 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 323
  323
			 
                 16.03.2020 08:05
 16.03.2020 08:05 1670
  1670
			        Як після введення карантину змінився режим роботи та обсяг замовлень найбільших служб доставки України – Uber Eats, Glovo, Raketa та інших.
Цей матеріал доступний російською мовою
11 березня 2020 року Кабмін прийняв постанову, якою вводяться карантинні заходи в Україні в зв’язку з небезпекою коронавірусної інфекції. В таких умовах в країні може зрости популярність віддаленої роботи, інтернет-магазинів, служб доставки: будь-яких сервісів, які усувають необхідність кудись йти особисто.
Редакція AIN.UA попросила служби доставки їжі розповісти, чи готові вони до зростання попиту, чи будуть міняти ціни і як будуть забезпечувати безпеку кур’єрів і клієнтів.
У відповідь на триваюче поширення коронавірусу в світі ми нагадали користувачам Uber Eats, що вони можуть просити, щоб доставка здійснювалася до їх порогу.
Ми одночасно працюємо над новими функціями продукту, щоб зробити цей процес ще більш зручним, і ми сподіваємося, що це буде корисно всім користувачам платформи в найближчі тижні.
Сервіс продовжує працювати в звичайному режимі. З огляду на впроваджені в країні заходи, ми готові до збільшення попиту і зростання кількості замовлень.
Одним з наших пріоритетів залишається турбота про захист і здоров’я партнерів, кур’єрів і користувачів. Ми ведемо переговори з партнерами про розміщення антисептичних засобів в закладах, закуповуємо захисні маски і антисептики в Glovo-центри для кур’єрів.
Ми стежимо за оновленнями і готові адаптувати наші дії відповідно до розвитку ситуації в Україні. Зокрема, клієнти можуть використовувати безконтактну доставку, просто вказавши це в коментарі кур’єру, який прибув на місце із замовленням.
Джерело: AIN.UA
Читайте також –
Карантин в Україні: якими будуть наслідки для ТРЦ, рестораторів та операторів розваг
 
									 
  
			 323
  323
			 
									 
  
			 156
  156
			 
									 
  
			 171
  171