Поштовий сервіс Justin буде відкривати пункти обслуговування в супермаркетах Фуршет

Поштовий сервіс Justin буде відкривати пункти обслуговування в супермаркетах Фуршет

13.03.2019 08:00
  535
rau

Брокером при підписанні договорів оренди площ для точок Justin в маркетах Фуршет виступила консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA).

Цей матеріал доступний також російською мовою

Як уточнили в Retail & Development Advisor, на даному етапі підписано угоду про розміщення в об’єктах Фуршет 37 точок обслуговування клієнтів Justin. Надалі сервісні пункти оператора можуть з’явитися й в інших магазинах всеукраїнської мережі супермаркетів. Всі відділення Justin працюватимуть у форматі smart-точок і займатиме площу від 7 до 100 кв. м – в залежності від місця розташування супермаркету, потоку відвідувачів, наявності конкуруючих поштових служб. Особливість формату – вмонтовані почтомати, тобто клієнт може забрати посилки й без участі персоналу.

Крім можливості отримати/відправити посилку або замовлення з таких інтернет-магазинів як Rozetka, MakeUp, Panama, Stylus, Moyo й інших, у відділеннях поштового сервісу надаватимуть і додаткові послуги. Зокрема, можна отримати картку Monobank, оформити кредит, отримати консультацію та багато іншого. «Для нас відкриття точок обслуговування в супермаркетах Фуршет – продовження стратегії розвитку, в рамках якої ми намагаємося стати якомога ближче до клієнтів і надати їм максимально широкий спектр послуг, – коментує підписання договору директор Justin Володимир Ковальчук. – Завдяки високому трафіку в об’єктах мережі супермаркетів ми зможемо ще ближче познайомити українців із нашими можливостями та домогтися підвищення конверсії».

В свою чергу, директор по нерухомості Фуршет Роман Курицький впевнений, що відкриття центрів Justin в продуктових маркетах призведе до синергії та дозволить залучити в об’єкти додаткових відвідувачів. «Ми намагаємося надати нашим покупцям максимальну зручність, в тому числі об’єднуючи в наших об’єктах оптимальний обсяг різноманітних затребуваних сервісів, – підкреслив він. – Поява точок обслуговування Justin в Фуршет – ще один етап реалізації цієї філософії. Тепер клієнт може не тільки придбати все необхідне для дому в наших магазинах, а й попутно забрати замовлення з інтернет-магазину, оформити кредит або відправити посилку».

 

Нагадаємо, поштова служба Justin розпочала роботу восени минулого року. Тепер вона об’єднує близько 500 відділень, переважно розташованих в магазинах найбільших українських FMCGоператорів: Сільпо, Фора, Фуршет, Thrash!, Ашан та інших, а також в торгових центрах і центральних вулицях. У пунктах видачі замовлень можна забрати покупки з понад 30 інтернетмагазинів, а також отримати повний спектр супутніх послуг.

Читайте також –

Юрій Авдиш: Ми запускаємо принципово новий продукт в поштовій логістиці, аналога якому немає ні в Україні, ні в світі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку