Краса по-корейськи: ISEI відкрила перший в Україні монобрендовий бутік Missha

Краса по-корейськи: ISEI відкрила перший в Україні монобрендовий бутік Missha

18.02.2019 08:00
  672
Микола Маранчак

Монобрендовий бутік Missha відкрився в Lavina Mall і повністю повторює концепт корейських бутіків: від асортименту, що включає 670 різних продуктів, до дизайн-рішень.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, торгова точка почала свою роботу 9 лютого. «З відкриттям нашого магазину Україна стала 48-ю країною на глобальній карті Missha», – розповіла Ануш Товмасян, CEO компанії Empair, що управляє мережею ISEI.

Крім ISEI і Missha, до останнього часу компанія також розвивала роздрібну мережу Beyond, однак тепер її будуть поступово переводити у формат Beauty Market ISEI.

З Сеула з мейкапом

За словами Ліліани Ковтунець, керівника роздрібної мережі ISEI, продукція бренду була широко представлена в мережі з 2016 року, і за цей час продажи косметики Missha зросли вдвічі, що і призвело до відкриття бутіка. «У грудні 2017 року ми стали ексклюзивним представником Missha в Україні. Missha продовжить продаватися і в мультибрендових магазинах мережі, але не з таким широким асортиментом, як в новому монобренді», – розповіла вона.

Серед 670 SKU в бутіку Missha можна знайти засоби для очищення шкіри, для догляду за волоссям та тілом, а також декоративну косметику. Як розповіли в мережі, найбільшим попитом у українок користуються креми для обличчя, ВВ-креми і відлущуючі засоби Missha. Флагманські продукти — це креми Super Aqua Cell Renew з муцином равликів і Perfect Cover ВВ.

Один зі слоганів Missha – Dare.Simple, інший — «Полюби свою шкіру, полюби свою душу», а назва Missha розшифровують як «Miss Sexy Healthy Active».

Нові концепти

За три роки роботи в Україні мережа ISEI зросла до 74 магазинів по всій країні: 29 у Києві, 14 – у Харкові, 6 в Дніпрі, 5 в Одесі, 4 в Черкасах, по 3 у Кривому Розі та Кременчуці та в інших містах. Нагадаємо, в 2018 році бренд ISEI запустив новий формат магазинів — Beauty Market Isei, і планує поступово масштабувати бутіки в такому концепті. Саме вони прийдуть на зміну Beyond. У концептуальних магазинах Beauty Market Isei представлена тільки косметика для декору і уходу від інноваційних корейських брендів зі світовими іменами. При цьому компанія не виключає появу нових монобрендів, якщо побачить готовність виробників і постачальників до співпраці.

Бренд Missha був створений в Південній Кореї в 2000 році косметичною компанією Able C&C Co., Ltd. Вже через п’ять років магазин мережі був відкритий на П’ятій Авеню в Нью-Йорку, а ще через рік — в Європі. Таким чином, менш ніж за 20 років бренд відкрився в 48 країнах.

“Ми розглядаємо цікаві майданчики, але у нас немає плану такого масового розвитку магазинів Missha, як ISEI, що став показником нашого успіху. Missha залишиться для нас “зіркою”, яку ми будемо давати тільки тим торговим центрам, які відповідають критеріям”, – додала Ліліана Ковтунець, керівника роздрібної мережі ISEI.

Читайте також –

Реконцепція торгових точок ISEI: зростання продажів на десятки процентів (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку