Не Сільпо єдиним: як розвивається логістичний оператор Justin

Не Сільпо єдиним: як розвивається логістичний оператор Justin

21.03.2019 08:03
  2685

Фокус на e-commerce, нові формати відділень, фінансові послуги та активне масштабування до 2000 відділень: як розвивається новий логістичний оператор одного з лідерів українського ринку рітейлу – Fozzy Group.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Влітку минулого року одна з найбільших рітейл-компаній України – Fozzy Group – оголосила про виведення на ринок поштово-логістичних послуг нового гравця: Justin. Підготовка до запуску проекту проходила понад рік і трималася в суворій таємниці. Однак зі стартом розвитку компанія озвучила вельми амбітні цілі – за кілька років побудувати мережу з більш ніж 2000 відділень (в тому числі – франчайзингових) по всій Україні, ставши одним з лідерів ринку поштово-логістичних услуг.

Тоді керуючий партнер Justin Юрій Авдиш заявляв, що на старті компанія має намір зосередитися на роботі з двома ключовими групами клієнтів – великим бізнесом, в тому числі, інтернет-магазинами, і фізичними особами, які в цих інтернет-магазинах замовляють товари. А в подальшому буде розвиватися в напрямку крос-бордингових замовлень.

Перша хвиля

Для старту в компанії вирішили використовувати торгові мережі Fozzy Group і відкривати відділення в магазинах холдингу. Це дозволило Justin всього за кілька місяців розширити мережу відділень до 225 точок.

Для подальшого активного розширення мережі прийняли рішення вийти за рамки холдингу і залучити партнера.

За словами директора Justin Володимира Ковальчука, саме співпраця з професійним консультантом зробила можливим виконання амбітних планів компанії з розвитку мережі. «Ми відкриваємо по 50-70 відділень в місяць. Загальна кількість наших відділень вже перевищує 500, при цьому ще десятки узгоджених точок знаходяться на етапі підключення. Наші цілі незмінні. Для їх досягнення ми залучаємо партнерів з пошуку локацій – фахівців в області мережевого рітейлу», – каже Ковальчук.

Топ-менеджер уточнює, що таким партнером стала компанія Retail & Development Advisor, яка виконує підготовчу роботу з пошуку локацій, а також проводить переговори з подальшим супроводом.

Національний оператор

У Justin відзначають, що компанії неoбходімо широке покриття мережі по всій країні. У той же час, на поточному етапі розвитку пріоритетами Justin є великі міста, з населенням понад 50 000 чоловік. Хоча, бувають і винятки. Як розповідає директор компанії Retail & Development Advisor Таїсія Литовченко, за час співпраці з Justin за участю компанії були підписані договори оренди приміщень не тільки в найбільших містах України (Київ, Дніпро, Харків, Львів, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв), але і в невеликих населених пунктах. Наприклад – в Червонограді, Сокалі, Трускавці (Львівська область), Куп’янську (Харківська область), Чорноморську (Одеська область) та інших.

Зараз Justin розвиває кілька форматів відділень. Наприклад, SMART – це компактне відділення, дуже мобільне і готове до швидкого встановлення.

Воно обладнане всім необхідним для роботи, включаючи почтомати. Робоча площа – від 6 кв. м. Таких відділень в мережі – близько 90%.

Інший формат, який компанія почала розвивати з грудня 2018 року – OSR. Це повноцінне відділення, призначене для розміщення в приміщеннях 50-100 кв. м, як всередині торгових центрів, так і в «класичному» виконанні – окремою будівлею. «Співвідношення між відділеннями буде змінюватися в бік збільшення частки OSR. При цьому у нас уже є відділення з великим розміром – 200 кв. м, і навіть 800 кв. м. Це будуть нові формати, з вельми цікавим і, почасти, інноваційним функціоналом», – стверджує Володимир Ковальчук.

Нові послуги

Поки що основна послуга компанії – повноцінне обслуговування e-commerce: прийом-видача, організація повернення платежу, переадресація, інформування та інше. При цьому Justin робить ставку на високу швидкість доставки – до 24 годин по Україні.

Переконавшись, що з ростом обсягів якісні показники роботи високі та стабільні, з березня компанія почала приймати і видавати посилки не тільки від інтернет-магазинів, а й від фізичних осіб.

«Додаткові послуги, що надаються на відділеннях Justin, наприклад, фінансові, розвиваються з випередженням наших очікувань. Ми активно співпрацюємо з банками та фінкомпаніями і пропонуємо видачу кредитних карт, оформлення кредитів, різні види страхування. Сервіси також будуть доповнюватися новими продуктами, в тому числі і деякими унікальними», – додає Ковальчук.

Вибухове зростання

Директор Justin каже, що оскільки компанія спочатку стартувала з локацій материнської компанії – продуктового рітейлу, то і подальше розширення бачилося органічним саме через продуктові мережі. Отримавши відповідне завдання, фахівці Retail & Development Advisor в найкоротші терміни забезпечили Justin новими локаціями в мережах магазинів Велика Кишеня, Ашан, Billa, Брусничка, Копійка, Свій Маркет, Економ +, та інших. А на початку березня Justin за сприяння RDA підписала пакетний договір про розміщення відділень в 37 магазинах Фуршет.

Втім, розвитком в торгових мережах компанія не обмежується. «ТРЦ і бізнес-центри також в сфері наших інтересів, і ми вже маємо ряд контрактів для відкриття відділень», – запевняє Володимир Ковальчук. Як уточнюють в Retail & Development Advisor, компанія підписала договори на оренду приміщень в столичних бізнес-центрах Форум і Горизонт, торгових центрах Globus і Променада, дніпровському ТК Нагорка і одеському ТРЦ Вузівський. А в процесі підписання знаходяться договори з київськими ТРЦ Проспект і РайON.

Таїсія Литовченко зазначає, що розвиток логістичного оператора в ТРЦ і БЦ – цілком логічний процес, який відповідає сучасним реаліям і потребам клієнтів. «Ми всі живемо в режимі браку часу, тому намагаємося максимально раціонально його використовувати. Відвідуючи ТРЦ чи працюючи в БЦ, приємно отримувати всі сервіси та послуги поруч. Ті центри, які вже прийшли до того, щоб розміщувати у себе різного роду послуги, знаходяться в більш виграшному положенні. Justin – це унікальний формат, який поєднує в собі поштові та фінансові послуги. Наявність повного спектру послуг – це критерій який автоматично підвищує привабливість центру з боку потенційних орендарів», – пояснює експерт.

В цілому, за словами Ковальчука, компанія зберігає плани з розширення мережі до 1000 точок вже до кінця 2019 року і до 2000 – в 2020-му. «Крім цього, ми виходимо на ринок франчайзингу, що дозволить залучити партнерів і ще більше прискорити темпи розвитку мережі Justin», – резюмує топ-менеджер.

Читайте також – 

Юрій Авдиш: Ми запускаємо принципово новий продукт в поштовій логістиці, аналога якому немає ні в Україні, ні в світі


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13