Inditex закриє всі магазини Bershka, Pull&Bear і Stradivarius в Китаї
Один з найбільших у світі рітейлерів одягу — іспанська група Inditex — закриє до 90-та своїх магазинів у Китаї до кінця січня 2021 року. Компанія зосередиться на онлайн-каналах продажів.
Цей текст доступний також російською мовою
Рішення торкнеться 34 торгових точки бренду Bershka, 37 – Pull & Bear і 22 – Stradivarius, – повідомляє WWD. Всі три мережі вийшли на китайський ринок у 2009 році, в розпал фінансової кризи на Заході. Це перший випадок, коли Inditex закриває відразу три мережі на одному з ключових ринків.
Протягом декількох років група реалізує план реорганізації своєї роздрібної мережі в глобальному масштабі, який включає в себе закриття магазинів, зі збільшенням загальної торгової площі, і просування цифрових каналів. У 2020 році, після спалаху пандемії коронавірусу, компанія прискорила цей план і оголосила про намір закрити в 2020-21 роках від 1000 до 1200 магазинів по всьому світу, включаючи кожен четвертий в Іспанії. При цьому планується відкрити 450 нових точок.
В цілому група Inditex представлена в Китаї 467 магазинами, ще 26 працюють в Гонконзі і п’ять — в Макао. Ключовий бренд концерну Zara налічує 163 точки, Massimo Dutti — 83, а Oysho — 80. Їх офіційний сайт і магазини на платформі Tmall також продовжать роботу.
Нагадаємо, Inditex сильно постраждав через пандемію коронавірусу. У період з 1 лютого по 30 квітня продажі рітейлера впали на 44% – до 3,3 млрд євро.
Довідка. Inditex Group – іспанська група компаній, заснована в 1963 році. Працює під брендами Zara, Zara Home, Zara Kids, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius і Uterque. В Україну вийшла в 2008 році.
Джерело: WWD
Читайте також
У ТРЦ Nikolsky відкриються Zara, Pull&Bear, Bershka та інші магазини Inditex