
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Буде оновлено внутрішній простір (змінено конфігурацію секцій), осучаснений екстер’єр будівлі, упорядкована прилегла територія.
В результаті оновлення керуюча компанія розраховує на збільшення відвідуваності ТРЦ і поліпшення бізнес-показників. За інформацією Delo.ua, на ці цілі буде спрямовано близько $8 млн. У прес-службі DCH підтвердили цю інформацію.
“Мова йде про зміну концепції київського ТРЦ Караван – приведення її у відповідність з поточною ринковою кон’юнктурою. У той же час нова концепція стане логічним продовженням нинішньої, яка підтвердила свою успішність за 15 років роботи об’єкта: доступний шопінг і розваги. В результаті запланованих змін очікується збільшення відвідуваності ТРЦ і супутнє поліпшення бізнес-показників”, – йдеться в повідомленні компанії.
Корпоративні права керуючої компанії мережі ТРЦ Караван були придбані Олександром Ярославським в 2013 році. До осені 2016 роки бізнесмен розвивав цей бізнес спільно з американськими інвестфондами Citi Venture Capital International і Apollo, потім викупив їх частки і став одноосібним власником активу.
Читайте також –
Як буде розвиватися ринок торговельної нерухомості Києва в 2019 році – прогноз CBRE