Hasta la Visa: як бренди прощаються з ринком росії за допомогою логотипів

Hasta la Visa: як бренди прощаються з ринком росії за допомогою логотипів

15.03.2022 12:21
  2038
Володимир Тиравський

Чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, як би вони могли виглядати при виході компаній з ринку-агресора.

Глобальні компанії йдуть з російського ринку у відповідь на нічим не спровоковане вторгнення до України. На даний момент більшість цих виходів здаються тимчасовими, але на випадок, якщо такі бренди, як McDonald’s, Adidas та Netflix, захочуть розірвати стосунки з російським ринком назавжди, чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, щоб надати більш офіційного-вигляду.

На даний момент більшість цих виходів здаються тимчасовими, але на випадок, якщо такі бренди, як McDonald’s, Adidas та Netflix, захочуть розірвати стосунки назавжди, чеський арт-директор Вацлав Куделка розробив кілька потенційних логотипів, щоб надати більш офіційного-вигляду.

Наповнений каламбуром проект передбачає, що відомі імена говорять російському народу «досвидания» за допомогою своїх логотипів, оскільки тиск посилюється і виникають проблеми з ланцюжком постачання.

Джерело: MMR

Читайте також – 

Великий вихід: IKEA, H&M та ще 70 компаній пішли з ринку РФ, хто залишається


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

Мумі-тролі захопили світ і заробляють на цьому. Як сімейний бізнес Янссонів виріс до оцінки в €720 млн

У 1945-му вийшла перша дитяча книжка Туве Янссон, присвячена втраті та віднайденню дому. Її головні герої Мумі-тролі...
time icon  
  165
Усі новини ринку