
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Мережа аптек Подорожник змінила формат своїх аптек, щоб забезпечити ефективну взаємодію між клієнтом і фармацевтом, і стати більш зручною для відвідувачів.
Асоціація рітейлерів України та Synergy Construction в готелі Park Inn By Radisson Troitska провели workshop, присвячений актуальним трендам дизайна в рітейлі. В межах цього заходу із власною презентацією на тему: «Особливості форматів фармацевтичного рітейлу в Україні» виступив Ігор Дідок, директор з маркетингу мережі аптек Подорожник. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами його презентації.
Станом на липень 2021 року, в Україні нараховується понад 20 500 аптек, і найбільшими аптечними мережами в Україні є:
У світі аптечний асортимент може бути представлений у магазинах різних форматів: health&beauty, drogerie, drugstores. Українське законодавство, на жаль, наразі обмежує нас форматом pharmacy.
80% продажів в аптеках України забезпечують лікарські засоби.
Аптек в Україні надто багато, внаслідок чого росте конкуренція і концентрація ринку. Зростає частка рецептурних препаратів в загальному обороті, й аптеки розвивають власні торгові марки для підтримки маржинальності бізнесу.
Мережа Подорожник налічує понад 1200 аптек у всіх регіонах України. Середня площа торгового залу в наших аптеках складає близько 30 кв. м. Щодня ми відкриваємо одну нову аптеку в Україні, а обсяг продаж у нашій мережі за підсумками 2020 року збільшився на 45%.
Наприкінці 2020 року ми вирішили змінити нашу айдентику – на таку, яка виокремить нас і зробить більш впізнаваними.
Зважаючи на те, що обмеження на зовнішню рекламу постійно посилюються, нам потрібен був простий і впізнаваний знак, за допомогою якого ми зможемо через декілька років комунікувати з клієнтами, не використовуючи саму назву «аптека».
У новому форматі ми прагнули забезпечити ефективну взаємодію між клієнтом і фармацевтом, тому наші аптеки тепер розділені на три частини: зона товару, бібліотека і зона сервісів.
Аптеки нового формату є дуже зручними для розташування у торгових центрах.
Читайте також –
Тарас Коляда, мережа аптек Подорожник: Прагнемо надавати фармацевтичну опіку