Рекордними темпами: мережа КОЛО розширилась до 200 магазинів
Мережа магазинів КОЛО продовжує стрімко набирати оберти та нарощувати темпи свого розвитку: 8 жовтня відбулось офіційне відкриття вже 200-го магазину рітейлера.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, ювілейний торговий об’єкт розпочав роботу у Києві на проспекті Миколи Бажана, 7 Ж.
Позначку в плюс сто нових магазинів продуктовий рітейлер пройшов менше ніж за рік – 100-й магазин КОЛО відкрився 30 листопада 2019 року. І це вже не перший рекорд мережі в цьому році. Так, тільки у вересні 2020-го було відкрито рекордну кількість магазинів – 17 нових об’єктів. Також цьогоріч мережа вийшла в новий для себе регіон: окрім Києва та Київської області магазини КОЛО запрацювали ще й в Одесі.
Зараз мережа налічує 145 магазинів в Києві, 40 в Київській області та 15 в Одесі. А в планах продуктового рітейлера відкрити 3500 точок по всій Україні.
В компанії зазначають, що саме пошук нових приміщень для відкриття магазинів є одним із пріоритетних напрямків роботи компанії. Щоб запропонувати свою нерухомість в оренду, необхідно заповнити заявку на офіційному сайті мережі КОЛО за посиланням https://kolomarket.com.ua/partneram/orendodavcjam/. Також, враховуючи досвід зарубіжних та вітчизняних продуктових рітейлерів малого формату, мережа КОЛО вже працює над створенням власної франшизи, яку планує активно розвивати у 2021 році.
Нагадаємо, мережа КОЛО була заснована в 2017 році. В 2019-му рітейлер відкрив 53 нових магазина і увійшов до трійки лідерів українського ринку FMCG–рітейлу за темпами розвитку, поступившись лише АТБ–маркет і Volwest Group (мережі Наш Край і Spar). А за результатами першого півріччя 2020 року КОЛО вже входить в топ-5 мереж за кількістю магазинів серед усіх рітейлерів України. Крім того, цього року на церемонії нагородження кращих компаній сфери рітейлу та торговельної нерухомості RAU Awards 2020 мережа магазинів КОЛО стала переможцем у номінації «Магазин біля дому/мінімаркет року в FMCG».
Читайте також –
Аншлюс по-українськи: чому Billa продала український підрозділ і що отримує Novus