в drogerie – оцінюються торгові мережі, що пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом і здоров’ям. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Бутіковий рітейлер року в косметиці і парфумерії – оцінюються торгові мережі з площею магазинів до 100 кв. м, що пропонують продукти, пов’язані з доглядом, косметикою і парфумерією. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки і гаджетів – оцінюються торгові мережі з площею магазинів від 100 кв. м (крім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари. Short-list формується за 2-ма критеріями а) найбільшої кількості магазинів; б) найбільшого географічного охоплення. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.19 року.
Рітейлер року в jewelry – оцінюються торгові мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торгові мережі з кількістю магазинів від 10, що пропонують іграшки, товари для дітей. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується з 3-м критеріям: а) найбільшій кількості магазинів площею від 1000 до 3000 кв. м; б) географічний охоплення включає не менше 4-х областей; в) товарообігу за 2018 рік. Дані за кількістю магазинів і географічним охопленням беруться станом на 30.06.19 року.
Гіпермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) кількістю магазинів площею від 3000 кв. м; б) географічному охопленню; в) наявності в асортименті продуктової і непродуктової груп, техніки, одягу, товарів для дому і т. д. Дані по кількості магазинів і географічному охопленню беруться станом на 30.06.19 року
Рітейлер року в сегменті спортивного одягу і взуття – оцінюються торгові мережі, що продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дому і затишку – оцінюються торгові мережі, що продають меблі і товари домашнього вжитку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів площею від 500 кв. м; б) найбільшому географічному охопленню. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.06.19 року.
Національний fashion-оператор року – оцінюються українські компанії, що працюють в сегменті fashion, відкрили на 30.06.19 року не менше 10 магазинів.
Міжнародний fashion-оператор року – оцінюються міжнародні компанії і бренди, які працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.19 року не менше 10 магазинів площею від 300 кв.м.
Якірний fashion-орендар року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.19 як мінімум 5 магазинів площею від 1000 кв. м.
Дебют року в рітейлі (великі формати) – оцінюються міжнародні компанії, що відкрили мінімум 1 магазин площею понад 500 кв. м в період з 01.01.18 по 31.12.18.
Дебют року в рітейлі (малі формати) – оцінюються міжнародні компанії, що відкрили мінімум 1 магазин площею до 500 кв. м в період з 01.01.18 по 31.12.18.
Персона року в рітейлі – члени Експертної ради вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського рітейлу в період з 01.07.18 по 30.06.19. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення Retail & Development Business Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards. Оцінюються і нагороджуються торгово-розважальні центри орендною площею понад 10 000 кв. м, відкриті не пізніше 01.01.19 року. У список номінантів не включені ТЦ і ТРЦ, що знаходяться в тимчасово окупованому Криму, а також в окремих районах Донецької і Луганської областей, підконтрольних проросійських бойовиків.
Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м
Кращий середній ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м.
Кращий малий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, які працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м.
Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Дебют року в девелопменті – оцінюються торгові та торгово-розважальні центри орендною площею від 10 000 кв. м, відкриті в період з 01.01.18 по 31.12.18.
Персона року в девелопменті – члени Експертної ради при заповненні анкети встановленої форми вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського девелопменту в період з 01.07.18 по 30.06.19. За 1-е місце нараховується 5 балів, за 2-е – 4 бали і так далі. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення Retail & Development Business Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі рітейлери в e-commerce. Оцінюються і нагороджуються інтернет-магазини, що працюють в Україні не менше року до 30.06.19. Аналізується період з 01.07.18 по 30.06.19. Оцінка проводиться за даними відкритих джерел та спеціального ПЗ за 4-ма критеріями, що мають різний коефіцієнт.
Номінації:
Переможці будуть нагороджені Retail & Development Business Awards-2019 20 вересня в КВЦ Парковий (Київ, вул. Паркова дорога, 16). Церемонія пройде з 19.00 до 23: 30 годин.
Гостей заходу чекає комплексна розважальна програма: церемонія нагородження, банкет, святкова програма і networking.
Титульний партнер заходу — мережа студій одягу VOVK.
На думку багатьох експертів, мережа студій одягу VOVK — №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довіри клієнтів. У 2016 році компанія перемогла в номінації «Національний виробник року одягу для жінок» на конкурсі «Вибір року 2016».
Організатором заходу виступає Асоціація рітейлерів України.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / +38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua
Контактна особа з питань партнерства:
Юлія Кушка / +38 067 223 07 30/ j.kushka@rau.ua
Читайте також