Грали в кальмара: як рітейлери і ТРЦ креативили напередодні Хелловіну

Грали в кальмара: як рітейлери і ТРЦ креативили напередодні Хелловіну

30.10.2021 09:00
  1944
Микола Маранчак

Intertop і білі сліпони Vans, Фокстрот і гра в знижки, привид в ТРЦ Nikolsky, рецепт корейського печива дальгон з серіалу від Фрекен Бок та інші серіальні та хелловінські креативи від українських та міжнародних компаній до Дня всіх святих-2021.

Цей текст доступний також російською мовою

Вже традиційно напередодні Хелловіна маркетологи “жахливо” креативлять. Цього року усю творчість SMM і рекламників можна розділити на дві частини – тих, хто винайшов щось цікаве на тему Хелловіну, окрім тикв, летючих мишей і “чудовиськових знижок” (так, є й таке), і тих, хто надихався кривавим південнокорейським серіалом “Гра в кальмара”, який після виходу на Netflix миттєво розлетівся на меми. В українських компаній цього року краще виходило останнє, тож із серіаломанського контенту і почнемо. Як українські та західні компанії креативили довкола Хелловіна і популярного серіалу Netflix – в огляді RAU.

Intertop і білі сліпони Vans

Після виходу серіалу «Гра в кальмара» продажі білих сліпонів Vans збільшилися в 78 разів по всьому світу лише за три тижні. А все тому, що герої серіалу проходили всі випробовування саме в цій моделі. Intertop не став упускати можливість згадати про це, адже товари бренду Vans можна знайти на сайті серед асортименту Intertop. Так, і ті самі сліпони також.

ЕКО маркет і печиво для гри за серіалом

Мережа магазинів ЕКО маркет пішла значно далі багатьох колег за цехом і, окрім постиків у соцмережах, запропонувала для гри реальне печиво. “Вирізати глечик не легше, ніж у серіалі “Гра у кальмара”, – написав рітейлер і запропонував брати печиво Konti Топльонкіно для гри зі знижкою.

гра в кальмара

Фрекен Бок і рецепт печива з серіалу

Виробник хозтоварів Фрекен Бок використав відсилки до “Гри в кальмара” для оригінального способу продати більше пергаменту для випікання. Так, на хвилі популярності серіалу Netflix, Фрекен Бок розповів, що традиційне корейське печиво дальгон із серіалу готується надзвичайно просто. Для цього лише знадобиться:

    • 2 ч. л. цукру;
    • 1/3 ст. л. харчової соди;
    • пергамент і форми для печива.⠀

“Спочатку карамелізуємо цукор у невеличкій кастрюлі чи сковороді, додаємо соду та добре вимішуємо отриману масу. За кольором та консистенцією вона має бути схожа на іриски. Далі стелимо у деко пергамент від Фрекен БОК, виливаємо суміш на нього та, поки не застигла, надаємо їй необхідну форму за допомогою формочок. Залишаємо суміш на кілька годин, а після того, як вона затвердіє, можемо видаляти зайві частинки”, – усе в деталях розповів бренд.

Фокстрот і гра в знижки

Навіть лисеня Фокстрот долучилося до кривавої гри. В загрозливому розовому костюмчику Фоксі виглядає моторошно, навіть якщо погрожує лише знижкам. “Гра почалася”, – пише рітейлер.

Domino’s Pizza і запрошення на гру

Американська мережа піцерій розіслала оригінальне запрошення на розіграш своїм клієнтам. Символи на ньому дуже нагадують запрошення на гру в кальмара з серіалу.

Зіграти в гру в кальмара запропонували фоловерам також в MOYO. Але про це ми вже розповідали в осінній добірці креативів тут.

KTC і рефері турніру

В мережі гаджетів KTC влаштували цілу фотосесію перевдягненим у брендовані під серіал толстовки хлопцям і вже другий тиждень тільки те й роблять, що постять фоточки із ними.

Українські ТРЦ і VR-гра в кальмара

Одразу кілька торгово-розважальних центрів приєдналися до “Гри в кальмара” від розробника VR-атракціонів DTech. Серед них – ТРЦ Lubava, Подоляни, ПортCity та Blockbuster. За умовами гри, треба дивись фільми, збирати SquidCoins та обмінювати їх на безкоштовні сеанси.

ТРЦ Lubava nf гра в кальмара в Черкасах

А ще ТРЦ Любава показали, що було, якби гра в кальмара проходила в Черкасах.

Подібні “солодощі” створили також у Pepsi та Укрпошті.

ISEI і порятунок для власників золотих прикрас

В ISEI знають, що таке порятунок за серіалом. Саме на такому рівні і ніяк не менше, на думку рітейлера, косметика з золотом рятує “життя” тим, хто купив нову золоту прикрасу. Алегорія, яку не кожен пойме.

Комп’ютерних Всесвіт і серіаломанія

В мережі Комп’ютерних Всесвіт прямо зізналися, що залипли на серіалі. Така собі згадка про “Гру в кальмара” заради згадки без намагань використати серіал для ситуативного маркетингу.

Nikolsky і привид в ТРЦ

Поки інші розважались в ігри з кальмаром, в харківському ТРЦ Nikolsky камери спостереження зафіксували появу привида. Моторошним відео поділилися напередодні Хелловіну на Facebook. “А ви боїтеся привидів?” – питають на сторінці ТРЦ.

VANS і брендові костюми на вечірку

Американський бренд VANS цього року відмітився не лише сліпонами з серіалу “Гра в кальмара”, а й цілою колекцією одягу та взуття на тему Хелловіна. В спеціальну колекцію увійшли тематичні толстовки, футболки, кеди, шкарпетки і шапки. Усе це супроводили креативами на тему популярних фільмів жахів – від “Воно” за романом Стівена Кінга до класичного хоррору “Хелловін” Джона Карпентера.

Starbucks і Spook-a-ccino

Особливо кривавий напій цього року пропонує мережа кав’ярень Starbucks – для тих, хто жадає моторошно виглядати в цей день навіть з десертом у руках. Назву напою можна перекласти як “лякат-а-чино”.

Кетчуп Heinz та штучна кров

Бренд Heinz для святкування Хелловіна випустив лімітований тираж кетчупу Tomato Blood Ketchup та у своїй новій рекламній кампанії агітує покупців використовувати його як штучну кров. Сезонна пропозиція також включає в себе різні комплекти костюмів і маски. Їх бренд просуває через мікросайт електронної комерції HeinzHalloween.com. 

Burger King і “Паранормальне явище”

В Burger King цього року облишили тролити McDonald’s і вирішили просто безкоштовно роздавати їжу. Звичайно, за однієї умови — замовити її потрібно 31 жовтня о 3 годині ночі. Який саме кошмарний сюрприз приготували на цей час для фанатів бургерів невідомо, але натякнули роликом, натхненним американським фільмом жахів «Паранормальне явище», знятим в псевдодокументальному стилі (і від того особливо страшним).

Читайте також

Осінній жартопад: кращі меми та жарти від українських рітейлерів в соцмережах за першу половину осені


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку