Іван Старовойт, Hollywood Mall: На показники довоєнного трафіку ми вийшли ще у 2023 році
Найбільший у Чернігівському регіоні ТРЦ Hollywood Mall адаптувався до викликів повномасштабної війни, активно зміцнюючи свій tenant-mix, нарощуючи трафік і знижуючи вакантність.
Про це, а також про зміни показників за останні три роки, плани на майбутнє та потреби відвідувачів, розповів керуючий об’єкту Іван Старовойт в інтерв’ю Українській раді торгівельних центрів. RAU публікує основні тези цього матеріалу.
Про основні показники ТРЦ (відновлення трафіку та товарообігу у порівнянні з довоєнним періодом)
Share this news on social networks
Read also
Мінімум зайвих рухів, витрати часу та якісний сервіс – саме ці фактори визначають вибір людей на користь закладів...
Коли бек-офіс виходить у зал: як Фокстрот посилював мережу під час Чорної п’ятниці
73 співробітники центрального офісу Фокстрот долучилися до роботи в магазинах у період Чорної п’ятниці. Для компанії...
+33% доходу у доларах. Результати Чорної пʼятниці 2025 із дослідження Promodo та eSputnik
За даними Promodo та CDP eSputnik, у 2025 головний розпродаж року минув майже традиційно: звичні дні пікових продажів та очікувана...
