Комерційним директором мережі Фокстрот призначений Юрій Поліщук
Раніше він обіймав посаду фінансового директора компанії.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Юрій Поліщук працює в компанії 14 років. Протягом останніх п’яти років займав посаду фінансового директора мережі. У прес-службі компанії повідомляють, що перед Юрієм і його командою стоїть завдання оновлення підходів і трансформація бізнесу в легке управління товарними запасами, спрямоване на продаж, а не закупівлю, каскадування комерційної моделі на майданчик продавця з чіткою комунікацією із кінцевим споживачем.
«Рішення обумовлено тим, що Юрій занурений в усі ключові процеси компанії, глибоко розуміє результати діяльності бізнесу в розрізі кожного управління і, зокрема, окремої категорії в комерції. Має чітке розуміння, бачення і план щодо подальшого вдосконалення комерційної моделі та позиціонуванню компанії на ринку», – прокоментував призначення виконавчий директор мережі Фокстрот В’ячеслав Поврозник.
У компанії підкреслили, що дані зміни допоможуть компанії досягти ключової мети бізнесу – утримання позиції лідера на ринку побутової техніки та електроніки України. «Ми маємо намір оновити команду там, де бачимо потенціал зростання, – говорить комерційний директор Фокстрот Юрій Поліщук. – У команду будуть підбиратися експерти з високою залученістю, підприємницьким підходом, розумінням рівня відповідальності в роботі як всередині компанії, так і за її межами, зокрема – з постачальниками та партнерами компанії ».
З травня 2016 року до 1 лютого 2019 року посада комерційного директора мережі Фокстрот займала Тетяна Мойсеєнко, яка покинула компанію.
Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки Фокстрот налічує 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України, загальна торгова площа об’єктів становить 153 000 кв. м. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за станом на початок 2019 року перевищила 8 млн відвідувачів.
Омніканальний рітейлер Фокстрот розвиває інтернет-магазин foxtrot.com.ua, який за даними similarweb.com відвідують щомісяця понад 8 млн користувачів інтернету.
Читайте також –
Кадрові зміни року в рітейлі: Цитрус, Metro, Lavina, Алло, ЦУМ, 27.ua та інші