Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)
40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими технологіями Хітлайн представив на всесвітній виставці в цьому році.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Компанія презентувала свої нові розробки та ідеї, а також прагнення до виробництва більш екологічного обладнання, використовуючи холодоагент R290 в представлених вітрінах.
Один з яскравих прикладів – побудований на стенді м’ясний магазин Meat Zone з обладнанням на холодоагенті R290 і системою Water Loop. Система охолодження з замкнутим контуром дозволяє вивести за межі приміщення або використовувати на потреби магазину надлишкове тепло, що отримується в процесі роботи обладнання.
Хітлайн презентував на виставці дві лінії оновленого модельного ряду «Missouri cold diamond MC 115», що включають в себе спеціалізовані вітрини для різних груп продуктів.
Яскравим акцентом експозиції ХітЛайн став острів вітрин «Missouri cold diamond island A 130» з каскадною викладкою товару, декорований панеллю стабілізованого натурального ісландського моху.
Для більш ефективного використання торгової площі, як альтернативу горизонтальним вітрин, Хітлайн представив на стенді низькотемпературний острів «Indiana eco ASV».
У Meat Zone Хітлайн презентував вітрини з різними рішеннями для м’ясного магазину:
- спеціалізовані вітрини зі статичним охолодженням для продажу м’яса «Missouri cold diamond MC 115 crystal combi S A» і «Missouri cold diamond MC 115 meat PS 2 А» з кутовим модулем self для продажу м’яса на льоду;
- пристінну вітрину «Indiana medium AV 066 O A» з глибиною викладення 660 мм, а також варіант із дверима-слайдерами;
- низькотемпературну комбіновану вітрину «Alaska combi ST AHV 090 LT A» з кришками push-pull, що складається з шафи і горизонтальної вітрини з температурним режимом -22 … -18°С. Також показали модифікацію з температурним режимом +2…+ 4°С для шафи;
- комбіноване рішення з ефективним використанням торгового простору – стелажну систему зі середньотемпературною шафою «Kansas HMT A» у вигляді підвісного модуля.
У класі низькотемпературного обладнання компанія також продемонструвала вдосконалену продукцію:
- комбіновану двохоб’ємну вітрину «Alaska combi 2 AHV 110 LT D/C A», оснащену кришками push-pull і панорамним склінням для нижнього відділу;
- шафу «Kansas HLT VА» з енергозберігаючим покриттям на склопакетах і обігрівом рамки двері гарячим газом для запобігання запотівання.
Ще одна новинка ХітЛайн – агрегатована лінія пристінних вітрин «Indiana MV A», що включає «Indiana MV 080 MT D A» з дверцятами та її модифікацію у вигляді кутового елемента. Особливий інтерес гостей виставки викликала спеціалізована вітрина для овочів і фруктів «Indiana MV 080 FV O A», вбудована в лінію.
Вітрина «Louisiana ULF AV 095 MT D A» з ультранизьким подіумом і максимальним open front була оснащена дверима-трансформерами. Для зручного поповнення викладки продавцем і комфортного вибору товару покупцем, передбачено два режими роботи дверей: слайдерний і традиційний. Для створення зон імпульсного продажу Хітлайн презентував промовітріни для різних форматів магазинів.
Ще одна нова розробка – спеціалізована вітрина для м’якого морозива «Tennessee АС 110 ice-cream PS А». Цікаве поєднання прямих і радісних ліній змушують вітрину ефективно виділятися серед класичних моделей.