Як рітейлу продавати товари у розстрочку, без договорів з кожним банком і довгих інтеграцій?
Продажі товарів у розстрочку здатні підвищити прибуток і збільшити розмір середнього чека в інтернет-магазині. Особливо актуальним прийом платежів за допомогою розстрочки став в період карантину. За даними WayForPay, кількість платежів з використанням розстрочки за період карантину зросла майже в два рази.
Цей текст доступний також російською мовою
Зараз, банки пропонують для онлайн-рітейлу свої продукти, які дозволяють для власників карт просто і швидко оплатити частинами товар. Але для того, щоб приймати платежі в розстрочку онлайн з кожним банком необхідно провести технічну інтеграцію і укласти договір.
Нижче розповімо, як можна підключити розстрочки до себе на сайт від декількох банків, без зайвих договорів та інтеграцій. А також, як можна в кілька кліків оформити товар у розстрочку в оффлайн-магазині.
У сервісі WayForPay доступні 6 видів онлайн-розстрочок, від чотирьох українських банків:
- Покупка частинами від monobank;
- Оплата частинами від ПриватБанк;
- Миттєва розстрочка від «ПриватБанк»;
- Плати частинами від «А-Банк».
- Розстрочка від «А-Банк»;
- Плати частинами GlobusPlus від Глобус Банк.
У планах підключення кредитних продуктів ще від трьох українських банків.
При цьому не потрібно укладати окремий договір на кожен вид розстрочки і проводити технічні інтеграції. За необхідним платіжним методам досить вказати налаштування по кількості платежів та активувати методи в особистому кабінеті сервісу.
Зараз, в WayForPay більш ніж 8100 онлайн-підприємців підключили можливість продавати в розстрочку в своєму магазині.
Як працює?
Все відбувається онлайн, покупцеві не потрібно заповнювати дані, відправляти документи і чекати відповіді від банку.
Сценарій оплати для всіх платіжних методів схожий: покупець обирає вид розстрочки на сторінці, кількість платежів і вказує номер мобільного. У додатку банку підтверджує суму першого платежу. Вся вартість товару буде перерахована продавцю.
Як підключити?
Немає необхідності в укладанні договорів з кожним банком. Також не потрібно проводити різні технічні інтеграції. Необхідний вид розстрочки досить активувати в особистому кабінеті WayForPay. Активований вид розстрочки буде доступний на платіжній сторінці або віджеті.
Можна підключити один вид розстрочки або відразу всі 6 видів платіжних інструментів.
Хочу розстрочки на своєму сайті, але не хочу міняти партнера по прийому онлайн платежів
Якщо до вашого сайту вже давно підключений інший сервіс оплати з вигідними тарифами і немає бажання змінювати платіжний сервіс, то можливо підключити тільки оплати в розстрочку.
- Можна створити окремі платіжні кнопки з необхідними платіжними методами;
- Виставляти рахунки (інвойси), з можливістю оплатити замовлення частинами онлайн;
- Виставляти рахунки в пару кліків за допомогою інструменту Вітрина;
- Або ж за допомогою інтеграції по API.
Також, для більш “тонких” налаштувань розстрочок можна використовувати API. Наприклад, використовувати оплату частинами тільки для певних товарів магазині.
Які умови?
Залежно від обраного платіжного методу, діють різні тарифи та умови.
Після сплати клієнтом першого платежу розстрочки продавець отримує всю суму вартості товару.
А можна використовувати онлайн розстрочки в офлайні?
Оформити оплату товару в розстрочку можна в оффлайн точці (в магазині, спортзалі, в офісі туристичної компанії та ін.) За допомогою WayForPay_Bot.
Продавець може оформити продаж товару в розстрочку в пару кліків через Viber, Telegram, Facebook Messenger. При цьому, для продавця не потрібен термінал, а також не потрібно укладати договір з кожним з банків.
Для оформлення товару в розстрочку досить бути підключеним до сервісу WayForPay і авторизованим в боті WayForPay_Bot. Продавець в боті вказує вид розстрочки, суму, кількість платежів і телефон клієнта. При цьому клієнту достатньо буде тільки підтвердити розстрочку в додатку свого банку.
А ще …
Онлайн-розстрочки також можна використовувати в платіжних інструментах WayForPay:
- в інтернет магазинах, створених на платформі;
- в сторінках для продажу квитків;
- в інструменті “Вітрина Товарів“;
- в інвойсах;
- в платіжних QR коди.