11-12 червня 2025 року Київ знову стане епіцентром українського ритейлу.
RAU Eхро 2025 — найбільша професійна виставка, яка щороку об’єднує провідні компанії роздрібної торгівлі, девелопменту та сервісного обслуговування бізнесу.
70+ експонентів — драйвери трансформацій у галузі
Цього року участь у виставці вже підтвердили понад 70 компаній, серед яких — ключові гравці ринку, інноваційні стартапи та технологічні партнери, які формують нові стандарти ефективності у сфері ритейлу та комерційної нерухомості:
- Ukrnafta — ритейл-напрям найбільшої нафтової компанії країни
- Nhood — міжнародний девелопер, що працює над інноваційними концепціями торговельних просторів
- Вчасно — рішення для електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів
- Dragon Capital — один із найвпливовіших інвесторів у комерційну нерухомість
- Diodika — експерти в світлових технологіях для торговельних приміщень
- UTG — девелоперська компанія з багаторічним досвідом у торговельній нерухомості
- Promodo — маркетингове агентство, яке допомагає ритейлу масштабуватися онлайн
- SMART business — хмарні рішення та автоматизація для бізнесу
- RDA — одна з провідних консалтингових компаній у сфері ритейлу
- Fly Kids — лідери у створенні дитячих розважальних просторів

RAU Eхро — це не лише виставка, а дві насичені дні живого спілкування, інсайтів, презентацій та можливостей для зростання бізнесу. Подія стане платформою для нових знайомств, зустрічей з потенційними партнерами, обговорення колаборацій та угод.
Потужна конференц-програма
У межах події також пройде конференція з понад 80 спікерами, серед яких — керівники компаній, маркетинг-директори, девелопери, технологічні експерти та консультанти.
На учасників чекають:
- тренди розвитку ритейлу в Україні та світі,
- інноваційні рішення для точок продажу,
- аналітика ринку комерційної нерухомості,
- стратегії розвитку мереж і формування нових форматів торгівлі.
Для кого ця подія
RAU Eхро 2025 буде цікавою та корисною для:
- власників і керівників ритейл-компаній,
- девелоперів і керуючих ТРЦ,
- постачальників товарів та послуг для ринку торгівлі,
- інвесторів і представників фінансових установ,
- маркетинг-директорів, операційних і IT-керівників.


