Мережа Фуршет з початку року оновила 11 магазинів і планує реновацію інших

Мережа Фуршет з початку року оновила 11 магазинів і планує реновацію інших

11.09.2019 12:02
  167
rau

Проаналізувавши уподобання та потреби сучасних покупців, керівництво Фуршет запровадило поступову реорганізацію мережі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили у компанії, протягом 2019 року Фуршет продовжував оновлення магазинів: м. Фастів; м. Вінниця; м. Коростишів; м. Київ, вул. Кибальчича, 11 а; м. Київ, вул. Вершигори, 1; м. Київ, вул. Ярославська, 56 а; м. Київ, вул. Вишгородська, 21; м. Київ, вул. Бориспільська, 9; м. Київ, вул. Братиславська 14 б; м. Полтава; м. Ірпінь.

“Ми розуміємо потреби наших покупців та стараємось відповідати сучасним стандартам обслуговування, які регламентують такі умови, як доступне паркування, зручний вхід; комфортне освітлення торгівельних залів; контрольований температурний режим в приміщенні; вільний прохід з візочками між рядами”, – заявляють у мережі.

В рамках оновлення в магазинах Фуршет було здійснено багато змін:

  • для більш зручного здійснення покупок була запроваджена нова система викладки товарів на полицях, яка також враховує всі стандарти мерчендайзингу. Покупцям магазинів Фуршет не потрібно володіти “гімнастичними” здібностями, щоб дістати потрібний товар;
  • Було проведено часткову заміну обладнання на кожному з оновлених магазинів;
  • зрозуміла орієнтація категорій, привітний персонал, широкий вибір супутніх товарів дозволяють швидко придбати все необхідне. А оперативне обслуговування на касі доповнене сучасними терміналами.

Для задоволення покупців мережа підготувала понад 15 000 найменувань різноманітних товарів: від хлібобулочних виробів до ексклюзивних делікатесів. Володіючи власними сучасними м’ясопереробними, рибними, кондитерськими цехами, пекарнями, Фуршет щоденно за вигідною ціною пропонує споживачам найсвіжішу продукцію. Всі товари відповідають встановленим санітарним нормам та правилам.

Мережа магазинів Фуршет і надалі продовжуватиме реконструкції по всіх своїх торгових точках України. Як повідомляється, це тільки початок масштабного перевтілення та оновлення – команда Фуршет прагне, аби покупцям було не тільки зручно здійснювати вигідні покупки, а й приємно проводити час у магазинах нового формату.

Читайте також –

Фуршет продовжує закривати свої супермаркети в регіонах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  124
Усі новини ринку