Співвласник туроператора Join Up планує створити мережу кафе і відкрити стейк-хауз

Співвласник туроператора Join Up планує створити мережу кафе і відкрити стейк-хауз

13.03.2018 10:03
  1959

Співвласник Join Up Юрій Альба планує інвестувати в ресторанний бізнес – відкрити стейк-хауз Toro Blanco, а також створити мережу на базі чинного Wake Up cafe. Експерти кажуть, що новачку буде непросто – на ресторанному ринку Києва висока конкуренція.

Вихід в мережу

«Wake Up cafe відкрилося в районі ст. м. Бориспільська два роки тому, – розповідає Юрій Альба порталу LIGA.net. – Воно показало хороші результати, і ми вирішили створити на його базі мережу, зараз займаємося пошуком приміщень”. Альба каже, що в найближчі два-три роки планує відкрити до семи закладів Wake Up cafe. Всі вони будуть працювати в середньому ціновому сегменті з середнім чеком близько 150 грн.

Перший стейк-хаус Альби Toro Blanco відкриється на Позняках в кінці березня-на початку квітня. «Ми можемо розвивати цей формат і далі, все буде залежати від результатів роботи першого закладу», – зазначив він.

Розмір інвестицій в ресторанний проект і термін його окупності Альба не називає. Відкрити кафе міського формату можна за $50 000, стейк-хаус – за $300 000, говорить генеральний директор компанії Ресторанний консалтинг Ольга Насонова. Повернути вкладення, за її оцінками, можна за рік і три роки відповідно.

Це не перша спроба підприємця, який заробив ім’я та гроші на туристичній індустрії, піти в суміжний бізнес. В кінці грудня минулого року Join Up презентувала нову авіакомпанію SkyUp. Перевізник зареєстрований в Києві в червні 2017 року, писала раніше LIGA.net.

Жорстка конкуренція

Join Up – помітний гравець в українському виїзному туризмі. За даними Pro-Consulting, в 2016 році 70% ринку ділили між собою Anex Tour (частка ринку 35%), Join Up! (20%) і TPG (15%). Навіщо власнику турфірми відкривати ресторани і запускати авіакомпанію? «Я намагаюся диверсифікувати свій бізнес», – пояснює Альба.

Ресторанний бізнес привертає непрофільних інвесторів, підтверджує Насонова. Кожен другий ресторан в Києві відкривають люди, які раніше не стикалися з цією сферою. Інтерес до громадському харчуванню можна легко пояснити: щорічно ринок росте на 15-20%, середній термін окупності становить три роки. За підрахунками Ольги Насонової, в минулому році тільки київські ресторатори продали товарів приблизно на 4 млрд грн.

Удача супроводжує не всіх, багато закладів закриваються. За оцінками Насонової, в минулому році в столиці відкрилося близько 100 нових об’єктів, закрилося – 75. «Конкуренція дуже жорстка, і в Києві працює багато хороших закладів», – розповідає LIGA.net комерційний директор мережі Мировая карта Віталій Шадчнєв. У форматі міських кафе вже працюють Citizen Cafe, Pesto Cafe, Моменти, Жовток, Канапка-бар та інші.

Популярність кафе залежить від його місця розташування, говорить Шадчнєв. У Києві спостерігається дефіцит приміщень під ресторани в популярних місцях. Головна проблема в роботі стейк-хауса – дефіцит якісного м’яса. «Його можна імпортувати, але тоді вартість страв буде дуже високою. А це невигідно», – розповідає Шадчнєв. Ресторанний ринок істотно відрізняється від туристичного і новій мережі буде непросто домогтися успіху, вважає він.

Джерело: LIGA.net

Читайте також – 

New Retail: нова мережа магазинів LITRA з найбільшим вибором пива та віскі


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13