Зростання до 70%: карантин збільшить доходи служб доставки їжі в Україні
Як після введення карантину змінився режим роботи та обсяг замовлень найбільших служб доставки України – Uber Eats, Glovo, Raketa та інших.
Цей матеріал доступний російською мовою
11 березня 2020 року Кабмін прийняв постанову, якою вводяться карантинні заходи в Україні в зв’язку з небезпекою коронавірусної інфекції. В таких умовах в країні може зрости популярність віддаленої роботи, інтернет-магазинів, служб доставки: будь-яких сервісів, які усувають необхідність кудись йти особисто.
Редакція AIN.UA попросила служби доставки їжі розповісти, чи готові вони до зростання попиту, чи будуть міняти ціни і як будуть забезпечувати безпеку кур’єрів і клієнтів.
Uber Eats:
У відповідь на триваюче поширення коронавірусу в світі ми нагадали користувачам Uber Eats, що вони можуть просити, щоб доставка здійснювалася до їх порогу.
Ми одночасно працюємо над новими функціями продукту, щоб зробити цей процес ще більш зручним, і ми сподіваємося, що це буде корисно всім користувачам платформи в найближчі тижні.
Glovo:
Сервіс продовжує працювати в звичайному режимі. З огляду на впроваджені в країні заходи, ми готові до збільшення попиту і зростання кількості замовлень.
Одним з наших пріоритетів залишається турбота про захист і здоров’я партнерів, кур’єрів і користувачів. Ми ведемо переговори з партнерами про розміщення антисептичних засобів в закладах, закуповуємо захисні маски і антисептики в Glovo-центри для кур’єрів.
Ми стежимо за оновленнями і готові адаптувати наші дії відповідно до розвитку ситуації в Україні. Зокрема, клієнти можуть використовувати безконтактну доставку, просто вказавши це в коментарі кур’єру, який прибув на місце із замовленням.
Raketa:
- По зростанню попита: Зростання прогнозуємо і до нього готові. Кур’єрів вистачить, наш відділ логістики готовий до будь-якого повороту подій.
- По цінам: Ціни не зміняться. Наша доставка, як і раніше, залишиться безкоштовною для клієнта, а вартість страв у додатку повністю відповідають цінам в меню ресторанів. Ми за цим слідкуємо і контролюємо, щоб наші клієнти не переплачували.
- По безпеці клієнтів і кур’єрів: Кур’єрам розпочинаємо надавати маски, дезінфікуючі засоби для рук. Опрацьовуємо можливість щоденних медоглядів. А також запускаємо послугу безконтактної доставки. Щоб використовувати таку послугу, достатньо зробити потрібну позначку в коментарях до замовлення і оплатити його карткою. Тоді кур’єр зателефонує замовнику і обговорить, де залишити пакет із замовленням.
Menu.ua:
- По зростанню попита: за добу після оголошення карантину ми отримали зростання замовлень до 25%. За нашими прогнозами, кількість замовлень їжі з доставкою може зрости до 70% за найближчі 2-3 тижні. У нас достатній штат кур’єрів для того, щоб забезпечити своєчасну доставку в зв’язку з ростом попиту.
- По цінам: доставка, як і раніше, буде безкоштовною для всіх користувачів. На вартість страв у ресторанах ми не впливаємо, але контролюємо партнерів, щоб ціни в закладі були такими ж, як і на доставку.
- По безпеці клієнтів та кур’єрів: Ми провели додатковий інструктаж для команди служби доставки. Всі кур’єри Menu.ua користуються санітайзерами (для обробки рук і сумок), масками, а також дотримуються рекомендованої дистанції при передачі замовлень клієнтам. Наші кур’єри не користуються громадським транспортом, тільки власним (в основному авто і мото).
Bolt Delivery:
- По зростанню попита: Попит на кур’єрську доставку Bolt Delivery постійно зростає, у зв’язку з введенням карантину попит ще сильніше збільшився. Багато хто змінює свій графік життя, відповідно і години пік теж помінялися.
- По цінам: У нас діє динамічне ціноутворення на усі послуги, в тому числі і на сервіс Delivery.
- По безпеці клієнтів і кур’єрів: Ми плануємо закуповувати санітайзери і пропонувати їх всім водіям сервісу Bolt, це допоможе знизити ризик зараження як для водія, так і для пасажирів.
Джерело: AIN.UA
Читайте також –
Карантин в Україні: якими будуть наслідки для ТРЦ, рестораторів та операторів розваг