H&M в 2019 році закриє 160 магазинів, 50 з них – в Європі

H&M в 2019 році закриє 160 магазинів, 50 з них – в Європі

12.02.2019 08:05
  104
Ukrainian Retail Association

Шведська компанія H&M планує в цьому році прискорити процес оптимізації своєї мережі стаціонарних торговельних точок.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як пише All Retail з посиланням на повідомлення America Retail, діючі магазини будуть модернізовані: буде відкрито 335 нових торгових точок, а закрито 160, в основному в Європі. Таким чином, в поточному році мережа розшириться на 175 об’єктів. Із 160 неприбуткових магазинів, які будуть закриті, близько 50 точок розташовані в Європі.

Серед запланованих до відкриття 335 нових магазинів 240 працюватимуть під флагманським брендом H&M, а решта 95 представлять такі бренди, як Cos, & Other Stories, Monki, Weekday і Arket. Географічно, більшість магазинів H&M будуть відкриті за межами Європи та США.

Відзначимо, що 2018 фінансовий рік концерн завершив з 4433 магазинами H&M, 270 магазинами Cos, 127 Monki, 70 під брендом & Other Stories, 38 Weekday і 16 Arket.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що H&M має намір відмовитися від розвитку бренду одягу Cheap Monday через негативні фінансові показники.

Довідка. Шведський H&M – один з найбільших рітейлерів одягу в світі: за кількістю магазинів він займає друге місце в світі після іспанської Inditex. На український ринок компанія вийшла в 2018 році, відкривши перший магазин в столичному ТРЦ Lavina Mall. Зараз компанія управляє вже двома торговими об’єктами в Києві та планує подальший розвиток в столиці.

За матеріаламиAll Retail

Читайте також – 

Хто одягає Україну: кому належать найбільші fashion-мережі (частина 2)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  187
Усі новини ринку