
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Cинергія онлайн і офлайн буде ключем до успіху будь-якого роздрібного бізнесу вже у найближчому майбутньому.
Цей матеріал доступний російською мовою
Онлайн-магазини Pure Рlay (роздрібні продавці, що продають тільки через свій інтернет-магазин) починають заявляти про себе в традиційній роздрібній торгівлі. Багато найбільших онлайн-брендів перейшли в офлайн-режим, відкривши демонстраційні зали та магазини — від французького модного рітейлера Spartoo до соціально орієнтованого бренда окулярів Warby Parker і продавця чоловічого одягу Bonobos.
В Україні найбільший інтернет-магазин Rozetka також відкриває виставкові зали: на сьогодні їх вже сім у Києві та в Одесі. Мережі Цитрус та Алло також обрали для себе формат офлайн-продажей та відкрили не один десяток таких точок по Україні.
Перехід до відкриття офлайн-магазинів не означає, що онлайн-торгівля помирає. Навпаки, синергія онлайн і офлайн буде ключем до роздрібного успіху в найближчому майбутньому. Є сім головних причин, чому.
Згідно зі звітом про стан роздрібної торгівлі, опублікованому TimeTrade, 85% споживачів вважають за краще робити покупки в реальних магазинах, тому що їм подобається особисто бачити, торкатись продуктів, тестувати їх, перш ніж купувати. Дотик до продукту може також розвіяти сумніви або переконати людину в тому, що це потрібний товар.
Click & Collect (купівля в інтернеті й отримання в магазині) дуже популярна як серед покупців, так і продавців. Згідно з дослідженням UPS Pulse of the Оnline Shopper, 45% покупців, які використовують Click & Collect, зрештою купують додаткові товари при отриманні замовлення в магазині.
Більше того – 3 з 5-ти покупців швидше повернуться в магазин, ніж відправлять товар назад поштою або кур’єром. У той же час 70% покупців, що повертають товари у фізичному магазині, зрештою натомість купують щось інше.
Звіт TimeTrade про стан роздрібної торгівлі показує, що третина покупців вважає за краще отримувати поради від реальних консультантів, а 90% покупців швидше за все придбають товар після отримання допомоги від досвідченого персоналу в магазині. Незважаючи на популярність онлайн-шопінгу, людська увага та спілкування все ще важливі для бізнесу.
У рітейлі багато конкурентів, і бренд складно виділити, особливо онлайн. Перейшовши в офлайн-режим, інтернет-магазини отримують таку можливість. Перспективні рітейлери не відкривають фізичні магазини лише для продажів. Їхні демонстраційні зали та концептуальні магазини — це місця, де клієнти можуть зануритися в культуру бренда. Атмосфера в магазині є ключовою відмінністю бренда, і якщо все зроблено правильно, це може стати відмінним способом справити незабутнє враження і привабити покупців.
Інтернет-магазини використовують фізичні магазини як частину свого ланцюжка постачань, щоб скоротити витрати на управління запасами та прискорити доставку. Витрати на логістику — це ахіллесова п’ята електронної комерції, оскільки вони, як правило, значно знижують прибуток. Використовуючи магазини як склади та центри реалізації, інтернет-магазини можуть поліпшити свої логістичні ланцюжки, а також прискорити та підвищити ефективність доставки товарів .
Хоча дані, зібрані в інтернет-магазині, можуть бути корисними для розуміння покупців, рітейлери мають можливість багато чого дізнатися про своїх клієнтів, просто спостерігаючи за їхніми покупками і взаємодією з товаром. Обсяг маркетингових досліджень, які вони отримують, просто спостерігаючи за людьми, еквівалентний ста фокус-групам.
Як повідомляють L2 Retail у своєму звіті Death of Pureplay Retail, коли роздрібні продавці відкривають фізичні магазини, трафік в їхні інтернет-магазини різко збільшується. У міру відкриття магазинів онлайн-трафік росте, збільшується число людей, що згадують марку і шукають її в інтернеті. Згідно з L2, цей онлайн-шум супроводжується збільшенням фінансового прибутку, що робить фізичний магазин хорошою інвестицією і з точки зору популярності, і прибутковості.
Одноканальна роздрібна торгівля приречена на зникнення, будь то чиста електронна комерція або чистий офлайн. Роздрібні продавці, які стежать за своїми клієнтами і не бояться нововведень, процвітатимуть. Рітейлери, що застряглі у своїх “старих добрих традиціях”, повільно, але вірно сходитимуть зі сцени.
Dassault Systèmes і незалежне дослідницьке агентство CITE Research провели дослідження щодо споживчих очікувань, і з’ясували, що 45% респондентів не вірять в перспективу повного зникнення офлайн-торгівлі до 2030 року. Вони помітили, що незважаючи на цифрові технології, шопінг все-таки не буде виключно віртуальним. 76% опитаних бачать майбутнє торгівлі в магазинах без касирів і приблизно стільки ж готові до повсюдного поширення підтвердження оплати по розпізнаванню зовнішності покупця.
Також споживачі оптимістично дивляться на персоналізацію купівельного процесу, на що розраховують приблизно три чверті учасників опитування.
Джерело investory.news
Читайте також –
Ірина Круппа, МФК Gulliver: Хто переможе у боротьбі онлайн і офлайн-магазинів