Мережа магазинів Isei відкрила два магазини в крупних обласних центрах

Мережа магазинів Isei відкрила два магазини в крупних обласних центрах

08.06.2018 08:00
  632
Ukrainian Retail Association

Мережа магазинів краси Isei продовжує активне перетворення своїх бутиків та відкриття нових торгових точок у великих обласних центрах.

Зараз мережа нараховує 72 магазина. А за останній місяць реалізувала два стратегічно важливі проекти в регіонах – відкриття нового магазину в Харкові і релокацію бутика в Черкасах.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий бутик Isei в Харкові відкрили на вулиці Отокара Яроша, 21. Це вже 13-ий магазин мережі в цьому місті та 8-ий в форматі стріт рітейла. Локацію вибирали грунтовно і осмислено, орієнтуючись, в першу чергу, на великий трафік потенційних клієнтів. Поруч з магазином знаходяться комплекси елітного житла і великі бізнес-центри, а навпроти – популярний в місті торговий центр «Движение». Новий магазин – це стріт рітейл, що відрізняється від інших магазинів подібного формату в цьому місті розширеним асортиментом лінійок корейського бренду Beyond. В усьому іншому асортиментна сітка збігається з наповненням інших харківських бутиків, де головні позиції серед доглядових лінійок займають бренд Missha і його «молодша сестра» A’PIEU.

Що стосується магазину в Черкасах, то тут Isei змінив локацію на вигіднішу, переїхавши ближче до центру міста. Тепер торгова точка розташовується за адресою вул. Шевченко, 187.

Площа відкритих магазинів становить 30 кв. м (в Харкові) і 30,5 кв. м (в Черкасах), що є стандартом мережі Isei. Слід зазначити, що обидва магазини відкрилися в оновленому дизайні. Нова, поліпшена концепція бутиків є більш привабливою і сучасною для сьогоденного клієнта. Для ребрендингу характерна тепла колірна гамма з доступною навігацією, яка передбачає швидку орієнтацію всередині торгової точки за категоріями товарів для догляду за всією сім’єю і домом. Особливо актуальна ця навігація для нового клієнта, готового вперше познайомитися з мережею Isei.

Довідка. Isei – мережа магазинів косметики і товарів для дому відомих брендів високої якості з Кореї, Японії та Європи. На червень 2018 року мережа нараховує 72 бутика по всій території України.

Читайте також –

Огляд новин в drogerie&beauty: новий формат Brocard, 300-й Prostor і премія Watsons


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку