
Novus відкрив новий магазин у Unit City (+фото)


40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими технологіями Хітлайн представив на всесвітній виставці в цьому році.
Компанія презентувала свої нові розробки та ідеї, а також прагнення до виробництва більш екологічного обладнання, використовуючи холодоагент R290 в представлених вітрінах.
Один з яскравих прикладів – побудований на стенді м’ясний магазин Meat Zone з обладнанням на холодоагенті R290 і системою Water Loop. Система охолодження з замкнутим контуром дозволяє вивести за межі приміщення або використовувати на потреби магазину надлишкове тепло, що отримується в процесі роботи обладнання.
Хітлайн презентував на виставці дві лінії оновленого модельного ряду «Missouri cold diamond MC 115», що включають в себе спеціалізовані вітрини для різних груп продуктів.
Яскравим акцентом експозиції ХітЛайн став острів вітрин «Missouri cold diamond island A 130» з каскадною викладкою товару, декорований панеллю стабілізованого натурального ісландського моху.
Для більш ефективного використання торгової площі, як альтернативу горизонтальним вітрин, Хітлайн представив на стенді низькотемпературний острів «Indiana eco ASV».
У Meat Zone Хітлайн презентував вітрини з різними рішеннями для м’ясного магазину:
У класі низькотемпературного обладнання компанія також продемонструвала вдосконалену продукцію:
Ще одна новинка ХітЛайн – агрегатована лінія пристінних вітрин «Indiana MV A», що включає «Indiana MV 080 MT D A» з дверцятами та її модифікацію у вигляді кутового елемента. Особливий інтерес гостей виставки викликала спеціалізована вітрина для овочів і фруктів «Indiana MV 080 FV O A», вбудована в лінію.
Вітрина «Louisiana ULF AV 095 MT D A» з ультранизьким подіумом і максимальним open front була оснащена дверима-трансформерами. Для зручного поповнення викладки продавцем і комфортного вибору товару покупцем, передбачено два режими роботи дверей: слайдерний і традиційний. Для створення зон імпульсного продажу Хітлайн презентував промовітріни для різних форматів магазинів.
Ще одна нова розробка – спеціалізована вітрина для м’якого морозива «Tennessee АС 110 ice-cream PS А». Цікаве поєднання прямих і радісних ліній змушують вітрину ефективно виділятися серед класичних моделей.