Як українці купують в онлайні, скільки витрачають і з якими проблемами стикаються (інфографіка)

Як українці купують в онлайні, скільки витрачають і з якими проблемами стикаються (інфографіка)

05.01.2018 12:50
  784
Виктор Нагорский

Компанія Gemius в вересні-жовтні 2017 року провела дослідження ecommerce-сектора в Україні, зокрема – купівельних звичок інтернет-аудиторії в країні.

Мета дослідження – дізнатися, які активності в секторі найпопулярніші, на які сайти ходять покупці, що і чому купують в онлайні, з якими труднощами стикаються. Редакція AIN.UA опублікувала вибрані тези дослідження.

За результатами дослідження, 55% опитаних у віці від 18 до 69 років здійснюють покупки на українських або зарубіжних сайтах. З них 47% купують в Україні, 23% – за кордоном. Більше половини порівнюють ціни на різних сайтах.

Більшість онлайн-покупців (тих, хто вказав, що робить покупки в інтернеті) використовують сайти інтернет-магазинів, також популярні сайти оголошень, ресурси для порівняння цін і сервіси продажу квитків. Тільки 20% відвідували сайти онлайн-аукціонів, 25% – сайти купонних знижок.

Основна причина, чому купують в інтернеті – кращі ціни, зручність, простіше порівнювати пропозиції. Майже половина онлайн-покупців відзначили, що в інтернеті простіше знайти особливі або рідкісні товари, про товари простіше знайти інформацію.

Основні проблеми, з якими покупці стикаються в онлайні – товар не відповідає очікуванням, про нього опублікована хибна інформація, у нього висока ціна доставки або ж доставка триває занадто довго. 25% стикалися з проблемами в частині повернення і гарантії.

Серед чинників, які могли б мотивувати користувачів частіше купувати в інтернеті: зниження цін на товари і доставку, знижки для онлайн-покупців, швидка доставка, безпечні способи оплати.

Джерело: AIN.UA

Читайте також – 

Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку