Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів
Генеральний діректор МФК Gulliver Ірина Круппа розповіла про боротьбу ТРЦ та інтернет-магазинів за покупця, зміну звичок споживачів, майбутні шляхи розвитку рітейлу та синергію онлайн і офлвйн-продажів.
Цей матеріл доступнинй російською мовою
Згідно зі статистикою минулого року частка онлайн-комерції в світовому рітейлі склала трохи більше 10%. В Україні інтернет-торгівля не перевищувала 6% всіх роздрібних продажів. Немає сумнівів, що ці показники продовжать зростання.
Головна причина – хронічна нестача часу у сучасної людини, яка багато працює, подорожує, живе в напруженому графіку і часто не може дозволити собі повноцінний похід по магазинах. Замість цього вона заходить в інтернет і замовляє там необхідні товари.
Однак офлайн-шопінг – це свого роду розвага, зміна обстановки. Такі покупки приносять задоволення, створюють відчуття свята, чому онлайн-торгівля поки не навчилася.
Можна замовити кілька пар взуття в інтернет-магазині, отримати товари на будинок, приміряти і вибрати відповідну модель. Але покупець при цьому не сходить з подругою або приятелем на фуд-корт, не буде дивитись кіно, чи не відвідає розважальний парк.
Якщо проводити аналогію з ресторанним бізнесом, що приносить задоволення від вечері з друзями в красивій обстановці і якісного сервісу. Доставка їжі додому – досить зручний і необхідний сегмент ринку, однак у нього зовсім інші завдання.
Я вважаю, що найправильніше зараз – говорити про синергію онлайн- і офлайн-форматів торгівлі. Підтвердженням чого є той факт, що покупці, вибираючи товар в ТРЦ, замовляють його в інтернеті, а популярні онлайн-магазини відкривають шоу-руми в торгових центрах, залучаючи нову аудиторію.
Тому я впевнена, що офлайн-магазини нікуди не зникнуть. Проте, їм необхідно змінюватися, трансформуючись відповідно до інтересів і запитів аудиторії, а сучасним ТРЦ – виходити за рамки функції «прийшов і купив», надаючи більше сервісу, стаючи платформою для отримання нових знань, місцем зустрічей, розваг, коли в одному місці покупець зможе задовольнити всі свої потреби.
Крім того, для нього дуже важлива емоційна складова – це комфорт, вигода й інтерес. Розуміючи це, ми намагаємося йти від сприйняття ТРЦ як місця здійснення покупки і прагнемо до нового позиціонування: місця, де відбуваються яскраві та важливі події.
Ми формуємо емоційну прив’язку відвідувача до Gulliver, проводячи безліч цікавих івентів: автограф-сесій, фан-зустрічей з кумирами, концертних програм тощо. Лояльність покупців підтримується постійними ко-брендинговими програмами, які дозволяють їм отримувати приємні емоції та подарунки, а нам і партнерам – стимулювати продажі.
Джерело commercialproperty.ua
Читайте також –
В очікуванні мегамолів: яким буде ринок торговельної нерухомості в 2019 році