Ярослав Гуменюк, robota.ua: Як побудувати ефективну маркетингову стратегію для маркетплейсу
Директор з маркетингу robota.ua про те, чим відрізняються сучасні маркетплейси, і які інструментами їх найбільш ефективно просувають для залучення на платформу продавців і покупців. Цей текст доступний також російською мовою Під час фестивалю малого та середнього бізнесу GET Business, який відбувся 14 липня в Pochayna Event Hall, директор з маркетингу rоbota.ua Ярослав Гуменюк розповів, якими … Читати далі Ярослав Гуменюк, robota.ua: Як побудувати ефективну маркетингову стратегію для маркетплейсу
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити