Ігор Дідок, мережа аптек Подорожник: В наших аптеках з’явились “бібліотеки” та сервіси

Ігор Дідок, мережа аптек Подорожник: В наших аптеках з’явились “бібліотеки” та сервіси

05.10.2021 08:15
  6274
Володимир Тиравський

Мережа аптек Подорожник змінила формат своїх аптек, щоб забезпечити ефективну взаємодію між клієнтом і фармацевтом, і стати більш зручною для відвідувачів.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Асоціація рітейлерів України та Synergy Construction в готелі Park Inn By Radisson Troitska провели workshop, присвячений актуальним трендам дизайна в рітейлі. В межах цього заходу із власною презентацією на тему: «Особливості форматів фармацевтичного рітейлу в Україні» виступив Ігор Дідок, директор з маркетингу мережі аптек Подорожник. RAU пропонує ознайомитись з головними тезами його презентації.

Станом на липень 2021 року, в Україні нараховується понад 20 500 аптек, і найбільшими аптечними мережами в Україні є:

У світі аптечний асортимент може бути представлений у магазинах різних форматів: health&beauty, drogerie, drugstores. Українське законодавство, на жаль, наразі обмежує нас форматом pharmacy.

80% продажів в аптеках України забезпечують лікарські засоби.

Аптек в Україні надто багато, внаслідок чого росте конкуренція і концентрація ринку. Зростає частка рецептурних препаратів в загальному обороті, й аптеки розвивають власні торгові марки для підтримки маржинальності бізнесу.

Мережа Подорожник налічує понад 1200 аптек у всіх регіонах України. Середня площа торгового залу в наших аптеках складає близько 30 кв. м. Щодня ми відкриваємо одну нову аптеку в Україні, а обсяг продаж у нашій мережі за підсумками 2020 року збільшився на 45%.

Наприкінці 2020 року ми вирішили змінити нашу айдентику – на таку, яка виокремить нас і зробить більш впізнаваними.

Зважаючи на те, що обмеження на зовнішню рекламу постійно посилюються, нам потрібен був простий і впізнаваний знак, за допомогою якого ми зможемо через декілька років комунікувати з клієнтами, не використовуючи саму назву «аптека».

У новому форматі ми прагнули забезпечити ефективну взаємодію між клієнтом і фармацевтом, тому наші аптеки тепер розділені на три частини: зона товару, бібліотека і зона сервісів.

Аптеки нового формату є дуже зручними для розташування у торгових центрах.

Читайте також –

Тарас Коляда, мережа аптек Подорожник: Прагнемо надавати фармацевтичну опіку


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  891
Усі новини ринку