Володимир Гончаров, Епіцентр К: Зацікавлені в тому, щоб у нас був сильний конкурент

Володимир Гончаров, Епіцентр К: Зацікавлені в тому, щоб у нас був сильний конкурент

30.10.2018 05:00
  606
Ukrainian Retail Association

Заступник генерального директора компанії Епіцентр К Володимир Гончаров про український ринок DIY, показники роботи компанії, а також розробку нового формату невеликих торгових центрів.

Про це топ-менеджер розповів в інтерв’ю порталу Retailers.ua. RAU публікує ключові тези статті.

Про насиченість українського ринку будматеріалів і зростання продажів компанії

Ринку ще є куди розширюватися. І в ширину, і вглиб. Якщо брати кількість квадратних метрів торгових площ на населення, то ми дуже далеко від європейських столиць. Купівельна спроможність нашого населення поки що поступається навіть тій же Польщі. Але ринок потроху зростає.

Розвиток нашої компанії в сегменті DIY, в сегменті торгових центрів, активний: динаміка продажів за минулий рік – понад 25%.

Асортимент товарів в наших торгових центрах збільшується, кількість центрів зростає. Значить, динаміка розвитку нашого роздрібного напрямку тільки посилюється.

Про розвиток мережі Епіцентр і розробку нового формату

У нас є об’єкти в Києві, є у всіх обласних центрах, крім Житомира, з яким працюємо, щоб бути присутнім і там. Далі є районні центри, і в деяких з них ми вже давно присутні. Потім йдемо ще далі – в невеликі міста. У нас немає двох однакових ТЦ, але в той же час, у нас є різні площі для різних населених пунктів. У нас є магазини площею 5 600 кв. м, 3 800 кв. м.

У нас є планограми різних площ на 1800 кв. м, 2000 кв. м, які, в принципі, можуть бути реалізовані.

Цей проект зараз в роботі, але він для нас не пріоритетний, так як ще є багато роботи там, де можна і потрібно відкривати великі формати.

Ми досить активно розвиваємо наш онлайн-напрям. І в торгових центрах з невеликими площами наше завдання в тому, щоб споживач міг придбати під замовлення всю номенклатуру. Клієнти це можуть зробити зі спеціального електронного монітора, який уже стоїть в невеликих магазинах. Такі вже є в Дубно, в Старокостянтинові.

Про стратегічні плани, конкуренцію і розвиток бренду Intersport

Перше – робота ТЦ у всіх обласних центрах, друге – це райцентри. У той же час, ми не женемося за тим, щоб штампувати нові коробки. Ні – все йде паралельно – розвиток товарного напрямку, розвиток онлайн-напрямку, розвиток кожного торгового центру в окремо взятому місті.

Зацікавлені в тому, щоб на території, де ми працюємо, був присутній сильний конкурент, який буде нас стимулювати. Ми були дуже засмучені, коли пішла німецька мережа OBI.

Що стосується Intersport, то ми розраховуємо збільшити мережу до 27 магазинів до кінця року. Найближчим часом буде відкрито Intersport в ЦУМ. Плануємо відкриття магазинів в Епіцентрі та Новій лінії, а також працюємо над відкриттям Intersport й в інших торгових центрах.

Безумовно, відкривати у себе набагато легше. Коли з’явився Intersport, кожен керівник Епіцентру був зацікавлений, щоб в його ТЦ теж був присутній цей бренд. Це дає додатковий товарообіг.

За матеріалами: Retailers.ua

Читайте також – 

За два роки в лідери ринку: як Епіцентр нарощує продажі меблів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку