Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів

Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів

03.07.2019 08:05
  768
rau

Генеральний діректор МФК Gulliver Ірина Круппа розповіла про боротьбу ТРЦ та інтернет-магазинів за покупця, зміну звичок споживачів, майбутні шляхи розвитку рітейлу та синергію онлайн і офлвйн-продажів.

Цей матеріл доступнинй російською мовою

Згідно зі статистикою минулого року частка онлайн-комерції в світовому рітейлі склала трохи більше 10%. В Україні інтернет-торгівля не перевищувала 6% всіх роздрібних продажів. Немає сумнівів, що ці показники продовжать зростання.

Головна причина – хронічна нестача часу у сучасної людини, яка багато працює, подорожує, живе в напруженому графіку і часто не може дозволити собі повноцінний похід по магазинах. Замість цього вона заходить в інтернет і замовляє там необхідні товари.

Однак офлайн-шопінг – це свого роду розвага, зміна обстановки. Такі покупки приносять задоволення, створюють відчуття свята, чому онлайн-торгівля поки не навчилася.

Можна замовити кілька пар взуття в інтернет-магазині, отримати товари на будинок, приміряти і вибрати відповідну модель. Але покупець при цьому не сходить з подругою або приятелем на фуд-корт, не буде дивитись кіно, чи не відвідає розважальний парк.

Якщо проводити аналогію з ресторанним бізнесом, що приносить задоволення від вечері з друзями в красивій обстановці і якісного сервісу. Доставка їжі додому – досить зручний і необхідний сегмент ринку, однак у нього зовсім інші завдання.

Я вважаю, що найправильніше зараз – говорити про синергію онлайн- і офлайн-форматів торгівлі. Підтвердженням чого є той факт, що покупці, вибираючи товар в ТРЦ, замовляють його в інтернеті, а популярні онлайн-магазини відкривають шоу-руми в торгових центрах, залучаючи нову аудиторію.

Тому я впевнена, що офлайн-магазини нікуди не зникнуть. Проте, їм необхідно змінюватися, трансформуючись відповідно до інтересів і запитів аудиторії, а сучасним ТРЦ – виходити за рамки функції «прийшов і купив», надаючи більше сервісу, стаючи платформою для отримання нових знань, місцем зустрічей, розваг, коли в одному місці покупець зможе задовольнити всі свої потреби.

Крім того, для нього дуже важлива емоційна складова – це комфорт, вигода й інтерес. Розуміючи це, ми намагаємося йти від сприйняття ТРЦ як місця здійснення покупки і прагнемо до нового позиціонування: місця, де відбуваються яскраві та важливі події.

Ми формуємо емоційну прив’язку відвідувача до Gulliver, проводячи безліч цікавих івентів: автограф-сесій, фан-зустрічей з кумирами, концертних програм тощо. Лояльність покупців підтримується постійними ко-брендинговими програмами, які дозволяють їм отримувати приємні емоції та подарунки, а нам і партнерам – стимулювати продажі.

Джерело commercialproperty.ua

Читайте також –

В очікуванні мегамолів: яким буде ринок торговельної нерухомості в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку