Galicia: Натуральні соки – це реальність

Galicia: Натуральні соки – це реальність

21.02.2021 04:00
  2090
rau

Яка ситуація склалася на українському ринку соків під час пандемії, а також як національний бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia працює над формуванням культури споживання та відродженням віри споживачів у категорію “натуральний сік”.

Читати російською

Які цінності споживач очікує отримати, приймаючи рішення придбати сік? Здоров’я, користь, натуральність, смак та імунітет. Всі ці риси притаманні саме 100% сокам, але український ринок та сокові полиці здебільшого заповнені не соками, а нектарами, доля яких сягає 75-80%. Адже нектар – це продукт, зроблений на основі води та концентрату, в якому фруктова частина може сягати 25-50% та містити цукровий сироп, ароматизатори, регулятори кислотності та інші «покращувачі», завдяки яким можна «витягнути» смак, аромат та колір і робити дешевий продукт, схожий на сік, але не сік.  

На думку директора з продажів Galicia Костянтина Серебреннікова, саме цінові війни за споживача в категорії «нектари» значною мірою спотворили український соковий ринок – споживач зневірився в соках, як в категорії, бо сприймає усі продукти, представлені на полицях маркетів та крамниць як сік, а натомість отримує його імітацію.

Дослідження проблеми: зневіра людей в категорії “сік”

«Ми зіштовхнулися з серйозною проблемою – люди втратили віру у категорію “соки” та не вірять, що соки взагалі можуть бути повністю натуральними. Це зумовлено тим, що на ринку у переважній більшості представлені нектари і відновлені соки з вмістом фруктової частини менше 100%, які не відповідають запитам споживачів на додаткові цінності, такі як імунітет, здоров’я, натуральність, тощо.

За останні 6 років український соковий ринок впав майже в два рази і у 2020 році середнє споживання соків на душу населення в країні ледь склало 7,5 літрів, тоді як в сусідній Білорусі – 14,7 л, Росії – 21,4 л, в Європі – в середньому 18 л, а в США – 24 л.

Наша місія – не тільки  відродити віру в користь соку, а й змінити культуру споживання соків в Україні, пропонуючи повністю натуральний продукт, який виготовлений безпосередньо з фруктів та ягід. Таким, яким і має бути сік – найякісніша сировина, мінімум етапів обробки, відсутність будь-яких додатків, таких як цукор, вода, консерванти та ароматизатори», – зазначає СЕО Galicia Ірина Бігун-Тетерка.

Прямий віджим та тренд на натуральність

Незважаючи на переповненість ринку відновленими соками, нектарами та соковмісними напоями, у 2019-20 роках чітко відстежувався тренд на природність та натуральність. Споживачі готові обирати більш дорогі продукти та напої, якщо будуть впевнені, що отримають натуральний, якісний та безпечний продукт. А з початку пандемії цей тренд тільки підсилився, адже здоров’я та укріплення його стало найвищою цінністю для людей. 

Для Galicia ці тенденції надзвичайно важливі, адже їх соки виготовляється виключно за технологією прямого віджиму зі свіжих фруктів та ягід. Без цукру, води, консервантів та ароматизаторів. Більше того, Galicia – перший національний виробник, який створив нішу соків прямого віджиму в Україні.

Редизайн та нові смаки

“Поспілкувавшись з аудиторією та дослідивши ринок, ми дійшли до висновку, що бренду потрібно осучаснити дизайн добре знайомої флагманської лінійки соків в упаковці Tetra Pak. Зробити її більш помітною на полиці та інформативнішою для споживачів. При цьому треба було зберегти і впізнаваність бренду та класичні елементи фірмового стилю. Це було важливим аспектом, адже для Galicia це був перший рестайлінг упаковки за свою десятирічну історію”, – каже керівник відділу маркетингу Galicia Роман Оксенюк.

Попри пандемію, в Galicia пішли на рішучі кроки й вирішили оновити дизайн та додати нові смаки у лінійку соків 1л у Tetra Pak. Такі зміни були вкрай необхідними для того, щоб донести до споживача ключову думку – соки можуть та мають бути повністю натуральним. Адже головні акценти на упаковках Galicia після релізу нового дизайну зроблені на фактах “Без додавання цукру, води, барвників та консервантів”. 

Що змінили:

  • Виділили ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача і зробили це «на зрозумілій для споживача мові» – 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру, води та барвників.
  • Графічно виділили які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини отримає споживач.
  • Додали цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік, а також збільшили зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
  • Акцентували, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, тобто чесний літр соку.

Окрім нового дизайну, лінійка соків Galicia у Tetra Pak поповнилась відразу п’ятьма новими смаками: апельсиново-яблучним, мандариново-яблучним, мультифруктовим, яблучно-малиновим та ягідним міксом. При чому кожен з них унікальний тим, що це перший та єдиний в Україні сік прямого віджиму з подібним смаком.  

«Особливістю FMCG-ринку є охоплення великої кількості споживачів з різними інтересами та смаками. Щоб задовольнити потреби різних аудиторій, ми провели дослідження смакових уподобань і з’ясували, яких саме смаків не вистачає у лінійці Galicia, і з радістю запропонували їх», – кажуть у відділі маркетингу Galicia.

Виклик ринку

Аналіз українського ринку соків у 2020 році демонструє, що виробники у своїй більшості пропонують споживачу нектари та відновлені соки з концентрату, де фруктова частина далеко не завжди складає 100%. Зараз подібних напоїв на полицях понад 80%. Часто в таких випадках мова йде про залучення споживача за допомогою яскравої упаковки, низької ціни та реклами. 

Команда бренду Galicia вважає своєю місією запропонувати споживачу найкращий сік, який є на 100% натуральним та здоровим, зроблений напряму з фруктів та ягід і не містить нічого зайвого. Такий сік, яким його створила сама природа.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  86
Усі новини ринку